Bekijk volle/desktop versie : Cijfers Spelers,,,,,,



14-11-2009, 19:42
Lemyaghiri : 5
Adoua : 4
Benatia : 7
Oulhaj : 4
Zeroual : 3
Demiani : 3
Hermach : 5
EL Ahmadi : 6
Dirar : 4
Benjelloun : 5
Taarabt : 7

Wissels:
Alaoui : 2
Baha : 3
Sekkat : 6,5

Benatia, EL Ahmadi, Taarabt & Sekkat Deden Het Goed De Rest Mag Oprotten!!! Schande Voor Marokkaanse Maatschappij!!!

14-11-2009, 21:02


klopt ben ik mee eens.. echt serieus.. de rest moet eccccht oprotten. Dat was echt drie keer niks.

Benatie, Taarabt en Elahmadi. Die Sekkat deed het ook goed als wissel.. maar ik weet niks van hem.. dus ik ga niet oordelen. De keeper had ook nog wel wat goede reddingen. Hij had niet veel te doen, maar dat kwam vooral door het goede werk van Benatia.

Taarabt heeft vandaag natuurlijk weer bewezen dat hij de speler is van de toekomst. Ik ken geen betere speler op dit moment.

Als ik een t-shirt zou kopen van Marokko, dan zou ik die van Benatia nemen. Ik hoop zooo erg dat hij Maldini's positie mag overnemen bij Milan. Ik hoop het echt. Ik gun het hem zwaaaar. Hij is echt goed. Ik denk wel de jongste beste verdediger van afrika op die positie. Graag niet vergelijken met de oude garde. Deze gozer kan nog zooo goed worden.

14-11-2009, 21:28
@@ Topic Starter : Houd Je mond A Marokkaanse Nederlandse Pro Jood !.. Elahmadi Was De Slechtste Op `t veld !..

14-11-2009, 21:33

Citaat door donavan7:
@@ Topic Starter : Houd Je mond A Marokkaanse Nederlandse Pro Jood !.. Elahmadi Was De Slechtste Op `t veld !..



Wie is marokkaanse nederlandse pro jood?

14-11-2009, 21:37


Julie Heel Marokko.nl.. Elahmadi Speelde Als Een Oetlul Die niet kon Lopen, Laat Staan Normaal Passen !.. Maar Het Is een Marokkaan Uit Nederland, Dus gaan We de Waarheid Niet zeggen !..


Hij Was Bar En Bar Slecht !

14-11-2009, 21:39
Ewa ja maar slecht is tie zeker niet kijk in welke situaties hij zit : Feyenoord Drama,,,Marokko drama,,,laat hem terug gaan naar FC Twente en dan zal hij weer zijn waarde laten zien

14-11-2009, 21:41
Ik Zeg Dat Die vandaag Slecht Was, En Niet Gemiddeld !

14-11-2009, 21:42
Inderdaad El ahmadi vond ik ook erg slecht spelen, kwam fysiek tekort en leverde iedere keer de bal in!

14-11-2009, 22:01

Citaat door -TazourakhT-:
Lemyaghiri : 5
Adoua : 4
Benatia : 7
Oulhaj : 4
Zeroual : 3
Demiani : 3
Hermach : 5
EL Ahmadi : 6
Dirar : 4
Benjelloun : 5
Taarabt : 7

Wissels:
Alaoui : 2
Baha : 3
Sekkat : 6,5

Benatia, EL Ahmadi, Taarabt & Sekkat Deden Het Goed De Rest Mag Oprotten!!! Schande Voor Marokkaanse Maatschappij!!!


Ik vond Adoua de slechtste hij speelde net als een gehandicapte dus krijgt hij van mij een 2.

14-11-2009, 22:46
taraabt en benatia waren de beste


elahmadi viel zwaar tegen

14-11-2009, 22:49
Volgens jullie is elahmadi zeer slecht. Nou als hij slecht was dan was de rest whhaha allemaal een 1.

Elahmadi komt fysiek misschien tekort maar dat geld voor nou ja iedereeeeen behalve Benatia.

Elahmadi is een verdedigende middenvelder met het oog naar de doel. Dus hij voetbalt liever van achter naar voren. Daar is hij goed in, maar een bal ala 40 meter klaarleggen op iemand dat kan hij dan weer niet. Combinaties met Taarabt verloren goed. Hij kan het wel. Alleen heeft Taarabt op dit moment niemand om zich heen die hem kan helpen bij het maken van een actie. Boussoufa misschien maar die was geblesseerd.

Kijk mensen ik ga nu niet zeg maar positief doen over ons voetbal. Helemaal niet. Ik heb het al verwerkt, marokko is slecht en behoort echt niet meer tot de toplanden in afrika. Dus dat heb ik nu allang door. We zullen ook lang geen wedstrijden meer zien van die team. We kunnen maar beter wachten op betere tijden. De spelers zijn jong en ik hoop van harte dat al deze spelers over enkele jaren de draad opgepakt hebben en dit gewoon zien als slechte nachtmerrie. Verder moeten we nu niet gaan denken dat de spelers die er nu zijn precies hetzelfde presteren over 2 jaar.

Ik heb eerder gezegd dat Henri Michel gelijk had en Lemerre gelijk hadden. We hadden nooit moeten switchen van coach. HM kwam terug, hij zei:. "Ik heb geen goede spelers.. Dit land heb ik 10 jaar geleden achtergelaten en is niets veranderd op geen enkel vlak.". Lemmere zei:"We gaan eerst maar eens proberen te kwalificeren voor de afrika cup". Hun zijn beter geinformeerd dan ons. Ik geloof zo iemand ook veeel eerder dan iemand van je eigen land, die denkt dat zijn land alles is. Een buitenlandse coach blijft beter dus dat zowizo.

Daarnaast was het allergrootste probleem dat wij met Lemerre maar 1 wedstrijd konden trainen en toen begonnen de kwalificaties al. Je hebt zeker 2 jaar nodig om een goed team te bouwen. Het beste is om nu direct een nieuwe trainer aan te nemen die zeker 2 jaar blijft koste wat kost.

Deze trainer moet met de wedstrijden die er komen gaan goochelen welke tactiek etc het beste is.

Na 2 jaar zou er een team moeten staan. Dan beginnen de kwalificaties voor het WK. Dan heeft Marokko weer een kans.

Het was heeeeel slim geweest als we Henri Michel hadden gehouden, want uiteindelijk was alleen Ouaddou de dupe geweest en dat is hij nu nog steeds alleen lijkt verdedigend gezien toch niet al te goed. Of Benatia, Taarabt etc ook opgeroepen zouden zijn was dan nog maar de vraag.

Maar het zou zeker wel beter zijn geweest dan nu.

15-11-2009, 00:10

Citaat door -TazourakhT-:
Lemyaghiri : 5
Adoua : 4
Benatia : 7
Oulhaj : 4
Zeroual : 3
Demiani : 3
Hermach : 5
EL Ahmadi : 6
Dirar : 4
Benjelloun : 5
Taarabt : 7

Wissels:
Alaoui : 2
Baha : 3
Sekkat : 6,5

Benatia, EL Ahmadi, Taarabt & Sekkat Deden Het Goed De Rest Mag Oprotten!!! Schande Voor Marokkaanse Maatschappij!!!


Taarabt verdiend een 5 want wat heeft die man veel aanvallen verprutst. Wil elke keer langs 3 man terwijl er twee spelers vrij staan. Speelde vandaag echt dramatisch.

En als Sekkat een 6,5 krijgt moet Allaoui ook wel hoger want hij speelde in ieder geval beter dan Benji die bijna onzichtbaar was.

De beste cijfer gaat zowiezo naar Benatia. El Ahmadi speelde overigens ook wel slecht, Hermach was veel beter.

15-11-2009, 00:26


jongens jongens jongens toch menen jullie dit

schei tog uit op een schaal van 1:10 geef ik ze een -38 man
jezus wat speelde ze zwak doe normaal man
geen een normale persoon in het veld
benji:s speelt bij kv kortrijk haha wat denk je die gaat potten breken tegen song en andere snijers die week in week uit snijwerkzaamheden uitvoeren op een hoog niveau
dan niet te beginnen over onze spelers die in 1 van de beste competitie nl de gnf botola, daar liepen makoun, etoo en assou ekotto respectievelijk galatasaray, inter en tottenham, met knikkende het veld voor op.
een pass over drie meter lukte niet
NEE, marokko moet stoppen met zichzelf gek te maken over onze prachtige talentjes, we komen simpelweg ervaring fysiek en geloof me ook techniek tekort.
ik krijg dan altijd als tegen argument we hebben geweldige technicussen in onze selectie.
ja waarschijnlijk voor het pleintjes voetbal in nederland en frankrijk, maar techniek op topsportniveau is de techniek van xavi xabi alonso elano en dat soort gasten.
om het dichter bij huis te zoeken kijk maar es effe na ziani van algerije of abou trika van egypte die passen pas techniek toe.
geen nutteloze akkas en onzin tricks en door 5 man willen lopen, maar gwn steekpasses inzicht en timing met een venijnige techniek.
daar beschikt allee boussoufa over helaas voor hem is ie even sterk als een veer, en moet ie het altijd bekopen met zn fysieke gesteldheid.

geloof me 1 woord voor marokko EEN DRAMA.

ze moeten in alle rust een team gaan bouwen en een goede rustige trainer halen die niet meteen na 1 wedstrijd zijn conge krijgt.
ik zeg zet naybet en bassir er neer met als joker achter de hand zaki.
bouw een as van een verdediging zaza, benatia, ahmadi, chamakh en bouw volkomen aan een nieuw sterk team.
EN VERGEET DIE HELDEN UIT VERLEDEN DUS NIET MEER KOMEN MET MOKHTARI SAFRI EN DAT SOORT MEUK