Bekijk volle/desktop versie : ALMERE (..Buiten) .... voor- en nadelen..



Pagina's : [1] 2 3 4

12-11-2009, 09:24
...om daar te wonen.

Benoem ze aub hier... tank joe!!

12-11-2009, 09:28


Als Je Veel Familie Hebt In A'dam En Je Bent De Enige Die In Almere-buiten Woont...ze Hebben Echt Mooie Koopwoningen En Niet Eens Zo Duur, Kindvriendelijk, Netjes, Leuke Winkelcentra, Lekker Rustig.

12-11-2009, 09:33

Citaat door Kaboutertje:
Als Je Veel Familie Hebt In A'dam En Je Bent De Enige Die In Almere-buiten Woont...ze Hebben Echt Mooie Koopwoningen En Niet Eens Zo Duur, Kindvriendelijk, Netjes, Leuke Winkelcentra, Lekker Rustig.


In Almere Buiten of stad?

En hoe zit t met brood/vlees (onze buitenlandse producten).... kan je daar ook terecht bij Marokkaanse en/of Turkse winkels??

En heb je daar ook activiteiten voor vrouwen (zoals bijv. vrouwenzwemmen)

Multiculti buurt?? Want de laatste keer dat ik daar was viel het mij op dat er best veel mensen rondliepen van Surinaamse komaf... heb ik verder geen problemen mee.. zijn ook mensen. Maar hou er wel van als het een beetje gemixt is...

12-11-2009, 10:10

Citaat door Elward:
In Almere Buiten of stad?

En hoe zit t met brood/vlees (onze buitenlandse producten).... kan je daar ook terecht bij Marokkaanse en/of Turkse winkels??

En heb je daar ook activiteiten voor vrouwen (zoals bijv. vrouwenzwemmen)

Multiculti buurt?? Want de laatste keer dat ik daar was viel het mij op dat er best veel mensen rondliepen van Surinaamse komaf... heb ik verder geen problemen mee.. zijn ook mensen. Maar hou er wel van als het een beetje gemixt is...



er is een ladyfitness in buiten
in haven heb je vrouwenzwemmen
in buiten is er volgens mij geen marokkaans of turkse winkel wel in stad ( als je auto hebt is het niet ver, met de bus ook niet trouwens

12-11-2009, 10:14



Citaat door Elward:
In Almere Buiten of stad?

En hoe zit t met brood/vlees (onze buitenlandse producten).... kan je daar ook terecht bij Marokkaanse en/of Turkse winkels??

En heb je daar ook activiteiten voor vrouwen (zoals bijv. vrouwenzwemmen)

Multiculti buurt?? Want de laatste keer dat ik daar was viel het mij op dat er best veel mensen rondliepen van Surinaamse komaf... heb ik verder geen problemen mee.. zijn ook mensen. Maar hou er wel van als het een beetje gemixt is...


Jazeker, almere stad is vlakbij Almere buiten en daar kan je alles vinden.
Islamitische slagers, winkeltjes met buitenlandse producten echt alles.

Vrouwenzwemmen is op dinsdag om half 10 tot half 11 of half 10 tot half 12 je kunt zelf kiezen of je een of 2 uur wilt zwemmen.
Elk laatste woensdag van de maand is er ook zwemmen in Almere stad.
Veel vrouwen uit Almere buiten zijn hier dan ook aanwezig het is echt vlakbij.
Op zaterdag en zondag is er ook fitness in Almere stad voor vrouwen als je daar meer over wilt weten zal ik voor je navragen. Er gaan veel moslima's naartoe.

Zeker multiculti buurt, verschillende culturen.
Het is echt gezellig.
Succes


12-11-2009, 10:38
Hartstikke bedankt dames

Dus jullie hebben het er wel naar jullie zin?

12-11-2009, 11:11
..zijn er ook nog nadelen??

(behalve de files die je hebt tussen Almere en A'dam )

12-11-2009, 12:44
ik woon aan de grens van almere stad .

Ik zou nooit meer weg willen uit deze stad. Heerlijk wonen en prachtige huizen. Leuke centrum (woensdag en zaterdag altijd markt).


dat van vrouwenzwemmen wist ik niet (niet dat ik ga,ik kan niet eens zwemmen )

vrouwenfitness in almere stad wist ik ookniet,waar is dat precies?

12-11-2009, 13:13

Citaat door Elward:
...om daar te wonen.

Benoem ze aub hier... tank joe!!
ik heb daar een jaartje gewoond, wat ben ik blij dat ik daar weg ben zeg. Zo saai is het daar

de rest van almere hoor ik dat het wel leuk is. Ze hebben wel hele mooie huizen dat wel

12-11-2009, 13:24
almere haven en buiten zijn het saaist inderdaad

almere stad blijft het leukst ,je bent zo in het centrum en er wonen best veel marokkanen

12-11-2009, 13:25

Citaat door tangia26:
almere haven en buiten zijn het saaist inderdaad

almere stad blijft het leukst ,je bent zo in het centrum en er wonen best veel marokkanen

er is nog een deel waar het heel saai is ik weet niet heo het daar heet mijn schoonzus woont daar.

Ze heeft eerst in oostvaarders of zo als ik het goed schrijf gewoond en daar vond ik het wel gezellig als ik daar kwam. Maar nu woont ze bij poelanker of ploeganker of zo ik vind het daar ook echt dood

12-11-2009, 13:27

Citaat door Loeppi:
er is nog een deel waar het heel saai is ik weet niet heo het daar heet mijn schoonzus woont daar.

Ze heeft eerst in oostvaarders of zo als ik het goed schrijf gewoond en daar vond ik het wel gezellig als ik daar kwam. Maar nu woont ze bij poelanker of ploeganker of zo ik vind het daar ook echt dood


almere poort zeker

12-11-2009, 13:30



Citaat door misz_sousou:
almere poort zeker

almere poort nog nooit van gehoord

het is bij een heel groot meer in de buurt

12-11-2009, 13:37
Ik heb zelf ook in Almere buiten gewoond, echt dood daar, nu woon ik in Almere stad en vind het heerlijk wonen hier, maar ik zou zo wie zo niet meer uit almere willen...
Maar het ligt er ook aan waar je in almere buiten woont hoor, ene je moet het je zelf ook eigen maken...

12-11-2009, 13:42

Citaat door Loeppi:
er is nog een deel waar het heel saai is ik weet niet heo het daar heet mijn schoonzus woont daar.

Ze heeft eerst in oostvaarders of zo als ik het goed schrijf gewoond en daar vond ik het wel gezellig als ik daar kwam. Maar nu woont ze bij poelanker of ploeganker of zo ik vind het daar ook echt dood



Verschijnlijk is dat bij de Noorderplassen in de buurt, daar ben ik nog nooit geweest...

Pagina's : [1] 2 3 4