Bekijk volle/desktop versie : melatonine slaapmiddel



18-11-2009, 23:35
wie gebruikt dit middel om goed te kunnen slapen, is het een aanrader of afrader.... plzzzzzzz serieuze reacties graag
wie niet weet wat het is kijk even op google

19-11-2009, 17:43


ja het helpt wel. Maar het is gen slaappil of zo. Het is alleen vor wanneer je moeilijk in slaap valt dan kan het helpen door dat je rustig en zo wordt

19-11-2009, 22:01
Dan raad ik je Valdispert aan. Het is een homeopatisch middel en je wordt er rustig van Valeriaan heeft een licht rustgevende werking. De samenstelling en werking van de beschikbare producten wisselt sterk. Valeriaan heeft een licht rustgevende werking en bevordert zo dat u in slaap valt. De werking begint binnen een half uur en houdt ongeveer vier uur aan.

20-11-2009, 10:12
dat product werkt echt, ik merkte het pas na 2 weken. Maar dat hangt weer per persoon af, maar ik ben echt een moeilijke slaper. Het duurde altijd 2 a 3 uurtjes voordat ik in slaap viel. Sinds ik melatonine gebruik ben ik binnen 20 min elhamdulliah al in dromenland, maar je moet het op vaste tijden inslikken. Try it, het is niet schadelijk of verslavend en goedkoop.

Salamoe aleikoem

22-11-2009, 01:19


Hee meid,

Ik heb een neefje die dat ook gebruikt, en het helpt hem wel hartstikke goed. Terwijl hij het best moeilijk heeft meskien.
Gehandicapt enz. Maar het helpt prima. Elke dag op dezelfde tijdstip drinken. En dan zal de rust tot je komen Inscha Allah.

22-11-2009, 02:33

Citaat door Oegt_reiziger:
dat product werkt echt, ik merkte het pas na 2 weken. Maar dat hangt weer per persoon af, maar ik ben echt een moeilijke slaper. Het duurde altijd 2 a 3 uurtjes voordat ik in slaap viel. Sinds ik melatonine gebruik ben ik binnen 20 min elhamdulliah al in dromenland, maar je moet het op vaste tijden inslikken. Try it, het is niet schadelijk of verslavend en goedkoop.

Salamoe aleikoem


wordt je concentratie niet minder door die pillen?

22-11-2009, 02:35
waar kan je het kopen?

22-11-2009, 18:38

Citaat door Dillen:
wordt je concentratie niet minder door die pillen?


Nee, elhamdulliah niet. Je kunt het bij o.a. bij tuinen halen en het bevat enkel natuurlijke ingredienten elhamdulliah.