Bekijk volle/desktop versie : Anas & Mariam



Pagina's : [1] 2 3 4

08-06-2004, 21:55
[B]TRinngGRTrImngRerTRiNgErtrrtrTRtrTRinGGerRRttRRrrt rRtrtrRRrTTTngRRGGnnTRtttr
Ik lach lekker in me bedje toen ik opeens de bel hoorde gaan ,ik dacht laat maar gaan me moeder of een van me broers /Broertjes gaan wel ,Ik draaide me om in me bedje ,
Ik hoorde me moeder schreeuwde .....Anass!! voor jouw ,Aaaaaaaaaah zei ik met een vermoeiende stem ,Me moeder kwam met Omar Binnen ze deed de gordijnnen open ,
Ik deed me hand voor me gezicht ,Ik was echt moe damnszzz !!! Ewa Anas zied zied ka sin nie . (Ewa Anas Op staan ) Ewa weh !! (jahhh) Me moeder ging weg ze liet mij en Omar aleen .
Ewa mama’s kindje zit nog in zijn bedje ,!! aah...!? haha." Ha ha ha Wat zijn we weer leuk Omar ,Ik pakte een kussen en gooide het tegen hem aan .
Ik stond op en ik liep naar de douche en Ik douchte me ,Ik keek in de spiegel toen ik klaar was ,Ik keek naar me lange/korte haar .trok me boxer aan en ik liep naar Omar .Ik kwam binen in me kamer ik zag dat Omar op de pc zat ...Ewa sukkel ..echt weer typisch Omar actie ...
Ik keek met wie hij allemaal praatte ,Shows ,!! Heb ik wat gemist Shabi ewala ..
Omar ..wat !? en hij keek me verbaasd aan Ik gooide me hand doek op hem en ik keek hem lachend aan .
Sukkel zijn hele lijst zat alleen vol met Chikie's.
Hij heeft ook op elke plaats wel een Chikie .Maar ik ken Omar allang dat was hij al sinds zijn 14de...gek op Chiecks

Ik keek in de kast wat ik aan zou trekken de zomer komt er al weer aan ,het was vandaag ,29 graden ...Dus koos ik maar voor een witte drie kwart broek en een ,
Witte puma truitje ,ik keek ergens onder in de kast keek ik of er ergens me zwarte parada slippers lagen ik pakte ze en trok ze aan .Ik stond voor me spiegel en deed wat gel in me haar en liet krulletjes los gaan .ik pakte kleine elastiekje en deed het van achter in een kleine staartje ik pakte me zwarte petje en ik pakte wat een lekkere geur en ik spoot .pssst pssst pssst pssst pssst !! .wat op
Ewa Omar zied ,zied .......JAh jHA wacht ff !! ewa zied wallah anders ga ik !! Jaaah wacht nog ff .!! Ik liet hem ff bezig en deed snikjes de kabel der uit .
OMar zied kom je nu ...!! Taszzz ik pak je nog wel Anas ...en hij kwam achter me aan .En ik liep de trap af .En ik ging achter me moeder staan .en hij kwam naar me toe en ik wou weg lopen toen ik uit geelt ,Omar en Me moeder Gingen kapot lachu .Ewa .Safi zied help me in plaats daar toe te kijken .En omar stak zijn hand uit ik stond op en ik liet hem weer vallen ..Heh he "Dan kan ik eens lachu ..HAhahha .Yemma ik ga.waar is me Vader ( stief vader eigelijk me echte vader is overleden maar ik noem hem gewoon wewa) eigelijk ..?
Die is naar moskee waar ga je naar toe ..? "FF met OMar hier rond zwerven ..
Yemma oke maakt a u b niet te laat oké ..maar veel plezier met z'n tweeën ..Oké Mam Ik gaf eer een kus en Omar gaf er ook snel een Kus en iK en Omar liepen Naar buiten ..
Anas Kom we gaan op me scooter ,Oke ..?OMar "jah is goed .Hij ging achter op ik gaf eerst ff gas ..en vroeg te gelijk ..Ewa waar zullen we heen ..?
Omar kom ff kijken wie re allemaal op de brug zijn .........

Aan gekomen bij de brug zagen we dat het leeg was …We reden nog ff rond we kwamen wel wat aantal gasten tegen .
Omar vroeg of we naar de stad zouden gaan het was hier toch dood ..dus ….
We reden richting stad ,ik zette me scooter op slot en we gingen de stad in …we gingen winkels in en uit we kochten leuke zomer kleding en verlieten de winkels .
Omar en ik hadden handen vol met tassen .
Ik had opeens trek gekregen ik vroeg aan Omar of we ff een leuke restaurant pikken en dan daar gaan eten .
Hij vond het goed we liepen naar een bekende restaurant waar ik en Omar meestal zijn ..
We liepen binnen we pikten eerste een plekje in en Omar en ik legde onze tassen naast ons en ik ging bestellen …..Ik zag……….?

ik ga morghu verder maar ik hoop dat jullie ht goed vinden .. thallah

08-06-2004, 23:11


ey meid

leuk begin

dikke kus je eerste fan

08-06-2004, 23:53
Meid ga snel verder Leuk begin

GrEetz yOure #2 fAn JuSzt_Me

09-06-2004, 01:58
leuk begin
ga snel verder

09-06-2004, 17:32


Aan gekomen bij de brug zagen we dat het leeg was …We reden nog ff rond we kwamen wel wat aantal gasten tegen .
Omar vroeg of we naar de stad zouden gaan het was hier toch dood ..dus ….
We reden richting stad ,ik zette me scooter op slot en we gingen de stad in …we gingen winkels in en uit we kochten leuke zomer kleding en verlieten de winkels .
Omar en ik hadden handen vol met tassen .
Ik had opeens trek gekregen ik vroeg aan Omar of we ff een leuke restaurant pikken en dan daar gaan eten .
Hij vond het goed we liepen naar een bekende restaurant waar ik en Omar meestal zijn ..
We liepen binnen we pikten eerste een plekje in en Omar en ik legde onze tassen naast ons en ik ging bestellen …..Ik zag……….?

Ze stond op wat was mooie ze stond op wat had ze mooie figuur .
Mooie heupen en volle borsten en ze had mooie zwarte style haar ,
die ze in een schijne staarte deed .Ze keek em aan met haar mooie licht bruine ogen .
Ik kon ff niks zege het leek net of ik in een andere werled ben beland ...
Ik keek er aan ...woojsz ze was gewoon ijn een woor SUper!!
"kan ik je ergens mee helpen "vroeg ze met een schatige stem,"
"uhuUh , ik ik wou "en ik bestelde wat ik wou ."
....



Oke veel plezier met lezen .ik ag straxx meschien verder ...

09-06-2004, 17:34
Thnxxx
Je doet het goed meid ga gauw verder
Kusjes Turkisch

09-06-2004, 17:39
je hebt er een fan bij

09-06-2004, 17:44
thx ga snel verder

09-06-2004, 18:21
Ga gauw door meid

:kusgrijs: je fan #6

09-06-2004, 20:52
"oke het komt er zo0 aan" zei ze en ze glimlachte ..ik ken er niet eens maar ik kan aander zien dat er iets mis is met haar ...
"oke dank je wel "en ik knipoogde naar haar .
Ze draaide zich om ik keek haar nogg ff aan Ze draaide zich om waarom liep ik nou niet gewoon door we stonden oog in oog IK wist ff niet wat ik moet doen en toen zag ik het opeens ze had een blauwe oog .
UHU waarom had ik het niet eerder gezien ..ooh kwam het omdat ze haar pony er voor deed ..jah dat zal ik ook gedaan hebben als ik haarw as ..ze bedekt het nartuurlijk dan hoeft niet iedereen te weten wat het was .
Maar nu ik haar zo zie wou ik het haar vragen ..Ik had zelf nietr eens in de gaten dat ik nog steed naar haar keek . ze was mooie ...Ik schrok er van hoe lang stond ik al zo met haar oog in oog .
Ik glimlachte snel en ze glimlachte terug ik draaide me om ..
Ik liep naar onze plaats ik zat .
Ik zag dat Omar aan de lijn was en naast hem zat zoals gewoon lijk zijn chikie weer ..Ik nam plaast .ik pikte nog wat woorden van Omar op ..
"ewa jah ..is goed ...zorg er voor dat hij het nu doet .." "ewa safie klaar ik bel je laters wach a safie thjallah "
Omar "soluy was dringend ""nou Jullia dit is Anas .& Anas dit is Jullia"
"HAllo Nou ales goed ""ey,jah hoor met jou ""jah zekers "
Omar begonn een gesprek met Jullia "

Ik bleef maar staren naar haar ,ik moest en wou wten wat er metr haar is .
wat zou het nou zijn werdt ze geslagen door haar vader og moeder of Broer ....Ik moest en wil het gewoon weten .
ze kwam Aan lopen .met de bestelling en toen gebeurde iets wat ze niet had verwacht ...?

na een reactie gaik verder ..

09-06-2004, 21:33
doe ik het niet goed ....:S laat dat dan plaes weten ..joessies


09-06-2004, 21:37
nee nee je doet het egt goed
thnxx voor het vervolg
ga gauw verder

09-06-2004, 22:32


je doet het heel.............................................. ................
















goed maar je moet wel verder gaan want je maakt het ook wel spannend

10-06-2004, 15:38
een leuke begin
ga snel verder meid!

beslamma en thallay

xxx chebba

10-06-2004, 17:24
Ga verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4