Bekijk volle/desktop versie : Ben jij een meisje-meisje of stoere chicka?



Pagina's : [1] 2

16-11-2009, 22:07
Ik vind mezelf een meisje-meisje omdat ik stoer niet bij me past. Zowel innerlijk als uiterlijk (kledingstijl).


Jullie?

16-11-2009, 22:09


Alles behalve een meisje meisje, maar ben ook geen 'stoere chicka.' Ben gewoon uhm, ik.

16-11-2009, 22:12

Citaat door Comet:
Alles behalve een meisje meisje, maar ben ook geen 'stoere chicka.' Ben gewoon uhm, ik.


Beschrijf die ''gewoon ik'' eens.

Ik ben altijd een meisje-meisje geweest en vind het heerlijk om vrouwelijke kleren aan te trekken. Je ziet nauwelijks met een trainingsbroek en sneakers. Altijd pumps, rokje of jurkje.

16-11-2009, 22:17
ik denk allebei, de ene keer super strak en netjes en de ander keer met gympen, skinny en een stoer leren jasje.

16-11-2009, 22:20



Citaat door Bogossa.:
Beschrijf die ''gewoon ik'' eens.

Ik ben altijd een meisje-meisje geweest en vind het heerlijk om vrouwelijke kleren aan te trekken. Je ziet nauwelijks met een trainingsbroek en sneakers. Altijd pumps, rokje of jurkje.

Ah, ik haat roze. Mijn ouders hebben mijn kamer ooit roze gemaakt, maar wilde blauw. Hele heisa eromheen.
Ben opgegroeid met drie oudere broers, geen zussen.
Uhm, heb heeeeel lang op nikes gelopen, staat nu niet onder mijn jelleba;s anders zou ik dat doen. Loop er soms nog steeds op als ik dorp gewoon zwerver ben. Vind kickbox leuk, kijk voetbal, maar vind het ook leuk om me op te maken en daarna weg te halen.

16-11-2009, 22:21
stoere chika!

16-11-2009, 22:23
Ik zit ergens ertussenin. Vroeger was ik echt een Tomboy heeft echt jaren geduurd voordat ik echt rok af en toe ging dragen en beetje meer meisjesachtig ging uitzien en geen paardenstaart maar beetje haren los. Make-up is ook niks voor mij, doe alleen mascara. Hogen hakken kan ik niet op lopen

Ewa ja ik kan er niks aandoen ik heb alleen 5 broers

16-11-2009, 22:29
ik ben van allebei ene beetje wat.
vreoger was ik alleen stoer: had altijd baggybroeken en sneakers stoere vesten erboven enz. Ik was voor niemaaaand bang. altijd grote mond tegen leraren. Als het geen leraren waren en ik had ruzie, dan praatte ik nooit maar sloeg er meteen op los. Toch droeg ik af en toe ook nette kleren.
dan zag jij me bv vandaag met ene lange nette zwarte rok met ballerina`s eronder en ene nette blouse en hoofddoek naar voren heel netjes. En de volgende ochtend, hele wijde baggy broek stoere vest hoofddoek naar agter en sneakers.

Sinds 2 jaartes ben ik meer meisje en draag ik vaker nette kleren en ben nu heeel rustig en bijna totaal tegenovergestelde van vroeger. Ik zeg mijn mening bijna nooit terwijl ik vroeger mijn mening gaf zonder dat er om gevraagd werd. Ruzies ga ik uit de weg. En mijn nutteloze commentaar hou ik ook voor me. de verandering heb ik niet opzettelijk gedaan, maarja als je na gaat denken over je gedrag dan verander je vanzelf wel
en draag af en toe nog wel leuke sportschoentjes en sportief maar niet meer zo ovrdreven als vroeger. vroeger waren het haats mannenbroeken.

16-11-2009, 22:44
Ik ben een meisje meisje...

16-11-2009, 22:50

Citaat door onbekentdu:
ik ben van allebei ene beetje wat.
vreoger was ik alleen stoer: had altijd baggybroeken en sneakers stoere vesten erboven enz. Ik was voor niemaaaand bang. altijd grote mond tegen leraren. Als het geen leraren waren en ik had ruzie, dan praatte ik nooit maar sloeg er meteen op los. Toch droeg ik af en toe ook nette kleren.
dan zag jij me bv vandaag met ene lange nette zwarte rok met ballerina`s eronder en ene nette blouse en hoofddoek naar voren heel netjes. En de volgende ochtend, hele wijde baggy broek stoere vest hoofddoek naar agter en sneakers.

Sinds 2 jaartes ben ik meer meisje en draag ik vaker nette kleren en ben nu heeel rustig en bijna totaal tegenovergestelde van vroeger. Ik zeg mijn mening bijna nooit terwijl ik vroeger mijn mening gaf zonder dat er om gevraagd werd. Ruzies ga ik uit de weg. En mijn nutteloze commentaar hou ik ook voor me. de verandering heb ik niet opzettelijk gedaan, maarja als je na gaat denken over je gedrag dan verander je vanzelf wel
en draag af en toe nog wel leuke sportschoentjes en sportief maar niet meer zo ovrdreven als vroeger. vroeger waren het haats mannenbroeken.



Are you tokkin to me . Allemaal heel erg herkenbaar, precies ik

16-11-2009, 22:53
Ik zit er tussen in. Geen roze dingetjes maar ook geen all stars.

16-11-2009, 22:54

Citaat door Comet:
Ah, ik haat roze. Mijn ouders hebben mijn kamer ooit roze gemaakt, maar wilde blauw. Hele heisa eromheen.
Ben opgegroeid met drie oudere broers, geen zussen.
Uhm, heb heeeeel lang op nikes gelopen, staat nu niet onder mijn jelleba;s anders zou ik dat doen. Loop er soms nog steeds op als ik dorp gewoon zwerver ben. Vind kickbox leuk, kijk voetbal, maar vind het ook leuk om me op te maken en daarna weg te halen.


het is meestal zo met meisjes die alleen broers hebben zijn ook stoerder

16-11-2009, 22:57



Citaat door sweetlady_1987:
het is meestal zo met meisjes die alleen broers hebben zijn ook stoerder



Niet bij alle meiden. Ik heb 13 jaar lang met jongens geleefd en was een meisje-meisje. Nu heb ik twee zusjes erbij en ben nog steeds zo.

16-11-2009, 22:58

Citaat door Experience:
Ik zit er tussen in. Geen roze dingetjes maar ook geen all stars.


All stars staan voor geen meter bij mij. En sneakers helemaal niet. Draag ze alleen als ik stage loop en daarna ruil ik ze voor pumps of laarzen in.

16-11-2009, 23:03
ben net een kameleon. Kan uber diva zijn maar anders ook echt een tomboy

Pagina's : [1] 2