Bekijk volle/desktop versie : sex tijdens zwangerschap.



Pagina's : [1] 2 3 4

09-06-2004, 22:25
Hoi Yasmina, zoals je ziet ben ik helemaal nieuw hier op dit forum, maar ik had op het nieuws gezien dat je hier met al je vragen kon komen.
Ik ben nu ongeveer 2 maanden zwanger en ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben geen sex meer gehad met mijn man omdat hij denkt dat dat haram en ongezond is. Is dat waar?? Ik lees steeds dat het juist gezond ook en ik wil niet dat hij straks naar een ander gaat omdat ik dat niet "kan en mag" volgens hem.
Bedankt schat,

liefs Sophia Eisa

09-06-2004, 22:38


liefe schat, waarom zou het niet gezond zijn?! Het vruchtje zit lekker verpakt in je baarmoeder hoor, Sex heeft daar zeker geen invloed op.
Door al die hormonen die nu door je lichaam gieren zou je misschien wat minder zin kunnen hebben maar voor de rest maakt het echt niet uit.
Vind het wel raar dat je bang bent dat je man naar een ander gaat omdat je nu even niet wil...

09-06-2004, 22:40
ik wil wel maar hij is bang dat er iets met de baby gebeurt. Maar ik ken hem heel goed, dankzij mij is hij bekeerd tot Allah en neemt hij genoeg aan zijn vrouw, vroeger had hij er vaak meerdere tegelijk. Ik ben bang dat hij weer terugkeert in zijn oude patroon na al die moeite en liefde die ik hem gegeven heb.

09-06-2004, 22:43
Hihi, sorry...lees net dat je in Italie leeft, dan zou ik manlief inderdaad ook niet 100 % kunnen vertrouwen bij al die mooien vrouwen die daar rond lopen...Dus meid, zet em op!!!
---> GRAPJE, hoor!

Ben je voor je man naar Italie verhuizd? Lijkt me heerlijk om daar te leven! Italie verbind ik meteen met schoonheid, levenslust en temperament...

gr. Noura

09-06-2004, 22:48


ik zou je aanraden om in nl te blijven schat, het is hier een drama. Een mooi land voor vakantie, maar om er te wonen is het niks.
Je hebt haast geen rechten, vooral niet als Marokaan. Je kunt ieder moment van de dag worden opgepakt als je laat blijken dat je islamiet bent ( je bent dan direct een terorist).
Als je mijn man kunt overtuigen om in nederland overnieuw te beginnen zal ik je heel dankbaar zijn.
PS: helaas zijn de meeste mooie meisjes hier Marokaanse sletten die een heeeeeele slechte naam hebben gegeven aan de marokaanse gemeenschap. Nog een reden om in Nl te blijven.

09-06-2004, 22:49
Oh ja, vergeten te antwoorden op je vraag. Nee ik was hier om weg te zijn van alle problemen, dus kwam ik terecht in nog meer problemen waar mijn man me uit gered heeft Mijn prins op het witte paard

09-06-2004, 23:24
je kan sex hebben tijdens zwangerschap waarom nou ongezond voor zo ver ik het weet tot je 5 a 6 maand zonder risico, daarna is het risico vol voor het kind....

groet.

09-06-2004, 23:56

Citaat:
Origineel gepost door Sophia_Eisa
ik zou je aanraden om in nl te blijven schat, het is hier een drama. Een mooi land voor vakantie, maar om er te wonen is het niks.
Je hebt haast geen rechten, vooral niet als Marokaan. Je kunt ieder moment van de dag worden opgepakt als je laat blijken dat je islamiet bent ( je bent dan direct een terorist).
Als je mijn man kunt overtuigen om in nederland overnieuw te beginnen zal ik je heel dankbaar zijn.
PS: helaas zijn de meeste mooie meisjes hier Marokaanse sletten die een heeeeeele slechte naam hebben gegeven aan de marokaanse gemeenschap. Nog een reden om in Nl te blijven.
Ben vaker voor vakantie in Italie geweest (Rom, Toscana, Turin..) maar
vond de mensen heel erg aardig en een prachtig mooi land...
Heb ook nergens zo mooie mensen gezien :verliefd: !!! Zelfs de oudste dame is modieus en opgemaakt...
In hoeveer bedoel je dat de marokkanse meisjes de m. gemeenschap een slechte naam hebben gegeven?

10-06-2004, 09:24
Goeie vraag..............

10-06-2004, 15:25
Je mag zeker sex hebben meid en het is zeker gezond die hormonen van de zaadcellen maken de embryo alleen maar sterker.Maar vanaf de 8ste maand moet je wel voorzichtiger zijn.Dus ik zou zeggen geniet er maar nog wat van en vertel het aan je man...

Salaam aleikoum

10-06-2004, 15:51
Nou dames, ik leef dus in Milaan en mijn man en ik hebben een restaurantje. Ik ben half egyptisch en half marokaans en hij en zijn vrienden zijn 100% Egyptisch.
Nu denken alle mensen hier dat de Marokaanse meisjes hoeren zijn en dat de jongens drugsdealers en dieven en herrie schoppers zijn. In het begin dacht ik dat het vooroordelen waren waar nik van waar is, totdat ik kennis ging maken met de Marokaanse gemeenschap in Milaan.
Zelfs de vrouwen die zich voordeden als heiligen bleken dat niet te zijn.
Natuurlijk zijn er ook voldoende goede mensen, maar doordat er veeeeeeel meer marokanen zijn die het verkeerde pad op zijn gegaan zie je ze haast nooit, of schamen ze zich.
En Smurfie schat, het zijn niet de mensen, maar de regering die erg is wat wil je met Berlusconi of hoe die ook heeten mag. Corrupter kan haast niet.

10-06-2004, 16:59
voor zover ik weet...

als je na je uitegrekende datum maar niet kan bevallen { geen weeën }

dan is het juist goed dat je sexx hebt.. dat wekt je weeën op....


10-06-2004, 19:36


mmmm jammer dat mijn man geen nederlands kan lezen, ik zie niemand die zegt dat het ongezond is
Nou ja, zijn zus blijft volhouden dat het niet mag volgens de docter.

11-06-2004, 08:27
Ik snap het even niet dat meisje stelt een vraag over zwangerschap en iedereen begin vragen over italie. Zal wel goed zijn

11-06-2004, 12:23
Hallo dames,

jeetje wat een getuttebel haha. Nou, ik zal je zeggen dat vrijen tijdens zwangerschap gegarandeerd niet slecht is voor de baby, je mag zelfs de laatste maanden nog gemeenschap hebben tenzij, het pijnlijk wordt voor de vrouw omdat, de baarmoedermond gevoeliger wordt. Bij gemeenschap in de laatste periode van de zwangerschap heb je ook kans dat het babytje geboren wordt met wat sperma op het hoofdje, is niet zo fris, maar kwaad doet het niet.

Ik kan je begrijpen als je bang bent dat je man verleid wordt om sex te hebben met een ander maar, lieverd vergeet niet dat je na de bevalling een tijdje geen sex kan hebben wegens bloedverlies of complicatie's dus, geniet nu lekker samen met je man van jullie zwangerschap.

Als je nog vragen hebt mag je die gerust stellen,

groetjes van een artsenassistent bye bye.....

Pagina's : [1] 2 3 4