Bekijk volle/desktop versie : Wie is goed in pc en draadloze internet?



13-11-2009, 19:28
Melden!!

13-11-2009, 21:39


MIjn draadloos, doet het niet! en als ik kabel in mijn laptop doe, doet hij het ook niet maar wel in mijn broers laptop!!

13-11-2009, 21:41
typ in helpdesk netwerkcentrum.

14-11-2009, 00:37
Ja bij mijn is dat ook zo, erg toevallig. ik doe nu internet via kabel. maar het kan zijn dat je Dsn ip adres niet bekend is bij je Draadlooz adapter. ik zelf ben niet tevreden met draadlooz internet. valt elke keer uit. en als je je pc opstart moet je weer bij je eigen netwerk klikken om het zeg maar te resetten is gwn irritant. ik gebruik al 11 jaar kabel en nooit last van

16-11-2009, 13:04


ik heb hetzelfde probleem ik kan niet draadloos internet wel met draad wie heeft hier van verstand weet niet hoe ik het moet oplossen

16-11-2009, 23:45
Voor degene met een laptop:

Schakel Wifi aan door te zoeken naar een schuifknop op je laptop om deze in/uit te schakelen.

Voor degene met een laptop waarbij bovenstaande niet heeft geholpen
en voor degene met een normale PC met windows XP:

Start---->alle programma's----->bureau accessoires-----> communicatie-----> netwerkverbindingen...

--//Ik gebruik deze methode omdat bij sommige gebruikers configuratiescherm op normale weergave wordt getoond!

Waneer je in netwerkverbindingen zit:

rechtermuisknop op draadloos netwerk----->inschakelen

wanneer die al ingeschakeld staat:

rechtermuisknop op draadloos netwerk----->Beschikbare draadloze netwerken weergeven---->verbinding maken met je eigen netwerk...

Wanneer het niet lukt om een verbinding tot stand te brengen, is er hoogstwaarschijnlijk een verkeerd WPA/WEP-key (netwerksleutel) ingevuld.


Voor degene met Vista:

rechtsonderin naast je klokje met je rechtermuis klikken op je monitortje----->verbinding met een netwerk maken---->dubbelklikken op je eigen netwerk...


Mocht het niet zijn gelukt met deze guide, dan geef ik je het advies een handige kennis erbij te halen. Er zijn genoeg Marokkanen die dit voor je kunnen oplossen!

Succes..