Bekijk volle/desktop versie : Omdat je van hem houdt, wil je het niet geloven!



Pagina's : [1] 2

12-11-2009, 12:38
[ wie heeft dat ook...Je hoort en ziet dingen wat je geliefde doet, je weet dat hij vreemdgaat, of iets ergs doet of noem maar op...Maar omdat je heel veel van diegene houdt, wil je het niet geloven en schuif je het in de doofpot ]

12-11-2009, 12:50


in het begin wel teminste omdat ik hem geloofde en vertrouwde en niet de mensen om ons heen.... maar later bleken ze toch gelijk te hebben maar gelukkig kwam ik daar snel achter...

12-11-2009, 12:53

Citaat door DagDroomster:
[ wie heeft dat ook...Je hoort en ziet dingen wat je geliefde doet, je weet dat hij vreemdgaat, of iets ergs doet of noem maar op...Maar omdat je heel veel van diegene houdt, wil je het niet geloven en schuif je het in de doofpot ]


Je moet je niet laten verblinden door de liefde. Het gaat alleen ten
koste van jezelf.

12-11-2009, 12:57

Citaat door romaissah2:
in het begin wel teminste omdat ik hem geloofde en vertrouwde en niet de mensen om ons heen.... maar later bleken ze toch gelijk te hebben maar gelukkig kwam ik daar snel achter...

Ja soms heb ik dat ook...ik weet het bijna zeker, maar als de liefde sterk is wat je voelt, wil je niks horen of geloven!

12-11-2009, 12:58



Citaat door Misz_Eendje:
Je moet je niet laten verblinden door de liefde. Het gaat alleen ten
koste van jezelf.

Dat klopt...Liefde is iets goed en slecht. het maakt van een mens een monster en van een monster een mens

12-11-2009, 13:05
wil je echt weten wat liefde is luister naar deze sjeikhh hij legt het je wel uit

dan zul je inzien dat relaties helemaal nergens op slaan


http://www.youtube.com/watch?v=xa325tGNuw0&feature=related

dit is liefde

12-11-2009, 13:06

Citaat door DagDroomster:
[ wie heeft dat ook...Je hoort en ziet dingen wat je geliefde doet, je weet dat hij vreemdgaat, of iets ergs doet of noem maar op...Maar omdat je heel veel van diegene houdt, wil je het niet geloven en schuif je het in de doofpot ]


Geen ervaring.
Mijn vriendinnen wel, ze horen van alles over hun vriend.
Maar toch laten ze zich voor de gek houden.
Wausen he.

12-11-2009, 13:07

Citaat door Slechte_Jongen:
wil je echt weten wat liefde is luister naar deze sjeikhh hij legt het je wel uit

dan zul je inzien dat relaties helemaal nergens op slaan


http://www.youtube.com/watch?v=xa325tGNuw0&feature=related

dit is liefde



Idd.
Allah Subhana wata3ala heeft relaties vervloekt.

12-11-2009, 13:12

Citaat:
Idd.
Allah Subhana wata3ala heeft relaties vervloekt.
ik ben niet heilig ik heb ook domme dingen gedaan ik heb ook relaties gehad

maar toen het slecht ging in mijn relatie bekeek ik deze filmpje toen begon ik echt in te zien dat het totaal nergens op slaat

je doet elkaar zoveel en vooral je zelf pijn en noemt dat liefde

uiteindelijk denkt iedereen aan zijn zichzelf en gaat uiteindelijk iedereen zijn eigen kant op terwijl je dacht dat je met diegene je leven gaat delen totdat jullie uit elkaar groeien

en dan is het altijd van ja ik was er gelukkig op tijd achter gekomen dat we anders denken

wat?????????????????? heb je 2 jaar van je leven verpest toen pas kwam je erachter dat jullie anders denken

12-11-2009, 13:21

Citaat door Slechte_Jongen:
ik ben niet heilig ik heb ook domme dingen gedaan ik heb ook relaties gehad

maar toen het slecht ging in mijn relatie bekeek ik deze filmpje toen begon ik echt in te zien dat het totaal nergens op slaat

je doet elkaar zoveel en vooral je zelf pijn en noemt dat liefde

uiteindelijk denkt iedereen aan zijn zichzelf en gaat uiteindelijk iedereen zijn eigen kant op terwijl je dacht dat je met diegene je leven gaat delen totdat jullie uit elkaar groeien

en dan is het altijd van ja ik was er gelukkig op tijd achter gekomen dat we anders denken

wat?????????????????? heb je 2 jaar van je leven verpest toen pas kwam je erachter dat jullie anders denken



Fouten maak je om van te leren, en gelukkig is Allah Genadevol, als wij oprechte berouw tonen, Allahouma amin.

12-11-2009, 13:26
De doofpot bestaat bij mij niet! Ik kan nog zoveel van iemand houden, maar ik houd toch echt veeeel meer van mezelf.

12-11-2009, 13:47

Citaat:
De doofpot bestaat bij mij niet! Ik kan nog zoveel van iemand houden, maar ik houd toch echt veeeel meer van mezelf.
met deze instelling ga jij een award winnen wolah haha

als iedereen van zichzelf hield dan bestonden er geen nare situaties

12-11-2009, 13:49



Citaat door Slechte_Jongen:
met deze instelling ga jij een award winnen wolah haha

als iedereen van zichzelf hield dan bestonden er geen nare situaties



Insh'Allah en dan zal ik terugdenken aan Slechte_Jongen die dit alles heeft voorspeld.



12-11-2009, 14:01

Citaat door Slechte_Jongen:
ik ben niet heilig ik heb ook domme dingen gedaan ik heb ook relaties gehad

maar toen het slecht ging in mijn relatie bekeek ik deze filmpje toen begon ik echt in te zien dat het totaal nergens op slaat

je doet elkaar zoveel en vooral je zelf pijn en noemt dat liefde

uiteindelijk denkt iedereen aan zijn zichzelf en gaat uiteindelijk iedereen zijn eigen kant op terwijl je dacht dat je met diegene je leven gaat delen totdat jullie uit elkaar groeien

en dan is het altijd van ja ik was er gelukkig op tijd achter gekomen dat we anders denken

wat?????????????????? heb je 2 jaar van je leven verpest toen pas kwam je erachter dat jullie anders denken


Allah heeft dit ons allang bekend gemaakt. Het is gewoon een kwestie van luisteren of niet.

12-11-2009, 14:22

Citaat:

Insh'Allah en dan zal ik terugdenken aan Slechte_Jongen die dit alles heeft voorspeld.
een award winnaar krijgt altijd 1 miljoen dollar

krijg ik de helft wela hou je op dat moment heeeeeeeel erg veeeeeeel van je zelf? haha

Pagina's : [1] 2