Bekijk volle/desktop versie : vraagje over menstruatie



08-06-2004, 21:21
Wat kan een reden zijn dat je je regels te laat krijgt? Ben een week over tijd, weet niet of ik moet panikeren. Weet niet hoe het komt. Iemand enig idee?
Alvast bedankt...

08-06-2004, 21:29


ja meschien een drukke week achter de rug of je eet niet meer zo goed of je slaapt niet meer zo goed en ook als je dieet word het een rommmeltje in iedergeval er is vast wel iets veranderd in je leefwijze

08-06-2004, 22:20
et is niet altijd psies op tijd....dus geen reden tot paniek!

08-06-2004, 22:53
als je niets hebt uitgespookt dan zoiezo geen paniek, maar als je wel wat hebt uitgespookt dan paniekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

09-06-2004, 11:30


stress.....en t hoeft niet altijd op tijd te zijn....er is geen medici die kan zeggen dat de menstruatie ALTIJD stipt op tijd is.... het heeft allemaal met je hormonaal huihouden te maken..en de buitenwereld kan er veel effect op hebben...

het belangrijkste is .. RELAX!!! als je er over gaat piekeren, dan komt het inderdaad niet doordat je je hormonen beinvloed. Blijf rustig, denk er niet te veel over na, ga gewoon lekker door met je dingentjes en zie het gewoon als een extra weekie vrij..

09-06-2004, 11:34
misschien heb je een slecht geweten, en dan is er dus wel reden voor paniek, als je snapt wat ik bedoel en anders moet je je geen zorgen maken

groetjes themsount

12-06-2004, 15:39

Citaat:
Origineel gepost door sokje
Wat kan een reden zijn dat je je regels te laat krijgt? Ben een week over tijd, weet niet of ik moet panikeren. Weet niet hoe het komt. Iemand enig idee?
Alvast bedankt...
Haal een predictor bij de drogist, dat kost je een tientje hooguit en dan weet je het zeker.

Oh, en neem meteen c.ondooms mee, dan hoef je niet meer te paniekkeren.

14-06-2004, 08:56

Citaat:
Origineel gepost door ArabicDiamond
Heerlijk, een man die advies geeft over menstruatie..!
Wallahielah!

14-06-2004, 16:47

Citaat:
Origineel gepost door ArabicDiamond
Heerlijk, een man die advies geeft over menstruatie..!


k heb veel tijdens mijn studie opgedaan....en stage gelopen op de gynaecologie afdeling tijdens mijn studie...



maar ik ga al weg..klaar... ik zal t voortaan alleen maar over voetbal en sex hebben..

14-06-2004, 19:22
Je hoeft je niet druk te maken over een week of zelfs wat langer. Het komt wel vaker voor. Heeft o.a. te maken met het stress-gehalte dat je hebt ondervonden in de tijd ervoor etc.

14-06-2004, 19:54
Heel erg bedankt voor al jullie reacties. Ondertussen is het al een paar dagen verder en ik heb ze nog altijd niet. En diegene die denkt dat ik zwanger ben, vergeet het maar, je kan niet zomaar zwanger worden hoor, daar is wel wat meer voor nodig. En neen dat heb ik ook niet gedaan. En stress? Heb ik totaal geen last van. Soms krijg ik zenuwen van mijn vader , maar dat is niet meer dan anders. Anyway, ik heb helemaal geen reden tot paniek, maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat het zolang uitbleef, dus vind ik het maar raar.