Bekijk volle/desktop versie : PFFf die marokkaanse bruiloften



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

15-11-2009, 16:16
Ik ben die marokkaanse bruiloften helemaal zat...altijd maar hetzelfde..

ok, nu weer even positief....hoe zou jij er voor zorgen dat je bruiloft niet als alle anderen is???


ik dacht er zelf over na om iedereen naakt te laten komen.....zien hoeveel mensen dan nog komen...

15-11-2009, 16:17


ik zelf denk dat je bruid dn niet eens komt

15-11-2009, 16:20
Gezellig met familie en vrienden eten bij de Chinees..

Of een thema bruilof haha.. Like Halloween

15-11-2009, 16:22

Citaat door shafira1:
ik zelf denk dat je bruid dn niet eens komt



nou ja waarom zou ze niet komen...een paar uur later zou me toch ook naakt zien

15-11-2009, 16:23


Big size envelope toevoegen aan de uitnodigingskaart.

Zelfde set, zelfde script en andere slechte acteurs= marokkaanse bruiloften.

15-11-2009, 16:24

Citaat door sweet_bunny:
Gezellig met familie en vrienden eten bij de Chinees..

Of een thema bruilof haha.. Like Halloween



bij de chinees...nee gewoon shoarma bij de turk..

maar daar dacht ik ook aan...thema bruiloft..net als sweet sixteen...thema moulin rouge. ik zie t al helemaal voor me als die ouderen die uitnodiging zien, wat is moulin rouge...

15-11-2009, 16:27

Citaat door BurkaMania:
Big size envelope toevoegen aan de uitnodigingskaart.

Zelfde set, zelfde script en andere slechte acteurs= marokkaanse bruiloften.



vooral dat script..daar heb ik echt een hekel aan. en waarom hebben die bruiden altijd van die witte gezichten...die negeffa's kun de mooiste meisjes lelijk maken.

15-11-2009, 16:28

Citaat door EddieMurphy:
bij de chinees...nee gewoon shoarma bij de turk..

maar daar dacht ik ook aan...thema bruiloft..net als sweet sixteen...thema moulin rouge. ik zie t al helemaal voor me als die ouderen die uitnodiging zien, wat is moulin rouge...


Thema tip: Islam

15-11-2009, 16:28

Citaat door EddieMurphy:
vooral dat script..daar heb ik echt een hekel aan. en waarom hebben die bruiden altijd van die witte gezichten...die negeffa's kun de mooiste meisjes lelijk maken.



wit staat voor reinheid, iets wat die meiden lang geleden zijn kwijt geraakt en de zina nabootst vandaar slechte acteurs.

15-11-2009, 16:41

Citaat door Naziha_m:
Thema tip: Islam



dat is een hele goede...of eigenlijk het beste thema.

maar hoe zou dat er bij jou uitzien..

15-11-2009, 16:43

Citaat door BurkaMania:
wit staat voor reinheid, iets wat die meiden lang geleden zijn kwijt geraakt en de zina nabootst vandaar slechte acteurs.



maar moet ze er dan als een geest uitzien...capser het spookje heeft nog meer kleur in zijn gezicht...

vroeger was dat idd mooi...wit gezicht...tegenwoordig is het eerder andersom.

15-11-2009, 16:46
Waar de fuck houden jullie jullie mee bezig? Het gaat hier niet om een film met acteurs of om het meest origineelst feest a domme kindjes. Het gaat gewoon om bruid en bruidegom en wat jullie ervan vinden doet er niet toe achterlijkheid ten top asahbi

15-11-2009, 16:52



Citaat door EddieMurphy:
maar moet ze er dan als een geest uitzien...capser het spookje heeft nog meer kleur in zijn gezicht...

vroeger was dat idd mooi...wit gezicht...tegenwoordig is het eerder andersom.



Valt eigenlijk wel mee, nu zie je ook soms van die bronze beelden.
tentje geslagen bij de zonnecentra.

naakt wou jij het hebben he?

15-11-2009, 16:54

Citaat door incognit_oo:
Waar de fuck houden jullie jullie mee bezig? Het gaat hier niet om een film met acteurs of om het meest origineelst feest a domme kindjes. Het gaat gewoon om bruid en bruidegom en wat jullie ervan vinden doet er niet toe achterlijkheid ten top asahbi



Is dat zo, freaking 6 uur op een stoel zitten omdat ze zich aan het protocol moet houden..38 verkleden dat noem jij genieten..gast af en toe zijn kop laat zien voor foto's.

Noem je dit bruiloft, allemaal schijn..niet meer niet minder.

15-11-2009, 16:59

Citaat door incognit_oo:
Waar de fuck houden jullie jullie mee bezig? Het gaat hier niet om een film met acteurs of om het meest origineelst feest a domme kindjes. Het gaat gewoon om bruid en bruidegom en wat jullie ervan vinden doet er niet toe achterlijkheid ten top asahbi



sorry hoor sahbi

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6