Bekijk volle/desktop versie : te warm?.. weleens erbij stil gestaan hoe hel is?



Pagina's : [1] 2

08-06-2004, 16:52
lieve mensen,

hoor iedereen klagen hoe warm het is en hoe opgewonden mensen wel niet raken...
maar sta je er weleens bij stil, hoe warm het zal zijn VEL AGHIRA?

dit is niets te vergelijken met HEL... dus let toch op lieve mensen..

08-06-2004, 17:03


jah inderdaad vooral op mijn werk vandaag heb ik ook gemerkt mensen kunnen niet stil blijven zitten niet normaal man gelijk halfnaakt

08-06-2004, 17:03
hoe weet jij dat ..ooit geweest in je vorig leven?
hahahahahah de hel is een fantasie van je bekrompen geest
DE WERKELIJKE HEL IS JOUW GEEST DIE NIET VERDER KAN KIJKEN ....en vastzit in zijn/haar eigen gevlochten web

08-06-2004, 17:17

Citaat:
Origineel gepost door Fitfwyuh
hoe weet jij dat ..ooit geweest in je vorig leven?
hahahahahah de hel is een fantasie van je bekrompen geest
DE WERKELIJKE HEL IS JOUW GEEST DIE NIET VERDER KAN KIJKEN ....en vastzit in zijn/haar eigen gevlochten web
Zullen we wasbenzine over jou heen kieperen en een lucifer naar je toe gooien? Dat is nog niks vergeleken met de hel, dus misschien moet jij passen op je woorden, voordat je in de heetste vuren belandt.

08-06-2004, 17:17



Citaat:
Origineel gepost door Fitfwyuh
hoe weet jij dat ..ooit geweest in je vorig leven?
hahahahahah de hel is een fantasie van je bekrompen geest
DE WERKELIJKE HEL IS JOUW GEEST DIE NIET VERDER KAN KIJKEN ....en vastzit in zijn/haar eigen gevlochten web
wheheeheheheheheheheh wat zeg jij......nu eve normaal okzz dan zal ik je begrijpen......ik denk dat jouw geest ook een beetje gek is.....komt door de zon denk ik..



ja mensen dit is niks vergeleken de hel.....dus ik blijf geloven in allah....en ik hoop insha allah op een plek in fardous...de djinna...oftwel de paradijs....en ik hoop het voor iedereen.......ook voor mensen die een gekke geest krijgen door de hitte......



08-06-2004, 17:47

Citaat:
Origineel gepost door adil22
lieve mensen,

hoor iedereen klagen hoe warm het is en hoe opgewonden mensen wel niet raken...
maar sta je er weleens bij stil, hoe warm het zal zijn VEL AGHIRA?

dit is niets te vergelijken met HEL... dus let toch op lieve mensen..
Klopt.

08-06-2004, 18:04
hey hey adil leuke onderwerp

ik moet je wel zeggen dat je missgien wel weet dat weinig mensen weten hoe de hel eruit ziet want als ze dat wisten zouden ze niet meteen halfnaakt rondlopen meteen wanneer er een beetje zon schijnt als ze dit als verschrikkelijk vinden dan moeten ze eens weten wat dit met hun zou doen en zelfs dit adil is niet zo erg als de hel.

Maar ja de einde van de wereld is nabij dat is nu wel duidelijk iedereen is ontspoord niemand die moeite doet om dingen over de islam te weten het is egt jammer wat er van de wereld geworden

en mensen irriteer je niet aan mensen zoals fitfwyyuh want de meeste mensen beschikken over weinig kennis

DHC 4-life if you dont like what i say then

08-06-2004, 18:08
dus als een vrouw een kort rokje aan heb gaat ze naar hel, en iemand die 50 mensen vermoord heb ook, zelfde plek....

08-06-2004, 18:33

Citaat:
Origineel gepost door nouredinne_el
dus als een vrouw een kort rokje aan heb gaat ze naar hel, en iemand die 50 mensen vermoord heb ook, zelfde plek....
alahoe a3lam

08-06-2004, 18:44
Vraag aan Allah swt dat Hij u in hel smijt dan pas zul je voelen


Citaat:
Origineel gepost door Fitfwyuh
hoe weet jij dat ..ooit geweest in je vorig leven?
hahahahahah de hel is een fantasie van je bekrompen geest
DE WERKELIJKE HEL IS JOUW GEEST DIE NIET VERDER KAN KIJKEN ....en vastzit in zijn/haar eigen gevlochten web

08-06-2004, 18:46

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[B]Vraag aan Allah swt dat Hij u in hel smijt dan pas zul je voelen [/B]

08-06-2004, 18:58

Citaat:
Origineel gepost door nouredinne_el
dus als een vrouw een kort rokje aan heb gaat ze naar hel, en iemand die 50 mensen vermoord heb ook, zelfde plek....
Ja dat vraag ik me ook af. Is het daar ook gediviseerd in secties of zo? van kleine naar grote zondaars. Ik zou niet graag het gezelschap verschaffen van een killer, racist of pedo, gewoon omdat ik mijn wenkbrauwen geëpileerd heb of zoiets dergelijks

08-06-2004, 19:18


Je hebt gelijk, mensen weten niets van de hel. Overal om me heen zie je meisjes met minirokjes. Ik ken zelfs Moslimse meisje die er zo bij lopen. Als ze denken dat de zon nu al heet dan moeten ze maar afwachten op iets wat ontelbaar keer erger is.

houd je aan de regels van de islam als je later in ‘het paradijs’ terrecht wilt komen. doe alleen wat goe dis en loop niet mee met de rst.

08-06-2004, 21:02

Citaat:
Origineel gepost door Saartje20
Ja dat vraag ik me ook af. Is het daar ook gediviseerd in secties of zo? van kleine naar grote zondaars. Ik zou niet graag het gezelschap verschaffen van een killer, racist of pedo, gewoon omdat ik mijn wenkbrauwen geëpileerd heb of zoiets dergelijks
Jongedame, berouw tonen kan natuurlijk altijd. Maar doe je bv een minirokje aan, en je weet dat dit fout is..dan ben je zeker fout bezig.

Of ik tegen jou kan zeggen, je gaat dan naar de hel..dat weet niemand en daar ben ik niet voor om te oordelen dat is tussen jou en Allah ..

Maar dat betekent niet dat je gerust je gangetje kan gaan, alle regels overtreed en dan op laatst zegt..sorry ik ga berouw tonen.

Je bent een mens en ja die maakt inderdaad fouten, maar daarvan moet je ook leren. Dus je moet jezelf dan bv ook kunnen veranderen.

08-06-2004, 23:23

Citaat:
Origineel gepost door latifaaa
er zijn ook in de hel verschillende 'etages' zoals je die in het paradijs ook hebt.. in de hel heb je dus een plaats waar de minst erge worden bestraft (bijv de oom van de profeet saws die geen moslim is geworden maar wel altijd de profeet saws heeft gesteund) maar zelfs deze 'laagste vorm' van bestraffing in de hel is ronduit verschrikkelijk (zijn ahadieth over dit onderwerp te verkrijgen). Maar ipv te bedenken bij wie je wel of niet in de hel terecht wil komen (zoals je zei, moet k bij killers als k bijv wenkbrauwen epileer) kun je beter bedenken waar je in djennah (paradijs) wil terecht komen en wat je er nu voor moet doen.

Pagina's : [1] 2