Bekijk volle/desktop versie : Lindsay weigert voor drankjes te betalen (de gier!)



16-11-2009, 19:30
Lindsay Lohan weigert voor drankjes te betalen

15-11-09 21:22

Ontspoorde actrice schopt scène in bar




Lindsay werd woest toen de ober haar de rekening overhandigde. People Magazine weet te melden dat Lindsay Lohan afgelopen weekend voor opschudding heeft gezorgd in een bar in Los Angeles toen bleek dat ze net als alle andere klanten gewoon voor haar drankjes moest betalen.

"Lindsay stormde de keuken binnen en pakte twee dure champagneflessen", aldus een bron. De labiele 23-jarige actrice kreeg vervolgens een woede-uitbarsting toen een ober haar de rekening presenteerde. "Ze begon te schreeuwen tegen de ober en iedereen die bij haar in de buurt was".

"Lindsay barstte in tranen uit en bleef herhalen dat ze niet voor de drankjes wilde betalen." De ober hield voet bij stuk en uiteindelijk kon Lindsay niet anders dan haar creditcard te voorschijn te halen. Wel moest ze eerst een vriendin bellen omdat ze haar creditcardgegevens niet uit haar hoofd wist.

Bron: http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=68173

dat mens is echt koekoek je bent miljonair en dan ga je een potje staan janken omdat je 2 wijnflessen moet betalen. ze is a. gierig en b. ook nog eens kinderachtig met haar gejank.. en dat mens moet 2 jaar ouder zijn dan ik.

16-11-2009, 19:31


Oh mijn GOD, wat is ze lelijk geworden !

16-11-2009, 19:32

Citaat door Truebeauty1987:
Oh mij GOD, wat is ze lelijk geworden !


die alcohol en dat roken heeft haar voorgoed verpest. zonde, was een mooie vrouw.

16-11-2009, 19:33

Citaat door studente88:
die alcohol en dat roken heeft haar voorgoed verpest. zonde, was een mooie vrouw.

Ja, zonde. Ze had echt een mooi bekkie.

16-11-2009, 19:35


Is ze 23 jaar..........

16-11-2009, 19:36

Citaat door Medusa.:
Is ze 23 jaar..........


tanit, hoe oud ben jij als ik vragen mag?

16-11-2009, 19:49

Citaat door Truebeauty1987:
Oh mij GOD, wat is ze lelijk geworden !



Jah echt he, ik schrok ook..

16-11-2009, 20:24
Wat is er met haar huid?
Lijkt wel een beppie van 50.

16-11-2009, 21:08
Die rijke mensen moeten naar een bootcamp worden gestuurd.

16-11-2009, 21:14

Citaat door studente88:
Lindsay Lohan weigert voor drankjes te betalen

15-11-09 21:22

Ontspoorde actrice schopt scène in bar




Lindsay werd woest toen de ober haar de rekening overhandigde. People Magazine weet te melden dat Lindsay Lohan afgelopen weekend voor opschudding heeft gezorgd in een bar in Los Angeles toen bleek dat ze net als alle andere klanten gewoon voor haar drankjes moest betalen.

"Lindsay stormde de keuken binnen en pakte twee dure champagneflessen", aldus een bron. De labiele 23-jarige actrice kreeg vervolgens een woede-uitbarsting toen een ober haar de rekening presenteerde. "Ze begon te schreeuwen tegen de ober en iedereen die bij haar in de buurt was".

"Lindsay barstte in tranen uit en bleef herhalen dat ze niet voor de drankjes wilde betalen." De ober hield voet bij stuk en uiteindelijk kon Lindsay niet anders dan haar creditcard te voorschijn te halen. Wel moest ze eerst een vriendin bellen omdat ze haar creditcardgegevens niet uit haar hoofd wist.

Bron: http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=68173

dat mens is echt koekoek je bent miljonair en dan ga je een potje staan janken omdat je 2 wijnflessen moet betalen. ze is a. gierig en b. ook nog eens kinderachtig met haar gejank.. en dat mens moet 2 jaar ouder zijn dan ik.


Scrooge.