Bekijk volle/desktop versie : Help haar eruit..



13-11-2009, 12:08
Ik heb net een gesprek gehad met een vriendin van mij. Zij is zelf niet van marokkaanse afkomst en heeft thuis ook niks van de islam meegekregen..
Tot voor kort heeft ze gezegd dat ze wel in een god gelooft maar, ze weet niet zo goed welk geloof ze moet aanhangen.

Ze heeft onlangs een gesprek gevoerd met een atheist.. en daardoor is ze een beetje gaan twijfelen.. over de evolutieleer en dergelijke...

Ze vroeg mij voor haar deze topic te openen..

Ze wilt graag leveringen of dergelijke horen, die haar kunnen overtuigen dat er wel dergelijk een god is.. en de evolutieleer van darwin niet klopt

ik Hoop dat jullie haar kunne helpen

13-11-2009, 12:13


Neem contact op met Islamitische organisaties waar zusters actief zijn. Die kunnen dat soort lezingen geven en informatie verstrekken. Een persoonlijke benadering helpt meestal veel beter.

Als je in de buurt van Almere woont, Almere Buiten heeft een sterke zustergroep.

13-11-2009, 12:14

Citaat door AboeSalahedin:
Neem contact op met Islamitische organisaties waar zusters actief zijn. Die kunnen dat soort lezingen geven en informatie verstrekken. Een persoonlijke benadering helpt meestal veel beter.

Als je in de buurt van Almere woont, Almere Buiten heeft een sterke zustergroep.


Bedankt