Bekijk volle/desktop versie : Betoog



11-11-2009, 12:50
Kan iemand me helpen aan een betoog, het maakt niet uit waarover het gaat. Ik wil alleen de opbouw bekijken.

Mijn onderwerp is Homo's in de Islam, hebben zij het recht om gelovig te zijn.



11-11-2009, 16:52


Wát? Hebben ze het recht om gelovig te zijn? Dat is zo'n ongelooflijk bizarre stelling. Echt heel erg bizar.

11-11-2009, 18:10
Het is niet echt grappig bedoeld. Je zou je stelling het best even veranderen, want zoals je hem gesteld hebt is ie echt raar. Want iedereen heeft recht om gelovig te zijn. Het is ook niet iets wat je iemand kunt afpakken.

11-11-2009, 18:13
‘Hebben homoseksuelen het recht om moslim te zijn, terwijl het verboden wordt binnen de islam?'

Dat bedoel ik ermee. Homoseksualiteit is een lastige onderwerp binnen de Islam. Dat de islam homoseksualiteit verbiedt en de moslimgemeenschap homoseksualiteit daarom niet tolereert, is echter te zwart-wit. Niet iedere moslim interpreteert de Koranteksten over homoseksualiteit als een absoluut verbod. In het algemeen wordt homoseksualiteit binnen de moslimgemeenschap niet besproken.

Hebben ze het recht om gelovig te zijn, ja dat hebben ze. Maar het is iets tussen God en hen.

11-11-2009, 18:15


Geloof me heb hem heel vaak veranderd, ik kan maar niet op een goede stelling komen.