Bekijk volle/desktop versie : Tévez overweegt stoppen met voetbal na WK



16-11-2009, 17:46
Carlos Tévez (foto) overweegt om na dit seizoen zijn carrière als profvoetballer te beëindigen. 'Ik ben het voetbal een beetje moe,' zegt de 25-jarige Argentijn, die bij zijn club Manchester City nog een contract tot medio 2014 heeft, vrijdag op een persconferentie.

'Het ligt gecompliceerd. Je hebt mijn familie en mijn wens terug te keren bij Boca Juniors. Maar ik denk erover na. Het speelt in mijn hoofd te stoppen als we het WK winnen, ook al loopt mijn contract nog tot 2014,' vervolgt Tévez. 'Ik wil meer genieten van mijn familie. Ik wil echt stoppen en wat rust krijgen. Ik heb al veel gewonnen. Leven voor het voetbal staat me tegen.'

Tévez maakte afgelopen zomer de overstap van Manchester United naar aartsrivaal Manchester City. Eerder kwam de aanvaller uit voor West Ham United, Corinthians en Boca Juniors.

http://www.sportweek.nl/voetbal/118029/Tevez_overweegt_te_stoppen_bij_veroveren_wereldtit el

16-11-2009, 20:01


wat een gare mens!

ewa als je stopt ga maar lekker fulltime schoonmaak werken voor 600 honderd euro in argentnie


BYEE BYEE 400 duizend euro per week

mensen zijn stom

16-11-2009, 20:18
hij heeft inmiddels genoeg verdiend, dus met die miljoenen op z'n bank hoef hij en z'n familie nooit te werken