Bekijk volle/desktop versie : okeee wat moet ik hiermee



Pagina's : [1] 2

17-11-2009, 23:47
eve een serieuse vraag he...

ik heb het hamdoellah goed in me leven, rustig thuis bij ouders werk op een kantoor heb een leuke auto ....

maar af en toe krijg ik die eeeenzame gedachtes...

en dat ik al 24 ben....

zijn er meer meiden boven 24 die vrijgezel zijn en zelfs met niemand contact heeft..

dat ben ik nu namelijk.. ik hoef geen contact met de eerste de beste nee, maar nu op me 24e denk ik er vaak aan dat de tijd onder me neusje doortikt.......????

sommige tijden zijn eenzaam net als nu

17-11-2009, 23:52


Ja die zijn er.
Zat zelfs!

17-11-2009, 23:54
hahahah wallah weet echt niet waarom ma dit had ik in me hoofd en moest er op de een of andere manier uit....


wat ik wil vragen eigenlijk is, IK BEN TOCH NIET TE OUD?????? weet ik veel je weet soms maken ze grappen thuis, en zeggen ze je maakt je altijd op voor trouwfeesten wanneer kunnen we de jouwe meemaken en dan denk ik van ik heb nie eens met iemand contact laat staaan...

17-11-2009, 23:54
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

17-11-2009, 23:54


wordt je vaak benaderd en zeg je telkens weer nee of geef je het wel een kans en zit die ENE die je hartje sneller laat kloppen er gewoon niet tussen

17-11-2009, 23:55

Citaat door hollandiaan:
eve een serieuse vraag he...

ik heb het hamdoellah goed in me leven, rustig thuis bij ouders werk op een kantoor heb een leuke auto ....

maar af en toe krijg ik die eeeenzame gedachtes...

en dat ik al 24 ben....

zijn er meer meiden boven 24 die vrijgezel zijn en zelfs met niemand contact heeft..

dat ben ik nu namelijk.. ik hoef geen contact met de eerste de beste nee, maar nu op me 24e denk ik er vaak aan dat de tijd onder me neusje doortikt.......????

sommige tijden zijn eenzaam net als nu



Zegt genoeg

17-11-2009, 23:56
nee , ik werk tot 6 en dan kom ik thuis vooral deze kouwe periode ben ik niet vaak buiten, en degene die me anspreken zijn meestal badboys nou not done!! been there..

dus ja en ik zeg ook niet dat ik op zoek ben of iets maar toch tikt de tijd door weet nie of jullie kunnen volgen....?

17-11-2009, 23:57
hoe bedoel je dat me werk genoeg zegt????

na ja?

17-11-2009, 23:57

Citaat door DagDroomster:
oke!



ik hou van je

17-11-2009, 23:58

Citaat door Tayfor:
ik hou van je


17-11-2009, 23:58
hoe oud zijn jullie als ik vragen mag

17-11-2009, 23:59

Citaat door DagDroomster:



|
Ben je boos op mij

18-11-2009, 00:01


Waar maak jij je serieus druk om?
Geniet van het leven, je bent nog jong.

Daarnaast kan je wel de hele rijd piekeren, maar dat gaat niks helpen.
Die leuke jongen komt wel op je pad insallah

18-11-2009, 00:02

Citaat door hollandiaan:
nee , ik werk tot 6 en dan kom ik thuis vooral deze kouwe periode ben ik niet vaak buiten, en degene die me anspreken zijn meestal badboys nou not done!! been there..

dus ja en ik zeg ook niet dat ik op zoek ben of iets maar toch tikt de tijd door weet nie of jullie kunnen volgen....?



aha je wordt dus niet gezien..Ik zou zeggen ga meer leuke dingen doen met vriendinnen in de avonduren of in het weekend ofzo, dan kom je vast wel iemand tegen

25-11-2009, 09:29
Misschien moet je wat opener worden. Gewoon als iemand naar je lacht ofzo mag je best teruglachen. Contacten gaan vanzelf ontstaan

Pagina's : [1] 2