Bekijk volle/desktop versie : Recept le3des



13-11-2009, 15:34
Heeft iemand voor mij misschien een lekker recept van le3des........


Als dank krijg je een groene punt

Thanks

14-11-2009, 10:28


mischien ik eheheh
1ui, 3look, 1 a2wortele (blokjes snijden), 1a2aardappelen in blokjes, zout peper komijn, kosber,safraan, linzen (1nacht geweekt)
groenten stoven, kruiden bij en linzen bij, dan water en laten koken.
(over laatst heb ik klein gesneden prei bij gedaan twas echt heerlijk.

14-11-2009, 12:10
soukran meid

Heb het gisteren maar een eigen draai gegeven en alhamdoelillah was het lekker

19-11-2009, 17:10

Citaat door melahat:
mischien ik eheheh
1ui, 3look, 1 a2wortele (blokjes snijden), 1a2aardappelen in blokjes, zout peper komijn, kosber,safraan, linzen (1nacht geweekt)
groenten stoven, kruiden bij en linzen bij, dan water en laten koken.
(over laatst heb ik klein gesneden prei bij gedaan twas echt heerlijk.

Hahaha, meid, moet je horen. Ik kwam op tajine.nl en zag een recept van marokkaanse linzenschotel. Ik dacht dat ik ook nog even op marokko.nl kon zoeken naar recepten voor l3ades. Dus ik zowat 100 bladzijdes afgezocht. Kom ik hier, zie ik jouw naam. Jij bent die meid die dat recept op tajine.nl heeft gezet!!!!!!!!!
Ik ga maar gewoon jouw recept nemen

19-11-2009, 17:30



Citaat door Doortje:
Hahaha, meid, moet je horen. Ik kwam op tajine.nl en zag een recept van marokkaanse linzenschotel. Ik dacht dat ik ook nog even op marokko.nl kon zoeken naar recepten voor l3ades. Dus ik zowat 100 bladzijdes afgezocht. Kom ik hier, zie ik jouw naam. Jij bent die meid die dat recept op tajine.nl heeft gezet!!!!!!!!!
Ik ga maar gewoon jouw recept nemen



jah hahhaaha op tagin.nl was zonder prei, deze keer heb ik met prei gemaakt hihihih

19-11-2009, 18:20

Citaat door melahat:
jah hahhaaha op tagin.nl was zonder prei, deze keer heb ik met prei gemaakt hihihih

Mijn vriend houdt niet zo van prei, dus die laat ik er maar uit