Bekijk volle/desktop versie : Ik bied hulp aan, aan elk ieder die het nodig heeft.



17-11-2009, 14:42
Hallo lezers,

Na jaren hier als stille lezer te hebben rond gehangen, heb ik de stap genomen om een topic te openen.

Ik ben een jongedame van 23 jaar en ik ben al een tijdje gepassioneerd bezig geweest met alles wat met Marokkaanse bruiloften te maken heeft.
Ik heb genoeg gezien om te realiseren dat ik ook mijn steentje wil bijdragen in deze branche.

Op het gebied van visagie, hairstyling, mode, fotografie, decoratie etc. ben ik aardig op de hoogte.
Dus ben ik in de gelegenheid om hulp aan te bieden aan ondernemingen die iemand nodig hebben.
Mocht je een plekje vrij hebben voor iemand die enthousiast, vriendelijk en leergierig te werk gaat, dan kun je mij een pm sturen.
Graag verneem ik van je om wat onderneming het gaat en wat je van mij verwacht.

Ik ben gelukkig in bezit van eigen vervoer.
Van mezelf weet ik dat ik met alle liefde te werk zal gaan, dus zal erkenning meer als voldoende zijn, maar een kleine vergoeding is ook welkom.


Mvg,

Bruiloft-hulpje.


Moderators, willen jullie mijn topic laten staan. Dit is een hobby die ik wil uit oefenen. Bvd

18-11-2009, 08:55



Citaat door G_tanger:
up voor jou dame


Dank je meid

18-11-2009, 21:27
Zo lief van je, jammer dat ik voorlopig nog niet ga trouwen
Succes meid!

18-11-2009, 22:42

Citaat door _Moslimaatje_:
Zo lief van je, jammer dat ik voorlopig nog niet ga trouwen
Succes meid!



Ghair Inscha allah, alles op z'n tijd.
Bedankt voor je reactie

19-11-2009, 21:10


Up en succes!

Ps. een kleine vergoeding? Als je aan het werk gaat, heb je gewoon recht op een marktconform salaris.

19-11-2009, 21:16

Citaat door R.Abdel:
Up en succes!

Ps. een kleine vergoeding? Als je aan het werk gaat, heb je gewoon recht op een marktconform salaris.



Dank je wel !

Het lijkt me zo leuk, dat een vergoeding mij niet meteen nodig lijkt.

19-11-2009, 22:07
ik up met je mee meid

19-11-2009, 22:17

Citaat door meknesia23:
ik up met je mee meid



Hartelijk dank dame

19-11-2009, 22:18

Citaat door miss_fashion:
--