Bekijk volle/desktop versie : verliefd



Pagina's : [1] 2

18-11-2009, 22:52
hallo dames,

een vraagje. Wie van jullie is ooit verliefd geweest op iemand die jonger is. dus echt iets van 7 of 8 jaar. en wat vinden jullie ervan

18-11-2009, 22:59


nee nooit, maar ik vindt dat het wel kan, minder mooi vindt ik het persoonlijk [aangezien k anders wordt aangevallen omdat ik mijn mening geef] wanneer de vrouw oud en gerimmpelt is en de man nog jong en strak. maar dat is slechts mijn mening.

18-11-2009, 23:13
hahaha ja,

dat is ook wel zo. mensen gaan dan van ze is getrouwd met iemand even oud als haar zoon. maar het is wel lastig als je verliefd word opdiegene

18-11-2009, 23:23
maak jij dit nu mee topicstarter ?

18-11-2009, 23:36


IK , ze was 5 jaar 3 dagen ouder !!!!

18-11-2009, 23:39
nee nooit.. hoe oud ben jij en hoe oud is hij.. als het obver jezelf gaat

19-11-2009, 19:14

Citaat door kenza2:
maak jij dit nu mee topicstarter ?




nee het gaat over mijn vriendin. ze zit er erg mee. zij is 28 en hij is rond 21. maar die jongen lijkt veel ouder, zowel uiterlijk als gedachten. hij denkt ook heel volwassen. ik wou weten of er andere zijn die zoiets hebben meegemaakt, en wat je uiteindelijk mee hebt gedaan

19-11-2009, 19:15

Citaat door AbouRfissa:
IK , ze was 5 jaar 3 dagen ouder !!!!



salam,

ok. en hoe ben je ermee omgegaan. vonden jullie het allebei niet erg

19-11-2009, 19:16

Citaat door mama_lief:
nee nooit.. hoe oud ben jij en hoe oud is hij.. als het obver jezelf gaat



gaat over mijn vriendin,

zij is 28 en hij 20 of 21

19-11-2009, 19:24
Wij kunnen wel vinden wat wij willen maar als zij verliefd op elkaar zijn... ik las toevallig vorig keer bij de wachtkamer van de huisarts een artikel over dat soort relaties, sommige mannen waren 15, 20 jaren jonger dan hun vrouwen en toch waren zij al jaren samen gelukkig.

En niet te vergeten onze geliefde profeet saaws, Khadija is altijd zijn lievelingsvrouw gebleven...

19-11-2009, 19:30

Citaat door juf.:
Wij kunnen wel vinden wat wij willen maar als zij verliefd op elkaar zijn... ik las toevallig vorig keer bij de wachtkamer van de huisarts een artikel over dat soort relaties, sommige mannen waren 15, 20 jaren jonger dan hun vrouwen en toch waren zij al jaren samen gelukkig.

En niet te vergeten onze geliefde profeet saaws, Khadija is altijd zijn lievelingsvrouw gebleven...



liefde kent geen leeftijd

age is just a number zeg dat maar tegem je vrendin

19-11-2009, 19:39
Mijn man is 3 jaar jonger dan dat ik ben
Maar moet je eerlijk zeggen dat hij ruim een jaar lang mij voorgelogen had!

Hij had me wijs gemaakt een jaar ouder te zijn dan dat ik was
Toen ik erachter kwam vond ik het echt super erg. ik was echt boos, en vroeg hem waarom hij daarover loog
Hij zei dat het lokpraatjes waren en dat hij zeker wist dat ik geen interesse in hem zou hebben als ik van begin wist dat hij jonger was!

Vond het een goede reden

19-11-2009, 22:43



Citaat door hoebbie:
salam,

ok. en hoe ben je ermee omgegaan. vonden jullie het allebei niet erg


Erg ?? neeee , zij is enige van wie ik ooit heb gehouden

(ze was geen Marokkaans)


Citaat door juf.:
Wij kunnen wel vinden wat wij willen maar als zij verliefd op elkaar zijn... ik las toevallig vorig keer bij de wachtkamer van de huisarts een artikel over dat soort relaties, sommige mannen waren 15, 20 jaren jonger dan hun vrouwen en toch waren zij al jaren samen gelukkig.

En niet te vergeten onze geliefde profeet saaws, Khadija is altijd zijn lievelingsvrouw gebleven...


Idd

19-11-2009, 22:48

Citaat door koraaltje:
Mijn man is 3 jaar jonger dan dat ik ben
Maar moet je eerlijk zeggen dat hij ruim een jaar lang mij voorgelogen had!

Hij had me wijs gemaakt een jaar ouder te zijn dan dat ik was
Toen ik erachter kwam vond ik het echt super erg. ik was echt boos,en vroeg hem waarom hij daarover loog
Hij zei dat het lokpraatjes waren en dat hij zeker wist dat ik geen interesse in hem zou hebben als ik van begin wist dat hij jonger was!

Vond het een goede reden

aaaaaaaaaah zo lief

19-11-2009, 23:17
alles kan, en als je je er goed bij voelt why not.. maar ik zelf zou er niet mee kunnen leven.. zou me dan zijn oudere zus ofzo voelen denk ik

Pagina's : [1] 2