Bekijk volle/desktop versie : Hotmailwachtwoord



14-11-2009, 21:03
[ ladies & gentlemen,


weet iemand hoe ik aan een hotmailwachtwoord kan komen? Schijnt niet moeilijk te zijn? Voordat ik allemaal gedonder over me heen krijg, dit is niet vanwege een vriend/man maar is een familiaire kwestie!!

Ik had iets gelezen over een keylogger, maar krijg alleen maar waar je voor moet betalen. En die gene moet dan ook op dezelfde pc internetten?


Can somebody help me?

Alvast bedankt ]

14-11-2009, 21:57


voor dat je verder gaat zoeken hotmail wachtwoorden vallen niet te hacken

14-11-2009, 22:09

Citaat door wickedmen:
voor dat je verder gaat zoeken hotmail wachtwoorden vallen niet te hacken


Klopt...ze zijn niet te hacken. Maar je kunt er wel achterkomen, zoals ze zegt met behulp van een keylogger en op andere manieren die ik in het midden laat.

@Topicstarter:
Sorry, maar dit is een delicate kwestie. Heeft te maken met privacyschending en meer van die zaken.

14-11-2009, 22:14

Citaat door moonwalker:
Klopt...ze zijn niet te hacken. Maar je kunt er wel achterkomen, zoals ze zegt met behulp van een keylogger en op andere manieren die ik in het midden laat.

@Topicstarter:
Sorry, maar dit is een delicate kwestie. Heeft te maken met privacyschending en meer van die zaken.



dus het is echt hopeloos? Ik had gegoogled en las wel iets van een programma waarbij je je kinderen in de gaten kunt houden bij msn chatsessies en dat alles naar je email gestuurd kon worden. Bleek van Microsoft te zijn, alleen kon ik m niet downloaden. Stond niet echt iets in over privacyschending maar meer dat de kinderen het op n oudere leeftijd niet op prijs zouden stellen.

ken je een goede ( gratis) keylogger?

14-11-2009, 22:15


Ik had een keer heel lang geleden een programma dat van binnen uit filmt wat iemand doet.. en echt uren lang kon die opslaan. Je ziet dan echt de muis bewegen enzo

14-11-2009, 22:18

Citaat door X-hafje:
dus het is echt hopeloos? Ik had gegoogled en las wel iets van een programma waarbij je je kinderen in de gaten kunt houden bij msn chatsessies en dat alles naar je email gestuurd kon worden. Bleek van Microsoft te zijn, alleen kon ik m niet downloaden. Stond niet echt iets in over privacyschending maar meer dat de kinderen het op n oudere leeftijd niet op prijs zouden stellen.

ken je een goede ( gratis) keylogger?


Niets is hopeloos en je begrijpt het verkeerd...privacyschending is wanneer je achter de privé gegevens van iemand anders probeert te komen. Dat is nog steeds strafbaar in Nederland voor zover ik weet.
Wat de kinderen betreft die probeer je te beschermen. Bij een normaal persoon is het een kwestie van achter geheimen komen of wat dan ook die dat persoon kunnen schaden. Verboden dus...

14-11-2009, 22:38

Citaat door moonwalker:
Niets is hopeloos en je begrijpt het verkeerd...privacyschending is wanneer je achter de privé gegevens van iemand anders probeert te komen. Dat is nog steeds strafbaar in Nederland voor zover ik weet.
Wat de kinderen betreft die probeer je te beschermen. Bij een normaal persoon is het een kwestie van achter geheimen komen of wat dan ook die dat persoon kunnen schaden. Verboden dus...



oke begrepen...
Ken je geen goede keylogger of wil je m gewoon niet geven?