Bekijk volle/desktop versie : Schaamteloos of..?



Pagina's : [1] 2 3

15-11-2009, 23:40
[Stel er wordt om je hand gevraagd en je wilt wel z.s.m. trouwen maar het gaat niet zo snel, je ebnt wel volop bezig met voorbereiden maar goed je bent nog niet getrouwd.

Je toekomstige komt wel dagelijks over de vloer en hij zit ook echt naast je waar je pa bij zit en daarbij streelt hij over je rug en je haar in het gezelschap van je ouders


Is dit tegenwoordig normaal of blijft het toch schaamteloos?]



[Ok mensen,nu dit, ik wilde er dus iets van zeggen tegen haar,want het schijnt voor hen heel normaal te zijn, hoe vertel ik er dat ze zich moet gedragen?]

15-11-2009, 23:41


schaamteloos.

15-11-2009, 23:41
Ik hak zijn hand eraf, ik wil niet dat mijn ouders zien wat voor bijwerkingen zijn handelingen wellicht op mij kunnen hebben. Ieeew

15-11-2009, 23:41
Zwaar schaamteloos

15-11-2009, 23:42


dat is niet normaal

15-11-2009, 23:42
Tegenwoordig is dat vrij normaal geworden ja. Weekendjes weg met haar 'verloofde' (lees: zonder trouwakte getekend te hebben) is gewoon normaal.

15-11-2009, 23:43

Citaat door Momo_F:
[Stel er wordt om je hand gevraagd en je wilt wel z.s.m. trouwen maar het gaat niet zo snel, je ebnt wel volop bezig met voorbereiden maar goed je bent nog niet getrouwd.

Je toekomstige komt wel dagelijks over de vloer en hij zit ook echt naast je waar je pa bij zit en daarbij streelt hij over je rug en je haar in het gezelschap van je ouders


Is dit tegenwoordig normaal of blijft het toch schaamteloos?]

..zolang hij zn jointje buitenshuis rookt is het niet zo erg...

15-11-2009, 23:44
Schaamteloos!!

15-11-2009, 23:45
Schaamteloos.

15-11-2009, 23:45

Citaat door Bezaf3lik:
schaamteloos.


OK.

Citaat door Knuffeligmeisje:
Ik hak zijn hand eraf, ik wil niet dat mijn ouders zien wat voor bijwerkingen zijn handelingen wellicht op mij kunnen hebben. Ieeew




Citaat door Mevroutjuh_N:
Zwaar schaamteloos


Ja, I think so too.

Citaat door nasimo:
dat is niet normaal


Het lijkt het wel, zag het met mijn eigen ogen gebeuren ik bedoel ben zelf heel open minded maar dit ging me wel eventjes te ver, wat nog erger is is meer schaamte voelen dan de gene om wie het gaat

Citaat door Humaniste:
Tegenwoordig is dat vrij normaal geworden ja. Weekendjes weg met haar 'verloofde' (lees: zonder trouwakte getekend te hebben) is gewoon normaal.



15-11-2009, 23:46
Ik vind het echt schaamteloos...

15-11-2009, 23:46

Citaat door GloriousBastard:
..zolang hij zn jointje buitenshuis rookt is het niet zo erg...

..ok..

Citaat door zina-dh:
Schaamteloos!!

Citaat door MevrArrogant:
Schaamteloos.



Duidelijk.

15-11-2009, 23:47


Ik zie het echt al voor me, zou echt scheef zijn.. schaamteloos dus!

15-11-2009, 23:47

Citaat door Momo_F:
OK.





Ja, I think so too.


Het lijkt het wel, zag het met mijn eigen ogen gebeuren ik bedoel ben zelf heel open minded maar dit ging me wel eventjes te ver, wat nog erger is is meer schaamte voelen dan de gene om wie het gaat





erg

15-11-2009, 23:48
Dat kan gewoon echt niet, hoor. Dat een kerel dat waagt, is één iets. Dat een pa toekijkt en hem en zijn dochter niet op de harses geeft...

Pagina's : [1] 2 3