Bekijk volle/desktop versie : zwangerschap!!!



18-11-2009, 21:20
Ik ben pas getrouwd en heb weinig informatie noch kennis over zulke dingen..

Ik gebruik normaal pillen maar op dat moment waren ze op, ik en mn man hebben gevreen zonder condoom of pillen uiteraard, nu een week later ben ik toch bang dat ik zwanger ga raken!! Bestaat er een soort pil dat ook helpt na een langere periode?! Wat kan ik doen om alsnog niet zwanger te raken, wil het risico niet nemen.

18-11-2009, 21:21


Citaat door haf1da:
Ik ben pas getrouwd en heb weinig informatie noch kennis over zulke dingen..

Ik gebruik normaal pillen maar op dat moment waren ze op, ik en mn man hebben gevreen zonder condoom of pillen uiteraard, nu een week later ben ik toch bang dat ik zwanger ga raken!! Bestaat er een soort pil dat ook helpt na een langere periode?! Wat kan ik doen om alsnog niet zwanger te raken, wil het risico niet nemen.


snap niet zo veel van je verhaal.
ben je nog ongesteld geweest na de laatste pil?

18-11-2009, 21:41
nee

ik heb gevrijt zonder condoom en ben domgeweest om ook nog eens geen pil te gebruiken, ben ook niet ongesteld geweest.

Kans op zwangerschap is dus vrij groot, wat kan ik hieraan doen? Bestaat er een pil die ook na een lange termijn werkt?

18-11-2009, 21:46

Citaat door haf1da:
nee

ik heb gevrijt zonder condoom en ben domgeweest om ook nog eens geen pil te gebruiken, ben ook niet ongesteld geweest.

Kans op zwangerschap is dus vrij groot, wat kan ik hieraan doen? Bestaat er een pil die ook na een lange termijn werkt?



je hebt nu 2 opties.
-ben je zwanger,safie zeg alhamdoelilah en wees blij,ook al is het mss ongepland.
het is toch een halalkindje van je man (hoop ik althans voor jou)


-ben je niet zwanger en wordt alsnog ongesteld,leer dan een lesje hieruit en informeer je beter wat betreft anticonceptie.