Bekijk volle/desktop versie : Wees gewaarschuwd [beste zusters]



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

18-11-2009, 20:42
Er zijn namelijk paar 7oor 'ayn boven die zitten te koekeloeren en nog smeekbedes tegen ons verrichten. Dit terwijl wij voor onze mannen koken, kinderen baren en opvoeden, hun eer geld en huis beschermen etc.

Behandel jullie mannen goed, en geef die 7oor hun plezier niet. Iwa safi niet waardig


--------------------------------------------------------------------------------------

عن معاذ بن جبل رضي الله عنه قال :

قال النبي صلى الله عليه وسلم :

" لا تؤذي امرأة زوجها في الدنيا إلا قالت زوجته من الحور العين :

لا تؤذيه قاتلك الله , فإنما هو عندك دخيل , يوشك أن يفارقك إلينا "


صحيح . الصحيح&#157 7; برقم : 173

( دخيل ) : أي ضيف و نزيل

يعني هو كالضيف عليك , و أنت لست بأهل له حقيقة

و إنما نحن أهله , فيفارق&#160 3; قريبا , و يلحق بنا


نظم الفرائ&#158 3; مما في سلسلتي الألبان& #1610; من فوائد
عبد اللطيف بن محمد بن أبي ربيع
(2/24)




Mu'aadh ibn Jabal radiya Allaahu 'anh heeft verhaald: 'De profeet salla Allaahu 'alayhi wassalam heeft gezegd: 'Er is geen vrouw in deze wereld die haar man slecht behandeld zonder dat één 7oor al 'ayn van zijn vrouwen zegt: Behandel hem niet slecht, moge Allaah jou bevechten, hij is enkel een gast bij jou die jou binnenkort zal verlaten naar ons toe'.

Dakhiel: gast, bezoeker.

betekennis: Hij is net als een gast bij jou, en jij (als zijn vrouw) bent hem niet waardig. Maar wij zijn hem waardig. Hij zal jou binnenkort verlaten en naar ons toe komen.

18-11-2009, 20:43


Sorry, iemand gaf mij een punt en heeft daardoor heel mijn hoekje verpest. Daarom heb ik de topic verwijdert.

Mijn excuses

18-11-2009, 20:46

Citaat door um_7usaam:
Er zijn namelijk paar 7oor 'ayn boven die zitten te koekeloeren en nog smeekbedes tegen ons verrichten. Dit terwijl wij voor onze mannen koken, kinderen baren en opvoeden, hun eer geld en huis beschermen etc.

Behandel jullie mannen goed, en geef die 7oor hun plezier niet. Iwa safi niet waardig


--------------------------------------------------------------------------------------

عن معاذ بن جبل رضي الله عنه قال :

قال النبي صلى الله عليه وسلم :

" لا تؤذي امرأة زوجها في الدنيا إلا قالت زوجته من الحور العين :

لا تؤذيه قاتلك الله , فإنما هو عندك دخيل , يوشك أن يفارقك إلينا "


صحيح . الصحيح&#157 7; برقم : 173

( دخيل ) : أي ضيف و نزيل

يعني هو كالضيف عليك , و أنت لست بأهل له حقيقة

و إنما نحن أهله , فيفارق&#160 3; قريبا , و يلحق بنا


نظم الفرائ&#158 3; مما في سلسلتي الألبان& #1610; من فوائد
عبد اللطيف بن محمد بن أبي ربيع
(2/24)




Mu'aadh ibn Jabal radiya Allaahu 'anh heeft verhaald: 'De profeet salla Allaahu 'alayhi wassalam heeft gezegd: 'Er is geen vrouw in deze wereld die haar man slecht behandeld zonder dat één 7oor al 'ayn van zijn vrouwen zegt: Behandel hem niet slecht, moge Allaah jou bevechten, hij is enkel een gast bij jou die jou binnenkort zal verlaten naar ons toe'.

Dakhiel: gast, bezoeker.

betekennis: Hij is net als een gast bij jou, en jij (als zijn vrouw) bent hem niet waardig. Maar wij zijn hem waardig. Hij zal jou binnenkort verlaten en naar ons toe komen.



Ik denk dat je spoken ziet, ga even nog meer fanta drinken.

18-11-2009, 20:58

Citaat door creamo:
Ik denk dat je spoken ziet, ga even nog meer fanta drinken.


Ik lus geen fanta :@

18-11-2009, 21:12



Citaat door um_7usaam:
Ik lus geen fanta :@




Ewa doe normaal dan, geloof je echt in die bla? Misschien lijkt het alleen zo en zie je dingen die er niet zijn

18-11-2009, 21:14

Citaat door um_7usaam:
Sorry, iemand gaf mij een punt en heeft daardoor heel mijn hoekje verpest. Daarom heb ik de topic verwijdert.

Mijn excuses


Sorry zal het niet meer doen

18-11-2009, 21:15

Citaat door creamo:
Ewa doe normaal dan, geloof je echt in die bla? Misschien lijkt het alleen zo en zie je dingen die er niet zijn


Het is een 7adieth sa7ie7. El 7oor al'ayn behoren tot al ghayb. Wij als moslims geloven in alghayb (verborgene). We moeten geloven in alles dat voorgekomen is in al Quraan en Sunnah.

18-11-2009, 21:17

Citaat door Bananenpluk:
Sorry zal het niet meer doen


Jij bent gek. Er stonden in mijn vorige topic hele interessant stukken : (

18-11-2009, 21:19

Citaat door um_7usaam:
Jij bent gek. Er stonden in mijn vorige topic hele interessant stukken : (


Mijn oprechte excuses

18-11-2009, 21:19

Citaat door um_7usaam:
Sorry, iemand gaf mij een punt en heeft daardoor heel mijn hoekje verpest. Daarom heb ik de topic verwijdert.

Mijn excuses


Idem dito een topic van mij, dus Bananenpluk. Zou je dat niet meer willen doen? BarakAllahufeeki.

18-11-2009, 21:20
Ik word spontaan jaloers.

18-11-2009, 21:20

Citaat door Guy:
Idem dito een topic van mij, dus Bananenpluk. Zou je dat niet meer willen doen?


Zal er over nadenken ok. Zal het niet meer doen, alleen bij mensen die ik niet mag blijf ik het doen

18-11-2009, 21:20


(Maar zij verrichten toch alleen doe3a tegen ons als wij onze mannen slecht behandelen?)

18-11-2009, 21:21

Citaat door Raabi3ah_bint_S:
Ik word spontaan jaloers.


Me too

18-11-2009, 21:22

Citaat door Bananenpluk:
Me too


Jij?! Nee toch?

Bananen komen altijd in een tros en nooit alleen, dus wen er maar vast aan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6