Bekijk volle/desktop versie : gelukkige jeugd totdat ......



18-11-2009, 18:16
hey ik wilde graag een verhaal gaan schrijven. Grammatica is niet mijn sterkste punt. Dus ik hoop dat jullie het mij vergeven. Het is verhaal is niet waargebeurd, maar gewoon verzonnen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Het verhaal gaat over een meisje die door een tragische ongeluk haar beide ouders en broertje en zusje heeft verloren.


Daar gaat de bel yess. Heb eindelijk pauze. Ik loop snel naar de lockers en zie mijn vriendinnen me daar opwachten. Ik ben blijvenzitten en doe nu 4 havo. Ik kon nu ook in 5VWo zitten, maar ja ik was lui en dom.
rowena: Hey iIlham schiet je eens op. We hebben honger, we willen naar de appie gaan.
ik: jaja ik kom eraan maak je maar geen zorgen. ik pakte mijn jas en liep met mijn vriendin Rowena naar buiten.
Rowena: zo en hoe gaat het thuis met je ouders. ze doen nu toch wel een beetje normaal.
ik: nou ze doen normaal nu ze mijn 1e rapport hebben gezien. ze waren echt trots. mijn vader zei nog "Dit is pas een echt rapport"
rowena: dat is mooi toch
ik: jawel, ze zeggen nu tenminste niet van ilham ga je huiswerk maken. ze weten toch wel dat ik het kan.
rowena: hahahah. kom wat gaan we nemen.
ik: ik wil iets gezonds en ik wil afkicken van de appie.
rowena: ja man appie maakt ons dik en blut.
ik: ik kreeg gister zo mijn afschrift. en mijn moeder zat mee te kijken. ze zegt allatief wat koop jij allemaal van de albertheyn. ze3ma er is geen brood thuis.
rowena: ja man ik verspeel echt veel geld.

we besloten om een pakje vifit te kopen en croissantjes. we liepen weer terug naar school. de bel was meteen ook afgegaan. ik had Nederlands als les. ik liep naar achter en ik ging zitten en pakte mijn boeken. ik deed mijn Ipod aan en luisterde naar muziek. die les moest er zelfstandig worden gewerkt. na de les was ik vrij. ik liep naar de tramhalte en de tram kwam er aan. ik liep naar huis en deed de deur open. ik zag mijn moeder tv kijken en ik groette haar.

mama: hey ben je thuis
ik: ja man ben cht moe
mama: van wat ben je moe
ik: school hahahah
mama: gagag
ik: mama is het eten zo klaar of nog lang niet
mama: het eten is zo klaar dus je hoeft niks te gaan eten.

ik liep toen naar boven en liep naar de douche ik ging het gwas doen om vervolgens het gebed te verrichten. nadat ik dat had gedaan. riep mijn ma me. ondertussen was iedereen thuis aangekomen en we zaten aan de eettafel te eten.

ik: yes mama je hebt tajine met vis gemaakt
papa: als je het zo lekker vind waarom maak je het zelf dan niet
ik: ik kan het wel maken
toufik: ja dan moeten we meteen daarna eten gaan bestellen
yousra: yes ilham ga eten maken dan kan ik een pizza gaan bestellen
ik: hallo ik kan heus wel gaan koken, gaan we zien zaterdag, want dan hoef ik ook niet te gaan werken.
mama: waga daar hou ik je aan eh ilham

vervolgens moest ik gaan afwassen. ik liep naar mijn kamer toe en maakte mijn huiswerk. vervolgens ging ik op bed liggen. oh ja was me vergeten voor te stellen

ikben ilham ben 16. heb een vader en moeder die nu beide 38 zijn en een broertje van 11 en een zusje van 12.
mijn beste vriendin is mijn nicht ze heet rafika.
vervolgens tjah je komt er wel achter hoe ik ben.


moet ik verder gaan????
of niet

18-11-2009, 18:23


upupup het wordt echt een mooi verhaal

18-11-2009, 18:25
neje wnat je kan nie sgrijevn