Bekijk volle/desktop versie : Liefde Vrijdag de 13e



Pagina's : [1] 2

14-11-2009, 11:20
Feedback graag??? een aardig lang stukje. Neem de tijd om het in je op te nemen.


Citaat:
Op zaterdag de 14e schreef ik over vrijdag de 13e. Bijgeloof zeggen ze. Een hartverscheurende en heftige dag. Beladen met emoties tot diep in de nacht. Een glimlach hier en een traantje daar. Schreeuwen wil ik. Schreeuwen! Loskomen! En verdwijnen van deze wereld. Kapot gemaakt. Gebroken! Als puntje bij paaltje komt dan is het te moeilijk. Afscheid nemen is moeilijk en bestaat niet. Ik heb zoveel geleerd van haar. Dat het niet normaal te noemen is. Maar nu, nu duwt ze me weg en zegt dat ik op mijn eigen benen moet staan. Moeilijk dit. Moeilijke keuzes moeten worden gemaakt. En afscheid nemen op het moment dat je elkaar nog ziet is misschien moeilijk maar de echte pijn komt wanneer je elkaar niet meer ziet. Dan voelt men de leegte, pijn en verdriet. Dan vloeien de tranen als of men leegloopt. Want dan is het echt over en uit. Moet ik de pijn verzachten door te zeggen dat het voorlopig zo blijft of moet ik niets verzachten en de pijn hard laten komen door te zeggen dat het voor altijd zo blijft?? En dat laatste weet niemand niet. Niemand weet of het voor altijd zo blijft want wat komen gaat weet niemand, toekomst is vaak onzeker. Grappig of ironisch is wel dat we op de eerste dag intiem waren, we kusten mekaar. En op de laatste dag, vrijdag de 13e, waren we ook intiem, we kusten mekaar. En daar tussen was het eigenlijk nooit zo intiem. We begonnen zo en we eindigen op dezelfde manier. Aan de ene kant denk ik. Moet ik nou mffelas(verpest) worden of moet ik nou volgens de soennah en de koran leven. Men zegt vaak dat alles goed komt. Maar dit is niet altijd zo. Zij is waardevol. Ik bewonder haar. Hoewel ze niet altijd nadenkt voordat ze wat zegt zijn haar woorden wel doeltreffend. Ze raken en laten mij denken. Ze geeft mij een klap in mijn gezicht, een figuurlijke. Wakker worden Mourad. Wakker worden en zie dat de basis die jij nu legt, later de basis word waarop jij moet staan. En wanneer de tijd is gekomen dat ik sta en vol trots kan zeggen dat ik ben wie altijd al wilde zijn, dan, dan bezoek ik haar en zal ik geen enkele moment haar uit het oog verliezen. Maar de toekomst is onzeker.

14-11-2009, 11:25


Bezint, eer ge begint... wees tevreden met wat je hebt... koester wat je lief hebt...


Mooi stukje...


Fijne dag gewenst...


groetjes, Alexei

14-11-2009, 11:29

Citaat door Harlem69:
Bezint, eer ge begint... wees tevreden met wat je hebt... koester wat je lief hebt...


Mooi stukje...


Fijne dag gewenst...


groetjes, Alexei


Ik snap dat niet.

Bedankt

Eenzelfde fijne dag gewenst.
Dit stukje is geheel van mij.

Mourri

14-11-2009, 11:53

Citaat door Mourri:
Ik snap dat niet.

Bedankt

Eenzelfde fijne dag gewenst.
Dit stukje is geheel van mij.

Mourri



Denk goed na bij alles wat je doet... de verantwoording voor je daden ligt geheel in je eigen handen...

Je ervaringen maken je mede tot wie en wat je bent... je weet pas wat je mist als je het kwijt bent...


Heel mooi stukje...


M'n baas belde net... ik mag nu gaan werken...



14-11-2009, 18:58


Mmm, het heeft me aan het denken gezet, weet ook niet waarom. Nice.

14-11-2009, 19:14

Citaat door Raindrops.:
Mmm, het heeft me aan het denken gezet, weet ook niet waarom. Nice.


Bedankt

welke gedeelte of stuk raakte je?

14-11-2009, 19:26
Mmm, bijna alles. Heb het heel aandachtig gelezen.

14-11-2009, 22:01

Citaat door Harlem69:
Denk goed na bij alles wat je doet... de verantwoording voor je daden ligt geheel in je eigen handen...

Je ervaringen maken je mede tot wie en wat je bent... je weet pas wat je mist als je het kwijt bent...


Heel mooi stukje...


M'n baas belde net... ik mag nu gaan werken...



Bedankt voor je uitleg.

Bedankt. Jij met zoveel ervaring!

Citaat door Raindrops.:
Mmm, bijna alles. Heb het heel aandachtig gelezen.


Dat is mooi. Thanks.

14-11-2009, 22:32
Ergens herken ik mezelf wel hierin.

Doe rustig aan, en maak er het beste van!


14-11-2009, 23:22

Citaat door miss_fatima1:
Ergens herken ik mezelf wel hierin.

Doe rustig aan, en maak er het beste van!



Bedankt.

Citaat door manar:
Komt goed!

Een gebroken bloedend hart:


14-11-2009, 23:34
tot nooit, wereld! Tot Nooit en niet meer. Dag.
Het ga jullie goed allen. Vrede voor iedereen.

15-11-2009, 02:15

Citaat door Mourri:
tot nooit, wereld! Tot Nooit en niet meer. Dag.
Het ga jullie goed allen. Vrede voor iedereen.


Mourri, ik hoop dat jij dit niet meent. Heb geduld. Het is moeilijk en het heeft jouw gebroken, maar geef niet op. Het leven heeft je nog zoveel meer te bieden, al wil jij dat allemaal niet op dit moment. Head up.

15-11-2009, 15:37


xZuchtx heeft me geraakt.
Je hoort mijn feedback van me!

16-11-2009, 17:37

Citaat door Raindrops.:


Mourri, ik hoop dat jij dit niet meent. Heb geduld. Het is moeilijk en het heeft jouw gebroken, maar geef niet op. Het leven heeft je nog zoveel meer te bieden, al wil jij dat allemaal niet op dit moment. Head up.



16-11-2009, 22:35
echt mooi stukje (L)

Pagina's : [1] 2