Bekijk volle/desktop versie : Ten einde raad!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

13-11-2009, 00:33
Hallo dames,

Ik heb al 4,5 jaar een relatie met mijn vriend. Sinds een jaar geleden zijn we verder gegaan dan ik ooit had gewild, ik weet dat het stom klinkt maar het is mij overkomen en het kan iedereen overkomen.

Ik ben er net achtergekomen dat ik zes weken zwanger ben en mijn vriend is er ook van op de hoogte maar hij komt maar niet mijn hand vragen en stelt het constant uit. Alsnog willen wij beiden de kleine houden en niet nog een zonde begaan door het weg te laten halen.

Voor mijn gevoel is het enige wat nog kan helpen shor om hem zo ver te krijgen dat we eindelijk gaan trouwen.. Weet iemand hier misschien wat vanaf of kan mij daarbij helpen via een prive bericht??

Het klinkt allemaal heel wanhopig en fout omdat het niet mag maar verbeeld jezelf in deze situatie dan kijk je er heel anders tegen aan.

Graag alleen serieuze reacties want het is echt van belang dat ik hier wat aan doe, dan helaas maar op deze manier.

Dank je

13-11-2009, 00:40



Citaat door Bloempje8:
Hallo dames,

Ik heb al 4,5 jaar een relatie met mijn vriend. Sinds een jaar geleden zijn we verder gegaan dan ik ooit had gewild, ik weet dat het stom klinkt maar het is mij overkomen en het kan iedereen overkomen.

Ik ben er net achtergekomen dat ik zes weken zwanger ben en mijn vriend is er ook van op de hoogte maar hij komt maar niet mijn hand vragen en stelt het constant uit. Alsnog willen wij beiden de kleine houden en niet nog een zonde begaan door het weg te laten halen.

Voor mijn gevoel is het enige wat nog kan helpen shor om hem zo ver te krijgen dat we eindelijk gaan trouwen.. Weet iemand hier misschien wat vanaf of kan mij daarbij helpen via een prive bericht??

Het klinkt allemaal heel wanhopig en fout omdat het niet mag maar verbeeld jezelf in deze situatie dan kijk je er heel anders tegen aan.

Graag alleen serieuze reacties want het is echt van belang dat ik hier wat aan doe, dan helaas maar op deze manier.

Dank je


Shor? meen jij dit echt of is het een grap?

13-11-2009, 00:42
Doe normaal wilje nog meer zondes plegen,je hebt al wat gepleegd

13-11-2009, 02:00

Citaat door Bloempje8:
Hallo dames,

Ik heb al 4,5 jaar een relatie met mijn vriend. Sinds een jaar geleden zijn we verder gegaan dan ik ooit had gewild, ik weet dat het stom klinkt maar het is mij overkomen en het kan iedereen overkomen.

Ik ben er net achtergekomen dat ik zes weken zwanger ben en mijn vriend is er ook van op de hoogte maar hij komt maar niet mijn hand vragen en stelt het constant uit. Alsnog willen wij beiden de kleine houden en niet nog een zonde begaan door het weg te laten halen.

Voor mijn gevoel is het enige wat nog kan helpen shor om hem zo ver te krijgen dat we eindelijk gaan trouwen.. Weet iemand hier misschien wat vanaf of kan mij daarbij helpen via een prive bericht??

Het klinkt allemaal heel wanhopig en fout omdat het niet mag maar verbeeld jezelf in deze situatie dan kijk je er heel anders tegen aan.

Graag alleen serieuze reacties want het is echt van belang dat ik hier wat aan doe, dan helaas maar op deze manier.

Dank je


jij maakt je enkel zorgen om wat de mensen van je zullen denken. Als je werkelijk spijt hebt van je eerste zonde, lijkt het mij geheel onlogisch om nog verder te gaan en jezelf zelfs buiten de oever van de islaam te zetten dmv shirk. Je graft je eigen graf, als je die jongeman wil beïnvloeden door shor om met je te trouwen.

13-11-2009, 04:16



Citaat door Bloempje8:
Hallo dames,

Ik heb al 4,5 jaar een relatie met mijn vriend. Sinds een jaar geleden zijn we verder gegaan dan ik ooit had gewild, ik weet dat het stom klinkt maar het is mij overkomen en het kan iedereen overkomen.

Ik ben er net achtergekomen dat ik zes weken zwanger ben en mijn vriend is er ook van op de hoogte maar hij komt maar niet mijn hand vragen en stelt het constant uit. Alsnog willen wij beiden de kleine houden en niet nog een zonde begaan door het weg te laten halen.

Voor mijn gevoel is het enige wat nog kan helpen shor om hem zo ver te krijgen dat we eindelijk gaan trouwen.. Weet iemand hier misschien wat vanaf of kan mij daarbij helpen via een prive bericht??

Het klinkt allemaal heel wanhopig en fout omdat het niet mag maar verbeeld jezelf in deze situatie dan kijk je er heel anders tegen aan.

Graag alleen serieuze reacties want het is echt van belang dat ik hier wat aan doe, dan helaas maar op deze manier.

Dank je



Salaam

Als jij met zoiets bezig zal zijn weet dta je je heel leven en het hiernamaals ermee vast zit he??

vrees Allah want dit leven is tijdelijk en dat van straks voor eeuwig insha-ALlah

13-11-2009, 12:36

Citaat door Bloempje8:
Hallo dames,

Ik heb al 4,5 jaar een relatie met mijn vriend. Sinds een jaar geleden zijn we verder gegaan dan ik ooit had gewild, ik weet dat het stom klinkt maar het is mij overkomen en het kan iedereen overkomen.

Ik ben er net achtergekomen dat ik zes weken zwanger ben en mijn vriend is er ook van op de hoogte maar hij komt maar niet mijn hand vragen en stelt het constant uit. Alsnog willen wij beiden de kleine houden en niet nog een zonde begaan door het weg te laten halen.

Voor mijn gevoel is het enige wat nog kan helpen shor om hem zo ver te krijgen dat we eindelijk gaan trouwen.. Weet iemand hier misschien wat vanaf of kan mij daarbij helpen via een prive bericht??

Het klinkt allemaal heel wanhopig en fout omdat het niet mag maar verbeeld jezelf in deze situatie dan kijk je er heel anders tegen aan.

Graag alleen serieuze reacties want het is echt van belang dat ik hier wat aan doe, dan helaas maar op deze manier.

Dank je


Shour...

Ben jij wel goed wijs, dame?

Je had gewoon een boterhamzakje of ander voorbehoedsmiddel moeten gebruiken tijdens de daad, maar goed, dat weet je zelf ook wel.

Als je vriend een echte kerel is en van je houdt, dan gaat ie gewoon met jou trouwen. Hij stelt het alleen maar uit in de hoop eronderuit te kunnen komen. Hij wil eigenlijk helemaal geen huwelijk en kind, dat weet ik wel zeker. Anders ga je er niet omheen draaien.

Jullie zijn wat dat betreft niet echt volwassen bezig: de een wil voodoo toepassen en de ander loopt weg voor de verantwoordelijkheid.

Buiten dat kun je iemand niet dwingen met je samen te leven als ie daar geen zin in heeft. Die voodoo zou het alleen maar erger maken.

Ik dacht dat mensen vandaag de dag wel beter zouden weten, maar ja, dat is blijkbaar niet zo.

Ik wens je veel sterkte, dat heb je wel nodig in deze situatie.

13-11-2009, 12:36
Je kunt 2 kanten op:

- Voor eeuwig en altijd en ook na je dood de toorn van Allahta3ala door je zin door te drijven (de enige zonde die niet vergeven wordt is shirk)

- tawba, je situatie onder ogen komen, de wereld onder ogen komen, het moeilijk hebben en verantwoordelijkheid voor je zonden nemen. En hopen dat je nog toegang krijgt op een eeuwigheid waarin veel goeds voorkmt


Nee! Ik ga me niet proberen in te beelden hoe het voor jou is. Simpelweg omdat ik niet zo stom heb kunnen zijn. Ik kán het me dus niet in beelden. AlhamdoeliAllah

13-11-2009, 12:38

ongelovelijk, denk je dat sihr zou helpen? je had nooit een relatie mogen aangaan, al helemaal geen daad begaan met iemand die niet jou man is.

13-11-2009, 13:19

Citaat door Bloempje8:
Hallo dames,

Ik heb al 4,5 jaar een relatie met mijn vriend. Sinds een jaar geleden zijn we verder gegaan dan ik ooit had gewild, ik weet dat het stom klinkt maar het is mij overkomen en het kan iedereen overkomen.

Ik ben er net achtergekomen dat ik zes weken zwanger ben en mijn vriend is er ook van op de hoogte maar hij komt maar niet mijn hand vragen en stelt het constant uit. Alsnog willen wij beiden de kleine houden en niet nog een zonde begaan door het weg te laten halen.

Voor mijn gevoel is het enige wat nog kan helpen shor om hem zo ver te krijgen dat we eindelijk gaan trouwen.. Weet iemand hier misschien wat vanaf of kan mij daarbij helpen via een prive bericht??

Het klinkt allemaal heel wanhopig en fout omdat het niet mag maar verbeeld jezelf in deze situatie dan kijk je er heel anders tegen aan.

Graag alleen serieuze reacties want het is echt van belang dat ik hier wat aan doe, dan helaas maar op deze manier.

Dank je


Oh my dear Allah.

The worst case scenario ever ...

Allereerst vraag om vergeving bij Allah. Alleen Hij kan je hieruit helpen.
No shor of what dan ook zal je een oplossing bieden.

Zuster, moge Allah je leiden en je probleem oplossen.

13-11-2009, 13:20

Citaat door De_goeiste:


Nee! Ik ga me niet proberen in te beelden hoe het voor jou is. Simpelweg omdat ik niet zo dom heb kunnen zijn. AlhamdoeliAllah


onwetendheid spreekt hier

13-11-2009, 13:31

Citaat door fatimabadoo:
onwetendheid spreekt hier

Wil je dan zo niet achterlijk zijn om het hierbij te laten en je statement een beetje onderbouwen

13-11-2009, 16:40
Luister lieve schat,

Ergens begrijp ik je heel goed,en snap ik dat je wanhopig bent naar een oplossing zoekt om iets te doen,zodat je vriend, je man wordt....
Maar ik zeg je een ding: Zal je dan gelukkig zijn? als je hem met sihr terug wil halen...
Lieverd, het is dan geen man meer maar een bewerkte robot, met foute en volop leugens, elke emotie die hij toont is een bewerkte leugen!...
Als hij zegt dat hij om je hand komt vragen is het een leugen..
want als hij daadwerkelijk wilt komen dan doet hij dat vanuit zijn hart, omdat jij en zijn ongeboren kindje erg belangrijk zijn.. Dus wie wil je hier nu voor de gek houden? Hem, jezelf of je familie..?
Je houdt jezelf hier voor de gek, en sihr verdwijnt op een geven moment en hij zal zeker terugkeren op zijn oude plek! en dan? Ben je niet ver gekomen...
Ik snap zoiezo niet dat hij zegt ik wil het houden, want anders begaan we een zonde, tja dan kan toch net zo goed zeggen we trouwen en we houden het.. of vind hij je misschien niet goedgenoeg als zijn vrouw, want dan is hij een lafaard en is hij je niet waard...En daarnaast hoop ik alsnog dathij zijn initiatieven neemt,om langs te komen en zijn verantwoordelijkheden neemt jegens jou en zijn ongeboren kindje..
En daarnaast probeer geen hulp van anderen te vragen, want je vraagt ze iets fouts te doen wat niet kan... Ik hoop liever dat hij netjes om je hand komt vragen hoe dan ook... Hij heeft net zo goed als jou een kind opgewekt dus hoort hij ook zijn fouten onder ogen te zien en zijn steentje bij te dragen en om je hand te vragen... !!! Inshallah komt het goed,en neem mij niet kwalijk want ik wil je geen pijn doen.. wat ik je wil zeggen is dat sihr geen werkelijk goede oplossing is voor een huwelijk...

Succes en moge allah swt jullie beiden helpen en bijstaan...

13-11-2009, 19:14


Omg, het moet niet gekker worden shor bij iemand doen bel je wel goed wijs nig?

Gebruik je verstand! Je kon weten dat zoiets kon gebeuren, dat is ook de reden waarom wij maagd moeten blijven voor de huwelijk.

Kijk nu heb je een probleem. En ik denk niet dat hij met je wilt trouwen eerlijk gezegd meer met je spelen. Bedoel als hij derom heen draait denk goed na dat zegt meer dan genoeg.

Suc6.

13-11-2009, 20:46
ok je dacht bij jezelf ik ga een beetje hokus pokus doen en dan leven we nog lang en gelukkig?

te triest voor woorden

als die kerel man genoeg is komt ie er ook voor uit en anders zit jij met de gebakken peren.

13-11-2009, 20:51
Oohh my god.........kan het nog gekker?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6