Bekijk volle/desktop versie : Ga jij je kind intenten...???



12-11-2009, 12:47
Ik weet het echt nog niet.....

12-11-2009, 13:17


hallo, ik ben ook heel erg aan het twijfelen of ik het nou wel of niet moet doen voor mijn zoontje pffffffffff echt moelijk dit..............

12-11-2009, 13:24
ik twijfelde ook heel erg ik ben eerlijk gezegd op het advies van mijn zwager gegaan. Daar was ik op aan het w achten.Hij zat in de adviesgroep voor deze inenting en heeft mij toch het advies gegeven ons dochtertje in te enten. Ik ga het ook doen.

12-11-2009, 13:27
moeilijke keuze, ik heb ook 4 kleintjes , de oudste is dus 5 jaar en ik als ouder moet dus een beslissing nemen over hun leven..........stel je doet het , dan weet je niet wat de bijwerkingen zijn, stel je doet het niet en allah yester , je kind komt te overlijden, dan vergeef je het jezelf nooit, maar ik geloof heilig dat alles in handen van Allah is.

12-11-2009, 13:34



Citaat door Amoura:
moeilijke keuze, ik heb ook 4 kleintjes , de oudste is dus 5 jaar en ik als ouder moet dus een beslissing nemen over hun leven..........stel je doet het , dan weet je niet wat de bijwerkingen zijn, stel je doet het niet en allah yester , je kind komt te overlijden, dan vergeef je het jezelf nooit, maar ik geloof heilig dat alles in handen van Allah is.



de oudste hoeft dus toch niet ingeent te worden?

12-11-2009, 14:28

Citaat door Loeppi:
ik twijfelde ook heel erg ik ben eerlijk gezegd op het advies van mijn zwager gegaan. Daar was ik op aan het w achten.Hij zat in de adviesgroep voor deze inenting en heeft mij toch het advies gegeven ons dochtertje in te enten. Ik ga het ook doen.


moeilijke keuze idd,

Goed dat je iemand kent die in die groep heeft gezeten,
ik vraag me af wat zijn argumenten zijn om het wel te doen..

12-11-2009, 14:31
Ik ga ze gewoon inenten,en wij moeten ook die prik halen van Mexicaanse griep,omdat we een baby hebben onder de 6 maanden.

Allaes is in de handen van Allah swt,hij geeft en neemt.

12-11-2009, 21:21

Citaat door Vifitje:
moeilijke keuze idd,

Goed dat je iemand kent die in die groep heeft gezeten,
ik vraag me af wat zijn argumenten zijn om het wel te doen..
ik zal het voor je opvragen ik vertrouw hem omdat hij het beste heeft met zijn nichtje voor heeft en omdat hij onder andere het advies heeft gegeven amet andere artsen en wetenschappers uiteraard welke doelgroepen de inenting dienen te krijgen en nu weet ik zeker dat ze dan niet voor niets de kleintjes hebben uitgekozen. maar ik zal de beweegredenen nog opvragen inshallah

12-11-2009, 21:24
ben ook nog aan het twijfelen !

Moge Allah ons helpen bij de juiste keus!

12-11-2009, 21:26
ik heb mijn dochtertje dinsdag laten inenten.

12-11-2009, 21:39

Citaat door moedertjelief2:
ik heb mijn dochtertje dinsdag laten inenten.



hoe was je dochter na de inenting, was ze speels of was ze moe???

12-11-2009, 21:46
Ik ga mijn zoontje niet laten inenten. Hij is kerngezond en men weet niet wat de gevolgen zijn van zo een vaccinatie op het lange termijn.
De vaccinatie heeft hele rare ingredienten, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om die rommel in mijn gezonde zoontje te spuiten.

12-11-2009, 21:47



Citaat door moedertjelief2:
ik heb mijn dochtertje dinsdag laten inenten.



hoe was je dochter na de inenting, was ze speels of was ze moe???

12-11-2009, 21:53
Ik ga het wel laten doen bij mn dochtertjes, inchaallah..Mijn man heeft m maandag gekregen(behoort tot risicogroep).

13-11-2009, 12:02
Ik behoor niet tot de risicogroepen maar zou het zowiezo niet doen. Mijn kinderen zijn 4 en 1 jr.