Bekijk volle/desktop versie : Ik wil geen relatie, maar gelijk trouwen



Pagina's : [1] 2

12-11-2009, 20:50
Al die relaties, zonde van je tijd en bezorgt je alleen een hoop ellende en problemen mee. Langdurige relaties pakken vaak verkeerd uit, beste is gewoon als je iemand kent en er is een klik, meteen serieus te zijn door gewoon het huwelijksbootje in te treden.

Mensen die zeggen ik moet hem eerst leren kennen, onzin een relatie van paar jaar geeft jou echt niet de garantie dat je hem door en door kent. Pas wanneer je met hem onder een dak woont, leer je de desbetreffende persoon pas kennen.

12-11-2009, 20:51


straks ga je jezelf nog geloven..

12-11-2009, 20:52
Dat had ik ook wel kunnen verzinnen..

12-11-2009, 20:55
Dat zou ik nooit kunnen en dat vind ik oneerlijk tegenover een potentiële aanstaande.

12-11-2009, 20:55


Nou het spreekt niet meer voor zich in deze tijd hoor.

12-11-2009, 21:01

Citaat door DagDroomster:
straks ga je jezelf nog geloven..


whahaha

12-11-2009, 21:03

Citaat door Fatiine:
Dat zou ik nooit kunnen en dat vind ik oneerlijk tegenover een potentiële aanstaande.



Daar ben ik het met je eens

12-11-2009, 21:04
oke maar watr als je getrouwd ben
en jullie hebben niets met elkaar gemeen
of sterker nog jullie houden niet van elkaar

12-11-2009, 21:04
je kan jezelf ook het volgende afvragen. hoe komt het dat er zoveel scheidingen zijn binnen onze gemeenschap? perhaps omdat wijfjes zuren dat ze geen relatie willen maar meteen de eerst volgende willen huwen?

toch handig om diegene goed te leren kennen vind je niet?

12-11-2009, 21:05
Ze zegt in feite als er klik is, dan is er heus wel een soort van kennismakingsgesprek geweest hoor.

En ze heeft imho wel gelijk.

12-11-2009, 21:06

Citaat door Jeblie:
je kan jezelf ook het volgende afvragen. hoe komt het dat er zoveel scheidingen zijn binnen onze gemeenschap? perhaps omdat wijfjes zuren dat ze geen relatie willen maar meteen de eerst volgende willen huwen?

toch handig om diegene goed te leren kennen vind je niet?

Juist andersom gek

12-11-2009, 21:06

Citaat door GroenOog20:
Al die relaties, zonde van je tijd en bezorgt je alleen een hoop ellende en problemen mee. Langdurige relaties pakken vaak verkeerd uit, beste is gewoon als je iemand kent en er is een klik, meteen serieus te zijn door gewoon het huwelijksbootje in te treden.

Mensen die zeggen ik moet hem eerst leren kennen, onzin een relatie van paar jaar geeft jou echt niet de garantie dat je hem door en door kent. Pas wanneer je met hem onder een dak woont, leer je de desbetreffende persoon pas kennen.


Ik sluit mij hier volledig bij aan!

12-11-2009, 21:07



Citaat door Jeblie:
je kan jezelf ook het volgende afvragen. hoe komt het dat er zoveel scheidingen zijn binnen onze gemeenschap? perhaps omdat wijfjes zuren dat ze geen relatie willen maar meteen de eerst volgende willen huwen?

toch handig om diegene goed te leren kennen vind je niet?



Dan denk ik dat jij het echt heel mis hebt. Waarom zijn er veel scheidingen, dat heeft te maken met het feit dat mensen niet twee keer nadenken voordat ze een huwelijk ingaan. Mensen die scheiden hebben vooraf al eenm relatie gehad hoor.

12-11-2009, 21:08

Citaat door Tanja-Ino:
Juist andersom gek



Precies, dat heb ik net dus ook gereageerd/

12-11-2009, 21:12

Citaat door GroenOog20:
Dan denk ik dat jij het echt heel mis hebt. Waarom zijn er veel scheidingen, dat heeft te maken met het feit dat mensen niet twee keer nadenken voordat ze een huwelijk ingaan. Mensen die scheiden hebben vooraf al eenm relatie gehad hoor.


Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Of je nou een relatie of geen
relatie hebt gehad voor het huwelijk, beide geven geen garantie op
een goed huwelijk. Dat scheiding tegenwoordig vaker voorkomt is ook
mede te danken aan het feit dat vrouwen beter op de hoogte zijn van
hun rechten in het huwelijk.

Pagina's : [1] 2