Bekijk volle/desktop versie : Sommige mensen doen het zichzelf aan.



14-11-2009, 11:12
Again, again, again
We'll go back to love again
And the fire and toruture again
Again, again, again
We'll go back to confusion again
And be lost, and chase after our dreams




voor de mod die het verwijderd heeft, ik plaats even de context zodat het wel duidelijk wordt waarom de topic hier hoort. En ik stel gelijk ook een vraagje.

=> Waarom keren mensen terug naar een liefde die hen kwelt?
Zou jij het doen of niet? Iemand die je veel geluk maar ook verdriet bezorgt, kan je onvoorwaardelijk houden van - in goede en minder goede tijden.


14-11-2009, 11:17



Citaat door DUCK_:
Again, again, again
We'll go back to love again
And the fire and toruture again
Again, again, again
We'll go back to confusion again
And be lost, and chase after our dreams




voor de mod die het verwijderd heeft, ik plaats even de context zodat het wel duidelijk wordt waarom de topic hier hoort. En ik stel gelijk ook een vraagje.

=> Waarom keren mensen terug naar een liefde die hen kwelt?
Zou jij het doen of niet? Iemand die je veel geluk maar ook verdriet bezorgt, kan je onvoorwaardelijk houden van - in goede en minder goede tijden.




heb het nooit meegemaakt, maar ik denk wel dat het moeilijk is om te zeggen 'nee ik ga niet terug' Als ik kijk naar mn vriendinnen keren zij altijd terug:'Ik kan het niet, ik hou teveel van hem'. Mss is dat wel zo? Ookal kwetst hij je zo hard.

14-11-2009, 11:22

Citaat door DUCK_:
Again, again, again
We'll go back to love again
And the fire and toruture again
Again, again, again
We'll go back to confusion again
And be lost, and chase after our dreams




voor de mod die het verwijderd heeft, ik plaats even de context zodat het wel duidelijk wordt waarom de topic hier hoort. En ik stel gelijk ook een vraagje.

=> Waarom keren mensen terug naar een liefde die hen kwelt?
Zou jij het doen of niet? Iemand die je veel geluk maar ook verdriet bezorgt, kan je onvoorwaardelijk houden van - in goede en minder goede tijden.




Je vorige topic was niet duidelijk, vandaar.


14-11-2009, 11:24
Het is niet de liefde die ons kwelt. Men maakt misbruik van de liefde. Of doet/zegt dingen uit naam v/d liefde. Liefde is iets moois en wonderbaarlijks, het overwint de meeste problemen en verzwakt de sterkste vijand.

14-11-2009, 11:25


2 oorzaken denk ik.

- Gewenning.

- Hoop dat de relatie 'anders' wordt.

14-11-2009, 11:33

Citaat door Serendipiity:
heb het nooit meegemaakt, maar ik denk wel dat het moeilijk is om te zeggen 'nee ik ga niet terug' Als ik kijk naar mn vriendinnen keren zij altijd terug:'Ik kan het niet, ik hou teveel van hem'. Mss is dat wel zo? Ookal kwetst hij je zo hard.


Ik ook niet hoor. Maar als je kijkt naar andere dingen he, neem nu je wilt ergens mee stoppen, dan gaat dat ook moeilijk en je gaat 'n paar keer de mist in voor je definitief stopt of gewoon doorgaat met wat je bezig was.


Citaat door Spaansegitaar:
Je vorige topic was niet duidelijk, vandaar.



NP hoor, nu is ie wel duidelijk!


Citaat door Artistica:
Het is niet de liefde die ons kwelt. Men maakt misbruik van de liefde. Of doet/zegt dingen uit naam v/d liefde. Liefde is iets moois en wonderbaarlijks, het overwint de meeste problemen en verzwakt de sterkste vijand.


Mooi gezegd en je hebt zeker gelijk, maar de liefde waar jij het over hebt - ik weet niet of ik er in geloof...


Citaat door crazy_lina:
2 oorzaken denk ik.

- Gewenning.

- Hoop dat de relatie 'anders' wordt.


Vooral die tweede. ''vanaf morgen gaat hij me niet meer slaan, he promised."

14-11-2009, 11:40
denk dat je gewend aan diegene bent geraakt
en zoals lina al zei de gedachte dat hij misschien zal veranderen
en ook liefde