Bekijk volle/desktop versie : Pop/pap



Pagina's : [1] 2

11-11-2009, 22:40
Halloo, salaam allemaal

LEERDOELEN
[wie heeft moet er ook een pop en pap maken]

een persoonlijke ontwikkelings plan.

[MIjn vraag is wie o wie kan mij helpen met 6 leerdoelen die ik dus moet gaan behalen, en wie heeft er ook een voorbeeld.

Ik doe de opleiding onderwijsassistent.]


Wie helptt.

Shoukran alvast.

12-11-2009, 14:16


Niemand??????????/

12-11-2009, 14:51
POP/PAP schema

Leervraag
Welke leervraag heb je?
Ga hierbij uit van je stage, de criterialijst, je weekreflectieverslagen en je bpv-toets Beginsituatie
Wat weet je en/of kun je al ten aanzien van die leervraag?
Kijk naar vorige stages / opleidingen / wat heb ik op school hier al over geleerd Activiteiten op school
Welke concrete schoolactiviteiten ga ik doen/ondernemen om dit leerdoel te bereiken?
Tijdspad Activiteiten op BPV
Welke concrete activiteiten ga ik ondernemen op mijn stage-adres om dit leerdoel te bereiken? Tijdspad

12-11-2009, 15:15

Citaat door berber_roosJhee:
POP/PAP schema

Leervraag
Welke leervraag heb je?
Ga hierbij uit van je stage, de criterialijst, je weekreflectieverslagen en je bpv-toets Beginsituatie
Wat weet je en/of kun je al ten aanzien van die leervraag?
Kijk naar vorige stages / opleidingen / wat heb ik op school hier al over geleerd Activiteiten op school
Welke concrete schoolactiviteiten ga ik doen/ondernemen om dit leerdoel te bereiken?
Tijdspad Activiteiten op BPV
Welke concrete activiteiten ga ik ondernemen op mijn stage-adres om dit leerdoel te bereiken? Tijdspad



bedankt voor je uitleg.
ik wete hoe je een pop/pap moet maken.
alleen ik weet niet wat voor leerdoelen ik moet gaan ontwikkelen ensoow
ik had er vorig jaar 10 ofsoow en dit jaar moet ik er 12 en ik voor volgende week er 6 nodig maar kweet niet wat ik nog verder moet ontwikkelen??

12-11-2009, 15:24


ik zou ook behoefte hebben bij een voorbeeld/opzet van hoe zoiets eruit moet zien..

12-11-2009, 15:37

Citaat door S.ahara:
ik zou ook behoefte hebben bij een voorbeeld/opzet van hoe zoiets eruit moet zien..



ik heb de mijne van vorig jaar pm je msn dan stuur ik het je wle op. maar ik heb weer voor dit jaar nieuwe leerdoelen nodig, wat ik gewoon niet weet?

12-11-2009, 15:39

Citaat door G_tanger:
ik heb de mijne van vorig jaar pm je msn dan stuur ik het je wle op. maar ik heb weer voor dit jaar nieuwe leerdoelen nodig, wat ik gewoon niet weet?


Okee, ik pm je

23-11-2009, 15:10
Ja dat zou ik ook wel willen weten, als iemand mij er mee kan helpen..
Ik doe zelf een administrateuropleiding en ik moet vertellen wat ik al kan en wat ik wil verbeteren. Alleen ja, wat wil ik verbeteren goeie vraag.. Heeft iemand ideeën?

23-11-2009, 23:26

Citaat door S.ahara:
Okee, ik pm je

kan je ze ook aan mij pmen

24-11-2009, 08:49
hhaa k moet ook 6 hebben

ik up mee wil ook

28-11-2009, 13:59
nog 6 leerdoelen aub

.....................

30-11-2009, 23:05
Mensen Leerdoelen Wie Helpt

01-12-2009, 12:17


Kan iemand gewoon een goed voorbeeld hier neerkwakken van een leerdoel.

Wel smart!

01-01-2010, 22:49
jalah ziedd!!!!

14-03-2010, 18:45

Citaat door G_tanger:
ik heb de mijne van vorig jaar pm je msn dan stuur ik het je wle op. maar ik heb weer voor dit jaar nieuwe leerdoelen nodig, wat ik gewoon niet weet?


Hey mei,
Zou je je pop van vorige jaar naar mij willen opsturen? Ik heb hem hard nodig.

Hoor het van je!

Pagina's : [1] 2