Bekijk volle/desktop versie : Die j0ngen...



13-11-2009, 16:59

Vandaag was het z0 ver ik zou weer naar sch0ol gaan.. Z0mervakantie was afgelopen en het was een t0pzomer. beter k0n vOlgens mij niet...
Ik werd wakker d0or mij wekker en stond op ik liep naar de d0uche en ja iemand zit er z0als gew0onlijk in..
Ik kl0pte op de deur en zei : 0pen andere mensen hebben 0ok de d0uche
n0dig h0or.. Er werd terug geroepen d0or me br0er zakaria : h0u je bek a moeschoem jij bent altijd als eerste..!! tf0e dacht ik schiet n0u maar op. Ik ging wachten v0or de deur en na 5 minuten kwam hij eruit wey0ow he3la modepop k0n het niet n0g langer En hij liep weg.
Ik was klaar in de d0uche en liep naar me kamer ik pakte een br0ek met gaten er in en deed een bl0usje aan. Ziezo deed mascara en een beetje rouge. Deed me haar l0s ik heb lang zwart steil haar iedereen was gek op mij haar.. Ik bekeek mezelf g0ed in de spiegel en liep naar beneden En zag Soumia al op mij wachten..
Soumia: Mevrouw Sara bent u klaar om naar school te gaan?
ik : Wacht even schoenen aan doen ik liep naar de schoenenkast en pakte zwarte pumps. Ziezo klaar k0m we gaan.
We liepen de deur uit en wie zagen we daaaar [/SIZE][/FONT] [SIZE="3"][FONT="Tahoma"]verder ..?

13-11-2009, 17:04


ja eerste fan

13-11-2009, 17:22
Het was een j0ngen die ik n0g n0oit had gezien. Ik bleef hem maar aan kijken t0tdat Soumia me uit gedachten haalde.
Soumia: Waar was je met je gedachten schiet 0p anders k0men we te laat v0or de bus.
Ik : uhmmm ja tuurlijk k0m ik wil niet begin van nieuwe sch0oljaar weer te laat k0men. We liepen naar de bus en die j0ngen liep daar 0ok naar t0e.
We haalden kaartje en gingen helemaal achterin zitten. We praten over de vakantie h0e geweldig het was. T0dat we aankwamen 0p sch0ol. Zaten we n0g een beetje aan het praten met de mensen van v0rig jaar
Issam&Aziz&Yassin kwamen naar 0ns toe l0pen en gingen naast 0ns zitten.
: Ewa dames.
S&S. : Ewa b0yss h0e gaat het ?
: G0ed G0ed hmdl en met jullie?
S&S : Jaa gaat g0ed h0e was jullie vakantie..
...
S&S : niet allemaal tegelijk hahaha
Issam : hmm viel wel mee werken enzo.
Aziz : uhmmmm, wel0e vakantie deze jaar.
Yassin : Wollahilla...
S&S : mwhahuwhahuhuwhuahwhuhauhwhuahhwuhua
We lagen helemaal dubbel en t0en gingen we naar binnen kijken bij wie we in de klas kwamen. Ik ging gelijk 0pzoek naar mij naam en daarna naar die van SOum en ja h0or we zaten met elkaar in de klas gelukkkkiig.
Ik zag n0g een paar mensen uit 0nze oude klas en een paar nieuwe.


Badder:
Ik werd van0chtend wakker en ging me dagelijkse r0utine doen. Ik liep naar beneden en kusste me m0eder op haar v0orhoofd en zei dat ik naar sch0ol ging. Ik liep naar buiten naar de bus. Ik was aan 't l0pen en zag een bl0edmooie dame staan.. Ze was met haar vriendin en ze keek me heel lang aan totdat haar vriendin haar ontwaakde van haar dr0om en weg waren ze..

13-11-2009, 17:24
ik ga vanav0nd vrder Safii?..

13-11-2009, 21:07


Ik en Soumia liepen de klas naar binnen en gingen naast elkaar zitten en we zaten te turen d0or de klas
SOum: hmmmmm kijk die daar rechts in de h0ek.
Ik : hahaha nee j0h mag je hebben.
Ik keek naar de linkerkant en zag een j0ngen die mij bekend v0or kwam ik keek dieper in ze 0gen en zag de j0ngen die ik vandaag zag bij de bushalte. 0ef dat n0em je pas echt lekker..
Ik werd weer verst0ord met me gedachtes d0or sOum
SOum : hmm mevrouwtje is in LOVEEEEEE y0ey0eeeey0eehhh.!!!
Ik : Willie h0u je bek en ga 0pletten op wat die 0pa zegt.
We zaten te kijken naar wat hij zei, en ik viel gew0on letterlijk bijna in slaap.. T0tdat die j0ngens kwamen en zeiden dat het pauze was..
0eeh wat was ik blij, ik liep naar de kantine en ging daar zitten met SOum en bestelde een br0odje, Aziz, Yassin & Issam kwamen bij ons zitten en we beg0nnen te praten.. 0peens kwam die m0oie jongen bij 0ns zitten en beg0n te praten
: hall0 julie zitten t0ch bij mij in de klas ? uhmmm ik heet badder..
SOum had gelijk weer de eerste wooord.
SOum : Aangenaam ik heet Soumia zij Sara hij hij en hij zijn 0nbekend v0oor mij..
I&S&A&Y&B : mwhahwhahuwhuahuhwhauhwuhauhwuh
ik schaamde me heel erg.. ik keek hem helemaal aan hij had kleine krulletjes opgeschoren getint en witte glimlach en groenblauwbruine ogen..
in 1 w0ord een dr0omj0ngen.. En hij had ook g0eie stijl witte blousje en mooie lichte broek met dsquardjes er 0nder..
badder: Meisje waar zit je t0ch met je gedachtes?
Ik : uhmm ik werd helemaaal rood..




Moet ik n0g verder gaan??..

14-11-2009, 12:38
Is het beter dat ik ga stoppen..?!!