Bekijk volle/desktop versie : hoi.



Pagina's : [1] 2

15-11-2009, 09:18
ik heb een vraagje, wie heeft gescheiden ouders, en hoe verwerk je zo'n pijn?

Hoe gaat het met ze?

15-11-2009, 09:40



Citaat door Nour:
Je moet zorgen dat je onpartijdig blijft. Het is zo erg om tussen 2 vuren in te staan. Bij mij zijn ze officieel (nog) bij elkaar alleen gaat t nie goed. Je mag ook best aan jezelf denken anders wordt je er ziek van. Stort je juist op je school en andere positieve dingen Het zijn volwassenen ze moeten er zelf uit zien te komen. Soms is het beter dat ze uit elkaar zijn want als ze bij elkaar zouden zijn zou er alleen maar ruzie zijn en dat wil je ook niet. Met de tijd wordt het makkelijker.


oo thnx, wat jij zegt komt ook zo voor bij mij, ik kijk dan naar de 2 kleintjes die hier nog rondkruipen hoe moet het verder met hun. is heel ingewikkeld.

15-11-2009, 09:40

Citaat door Nour:
Je moet zorgen dat je onpartijdig blijft. Het is zo erg om tussen 2 vuren in te staan. Bij mij zijn ze officieel (nog) bij elkaar alleen gaat t nie goed. Je mag ook best aan jezelf denken anders wordt je er ziek van. Stort je juist op je school en andere positieve dingen Het zijn volwassenen ze moeten er zelf uit zien te komen. Soms is het beter dat ze uit elkaar zijn want als ze bij elkaar zouden zijn zou er alleen maar ruzie zijn en dat wil je ook niet. Met de tijd wordt het makkelijker.



word

15-11-2009, 09:52

Citaat door Nour:
Bedankt voor het corrigeren


Graag gedaan meid

15-11-2009, 09:53



Citaat door Nour:
Ja daar ga je allemaal aan denken omdat je de oudste bent waarschijnlijk en zo draag je veel lasten. Je moet er gwn zijn voor die kleintjes en de rest is aan je ouders. Sowieso koelchi bel mektab en is er voor elk probleem een oplossing inchallah.


jah je zal wel gelijk hebben, nee heb nog 2 boven mij die al getrouwd zijn ik ben middelste van 21 moet je nagaan, nu ze oud zijn dan pas komen alle problemen op je af.

15-11-2009, 09:58

Citaat door zuiker:
oo thnx, wat jij zegt komt ook zo voor bij mij, ik kijk dan naar de 2 kleintjes die hier nog rondkruipen hoe moet het verder met hun. is heel ingewikkeld.


met hen zal je bedoelen.dagelijks ruzie is niet goed voor kinderen ,waarschijnlijk zal je moeder na de scheiding beter in staat zijn voor jullie te zorgen.doe je best en maak je niet te veel zorgen.je ouders zijn volwassen en zullen weten waar ze mee bezig zijn

15-11-2009, 10:00

Citaat door Nour:
Ja daar ga je allemaal aan denken omdat je de oudste bent waarschijnlijk en zo draag je veel lasten. Je moet er gwn zijn voor die kleintjes en de rest is aan je ouders. Sowieso koelchi bel mektab en is er voor elk probleem een oplossing inchallah.



klopt niet.velen dingen zijn elmakteb ,maar niet alles.scheiden doen de mensen zelf ,is niet van elmakteb

15-11-2009, 10:11

Citaat door Nour:
Ik bedoel het is elmektab waarom die dingen zo gaan. Sowieso is er iets als sabab.

ook dat klopt niet .2 mensen bepalen hoe het huwelijk loopt ,er staat nergens geschreven vooraf dat zij zullen scheiden.sebbeb is elmakteb een zet geven

15-11-2009, 10:14

Citaat door Nour:
Ik bedoel het is elmektab waarom die dingen zo gaan. Sowieso is er iets als sabab.


ik hoorde net morgen gebeurd het onmogelijke, hoop dat het gebluf is.

15-11-2009, 10:17

Citaat door zuiker:
ik hoorde net morgen gebeurd het onmogelijke, hoop dat het gebluf is.




riep iemand ''scheiden" ,wie van de 2?

15-11-2009, 10:20

Citaat door Nour:
Allah y 3tik sbar. Komt goed inchallah wat het uiteindelijk ook wordt. Heb je het opgevangen of hebben ze het je verteld?


ik ben net gebeld door me broer hij zei het, ik vind voor hem helemaal zielig helemaal van frankrijk gekomen om dit aan te horen.

15-11-2009, 10:21

Citaat door ElhajaBeldia:
riep iemand ''scheiden" ,wie van de 2?


dat woord heb ik zovaak gehoort in me leven, dat ik het zo erg haat.

15-11-2009, 10:28



Citaat door zuiker:
dat woord heb ik zovaak gehoort in me leven, dat ik het zo erg haat.


als je vader ''scheiden'' heeft uitgesproken ,zijn ze al gescheiden islamitisch gezien

15-11-2009, 10:29

Citaat door Nour:
Tis wel belangrijk dat iedereen erbij is het is iets groots. Hebben jullie al met je ouders gepraat hoe nu verder? Uit elkaar gaan is 1 ding maar hoe verder want er zijn nog kids in het spel. Hebben ze tijdelijk uit elkaar al geprobeerd? En waarom kunnen ze het nie meer goed met elkaar vinden uit elkaar gegroeid of is er iets gebeurt. Het is sowieso nooit de schuld van de kinderen dat je het even weet.


ik weet niet wrm maar er is wel vaak ruzie geweest, ik heb me er nog nooit meebemoeid of iets tegen 1 van de 2 gezegd. deed meer net of ik niks door had. nee er is nergens overgepraat. ik ga nu even een beneden.

15-11-2009, 10:31

Citaat door ElhajaBeldia:
als je vader ''scheiden'' heeft uitgesproken ,zijn ze al gescheiden islamitisch gezien


en wat houd dat verder dan in. k weet wel veel over de islam maar niks over scheiden.

Pagina's : [1] 2