Bekijk volle/desktop versie : slechte karaktereigenschappen van je partner



Pagina's : [1] 2 3

15-11-2009, 20:27
iedereen heeft ze dus ook jullie mannen/verloofden/ vriendjes
ik ben sinds een paar dagen achter een zeer irritant eigenschap van mijn verloofde achter gekomen.
hij kan heel scherp uit de bocht komen en als hij iets vindt dan is dat zo en geen dicussie mogelijk

vb elke vrijdag en zaterdag avond zit hij met zn vrienden in een cafe te kaarten maar dan is hij zo druk met hun dan ik dan die hele avond niks van hem hoor laatst sprak ik hem daarop aan en kwam er uit zn mond als ik bij mn vrienden ben dan ben ik met hun en als ik aan het kaarten ben dan ben ik bezig, ik hoef je niet elke minuut te spreken en je weet dat ik elke vrijdag en zaterdagavond tijd heb voor mn vrienden de rest van de dagen geef ik je alle aandacht je moet niet zo zeiken en als ik aan het kaarten ben met mn vrienden heb ik even geen tijd.

nou ik kon hem wel afschieten op dat moment

15-11-2009, 20:30


Hij heeft toch gelijk.....ik hou ook niet van dat plakband gedoe. Als je hem al gesproken hebt eerder op de dag safi. Tenzij het uiteraard dringend is ofzo.

15-11-2009, 20:31
afspraken vergeten

15-11-2009, 20:32

Citaat door Rifster:
Hij heeft toch gelijk.....ik hou ook niet van dat plakband gedoe. Als je hem al gesproken hebt eerder op de dag safi. Tenzij het uiteraard dringend is ofzo.



oh ja dat zei hij dus ook
ik hou niet van dat plakband gedoe

ja ik heb hem gesproken vlak voor hij de cafe binnen liep
ik zit daar ook niet mee want weet dat ik aan het overdrijven was maar hij was zo gemeen toen hij kwaad was

15-11-2009, 20:32


heeft volledig gelijk!

15-11-2009, 20:34
moeilijk uit zijn bed kunnen komen....ik moet m soms een uur roepen en dan is hij nog niet aanspreekbaar ;-) maarja sommige dingen horen nou eenmaal bij een persoon...maak er er niet meer druk om!

TS.....als mijn man op pad is bel ik m alleen als het dringend is en visa versa...ben ook niet zo van het cetabever........mannen willen ook met rust gelaten worden en niet overkomen bij hun vrienden alsof ze verantwoording moeten afleggen....en ik wil niet gestoord worden omdat ik even gezellig met de meiden ben en ik mijn man al veel zie hahahaha

15-11-2009, 20:35

Citaat door nour_el_imen_:
oh ja dat zei hij dus ook
ik hou niet van dat plakband gedoe

ja ik heb hem gesproken vlak voor hij de cafe binnen liep
ik zit daar ook niet mee want weet dat ik aan het overdrijven was maar hij was zo gemeen toen hij kwaad was



Gaat het er nu om dat hij kwaad was of gaat het erom dat hij wil dat jij hem niet meer stoort?

15-11-2009, 20:35
Niets mis mee toch. Ik geef hem ook altijd de ruimte als hij met zijn vrienden is. Is toch beetje raar als hij even bij zn vrienden is hij heel de tijd met zijn telefoon bezig is....

De mijnes komt soms afspraken niet na. Dus als we bijvoorbeeld afspreken om 1 uur kan het gerust 3 uur worden.

Hij word te snel boos, pft echt een drift kikker. Heel snel op zijn teentjes getrapt....

15-11-2009, 20:37

Citaat door Rifster:
Gaat het er nu om dat hij kwaad was of gaat het erom dat hij wil dat jij hem niet meer stoort?



nee hij werd kwaad omdat ik geirriteerd reageerde toen hij na afloop een sms stuurde toen hij thuis was. ik denk dat ik hem inderdaad niet moet storen wanneer hij bij zn vrienden is. elke minuut smsen is niet nodig zoals moonlight zegt

15-11-2009, 20:38
Hij heeft dus echt geen gelijk en zulke mannen zijn in een huwelijk echt erg, geloof me heb genoeg ervaring gehad.

Ze blijven kaarten en gokken met hun vriendjes of zuipen daar koffie/thee en lullen de hele dag en ze geven je na je huwelijk weinig tot geen aandacht waardoor er veel ruzie en dergelijke komt. In een verloving zijn ze nog mild, maar wacht maar na je huwelijk dan blijven ze de hele dag weg en als je ze erop aanspreekt, dan zwaait er wat.

Zulke types zijn echt erg.

En het is ook een zware afknapper in een café vertoefen de hele dag om te kaarten, terwijl ze weinig naar de moskee gaan of lezingen beluiseren, mohiem kennis opdoen over de islam.

15-11-2009, 20:38
die van mij luistert alleen als hij zin heeft .

15-11-2009, 20:39

Citaat door nour_el_imen_:
nee hij werd kwaad omdat ik geirriteerd reageerde toen hij na afloop een sms stuurde toen hij thuis was. ik denk dat ik hem inderdaad niet moet storen wanneer hij bij zn vrienden is. elke minuut smsen is niet nodig zoals moonlight zegt


Dat is echt waar....je moet maar zo denken hij wil je echt niet kwetsen en natuurlijk wil hij jou vaak spreken want je bent zijn verloofde maar het gaat er echt om dat hij with the guys is en guys elkaar gauw uitmaken voor sissy of je zit onder de plak...moet je maar eens testen als je m belt als hij bij zijn ouders is ofzo...dan doet hij heel normaal

15-11-2009, 20:40



Citaat door nour_el_imen_:
nee hij werd kwaad omdat ik geirriteerd reageerde toen hij na afloop een sms stuurde toen hij thuis was. ik denk dat ik hem inderdaad niet moet storen wanneer hij bij zn vrienden is. elke minuut smsen is niet nodig zoals moonlight zegt



Dat moet je gewoon niet doen, want mannen houden daar absoluut niet van. Als hij zin heeft om jouw te spreken of te smsen, dan doet hij dat zelf wel.
Als er sprake is van vertrouwen dan is er helemaal niks aan het handje

15-11-2009, 20:40

Citaat door Sabiraah:
Hij heeft dus echt geen gelijk en zulke mannen zijn in een huwelijk echt erg, geloof me heb genoeg ervaring gehad.

Ze blijven kaarten en gokken met hun vriendjes of zuipen daar koffie/thee en lullen de hele dag en ze geven je na je huwelijk weinig tot geen aandacht waardoor er veel ruzie en dergelijke komt. In een verloving zijn ze nog mild, maar wacht maar na je huwelijk dan blijven ze de hele dag weg en als je ze erop aanspreekt, dan zwaait er wat.

Zulke types zijn echt erg.

En het is ook een zware afknapper in een café vertoefen de hele dag om te kaarten, terwijl ze weinig naar de moskee gaan of lezingen beluiseren, mohiem kennis opdoen over de islam.


Hbiba, dit is niet de case....snap je concern wel hoor...erg lief van je dat je haar wilt voorbereiden op de ellende maar ik denk dat ze dit niet zo bedoeld met haar topic

15-11-2009, 20:40

Citaat door Sabiraah:
Hij heeft dus echt geen gelijk en zulke mannen zijn in een huwelijk echt erg, geloof me heb genoeg ervaring gehad.

Ze blijven kaarten en gokken met hun vriendjes of zuipen daar koffie/thee en lullen de hele dag en ze geven je na je huwelijk weinig tot geen aandacht waardoor er veel ruzie en dergelijke komt. In een verloving zijn ze nog mild, maar wacht maar na je huwelijk dan blijven ze de hele dag weg en als je ze erop aanspreekt, dan zwaait er wat.

Zulke types zijn echt erg.

En het is ook een zware afknapper in een café vertoefen de hele dag om te kaarten, terwijl ze weinig naar de moskee gaan of lezingen beluiseren, mohiem kennis opdoen over de islam.



nee zo erg is het niet
de mijne werkt 5 volle dagen en op de zaterdag een halve dag dus is gewoon bezig
alleen op de vrijdagavond en zaterdagavond gaat hij met zn vrienden naar een cafe vaak dezelfde cafe voor een paar uurtjes

Pagina's : [1] 2 3