Bekijk volle/desktop versie : hoe is jullie leven veranderd toen jullie aan kids's begonnen...



18-11-2009, 16:16
De titel zegt al genoeg.....

Is jullie leven veel veranderd te opzichte van wat het was voor jullie kids kregen?

Ben je minder gaan werken, of juist helemaal gestopt met werken?

Doen jullie nog vaak leuke dingen samen?

En is je huwelijk er beter op geworden, of juist niet...?

En zit je al weer op je oude gewicht?

18-11-2009, 16:28


Bij mij is alleen het uitgaan (met echtgenoot, vriendinnen, nichten etc...) fel verminderd. Vroeger elk weekend, nu 2x per maand....
Ook de ambitie op de werkvloer is zo goed als nihil geworden nu....

Voor de rest, alhamdoelilah, kan ik nog alles doen, wat ik ervoor deed.

18-11-2009, 16:34
He meid. Ben je nog niet bevallen??? Wakfa sahla insahalah.

18-11-2009, 16:39
Ons huwelijk is er alleen maar beter op geworden we zijn gelukkiger lachen meer ( vooral om de kids ) we doen dingen niet minder maar juist meer en samen met het hele gezin , ik ben minder gaan werken en uiteindeijk helemaal gestopt , we kunnen natuurlijk niet meer spontaan zomaar weg zoals voor de kinderen er moet van alles geregeld worden maar dat nemen we voor lief mijn oude gewicht is ook bijna terug ben vijf maanden geleden bevallen van mijn derde al met al maken kinderen alles beter

18-11-2009, 16:40


Alles is normaal gebleven, ik regel oppas wanneer ik iets wil ondernemen met mijn man en dat gebeurt regelmatig. Ik zie mijn vrienden/familie ook regelmatig en probeer daar ook allerlei leuke dingen mee te doen.Je moet jezelf niet wegcijferen omdat je mama bent geworden het leven gaat gewoon door anders kom je in een dip terecht. Mijn man is stapelgek op onze 2 wondertjes en ons huwelijk is alleen op vooruit gegaan, dit komt ook omdat wij nog veel doen samen.

18-11-2009, 19:57
Laat ik het zo zeggen,zit nu in een draaimolen,en straks in de achtbaan.