Bekijk volle/desktop versie : Ik heb zo'n zin in het weekend!



12-11-2009, 21:33
Wie ook en wat zijn de plannen?


Morgen ga ik met twee vriendinnen uit eten en lol trappen bij een vriendin thuis. Het gaat denk heel laat worden. Zaterdag krijg ik rijles van pa en zondag standaard ik moet-verslagen-maken voor school-dag.

12-11-2009, 21:39


Huh, rijlessen van pa? Geeft hij les dan?

12-11-2009, 21:44

Citaat door MimaVanilla:
Huh, rijlessen van pa? Geeft hij les dan?



Hij geeft illegale lessen, . Heeft ie ook bij mijn broers en haalde hun rijbewijs in 1 keer. Nu ben ik aan de beurt. Succes gegarandeerd.


Wat ga jij in het weekend doen? Werk jij nog steeds bij die Bakkerij?

12-11-2009, 21:57
ik ga uitzieken. Zodat ik maandag weer naar school kan gaan. Wordt dus een hele saaie weekend.

12-11-2009, 21:58



Citaat door Maghrebiaa_:
ik ga uitzieken. Zodat ik maandag weer naar school kan gaan. Wordt dus een hele saaie weekend.


Allah shafiek!

12-11-2009, 21:59

Citaat door Mercy.:
Hij geeft illegale lessen, . Heeft ie ook bij mijn broers en haalde hun rijbewijs in 1 keer. Nu ben ik aan de beurt. Succes gegarandeerd.


Wat ga jij in het weekend doen? Werk jij nog steeds bij die Bakkerij?

Ow netjes! Ik moet 'm ook nog halen, dus succes darling!

Ik werk nog steeds in de bakkerij ja, bijna vier jaar alweer! Dus in het weekend werken en trainen!

12-11-2009, 22:03
Ik heb ook echt zin en behoefte aan weekend.. Even weer lekker chillen

12-11-2009, 22:03
Ik heb ook echt zin en behoefte aan weekend.. Even weer lekker chillen

12-11-2009, 22:04

Citaat door Mercy.:
Allah shafiek!

Amien hbiba. Amien!

12-11-2009, 22:07

Citaat door MimaVanilla:
Ow netjes! Ik moet 'm ook nog halen, dus succes darling!

Ik werk nog steeds in de bakkerij ja, bijna vier jaar alweer! Dus in het weekend werken en trainen!



Oh spannend! Insha'Allah haal je 'm meissie. Zet 'm op!



Zo das een tijdje. Knap hoor. Mijn record was 2 dagen werken. De werk die ik vind vallen me telkens tegen en dan neem ik ontslag.

12-11-2009, 22:09

Citaat door Maghrebiaa_:
ik ga uitzieken. Zodat ik maandag weer naar school kan gaan. Wordt dus een hele saaie weekend.


Ik ook man. Morgen zie ik mijn vriendinnen na een lange tijd! We hadden het druk met school enzo en konden geen leuke dingen doen. Morgen gaan we het inhalen.


Wat zijn jouw plannen?

12-11-2009, 22:21

Citaat door Mercy.:
Ik ook man. Morgen zie ik mijn vriendinnen na een lange tijd! We hadden het druk met school enzo en konden geen leuke dingen doen. Morgen gaan we het inhalen.


Wat zijn jouw plannen?

Sa3datkome meid,ik heb lang niks meer leuks gedaan met vriendinnen.Geniet er maar van!

Ik ben al een week ziek, dus ben erg zwakjes. Ik hoop dat het in het weekend beter zal worden. Dus heb verder geen plannen voor het weekend.

12-11-2009, 22:26



Citaat door Mercy.:
Oh spannend! Insha'Allah haal je 'm meissie. Zet 'm op!



Zo das een tijdje. Knap hoor. Mijn record was 2 dagen werken. De werk die ik vind vallen me telkens tegen en dan neem ik ontslag.

Haha, inshAllah

Ja, dat is een hele lange tijd, ben ook de 'Bakkerina' in de bakker. Want doe het al sinds mijn vijftiende, heb nooit wat anders gedaan. Alleen met stage dan, maar dan snak ik weer naar de bakker.

Werk je nu ergens? Of alleen school en stage?