Bekijk volle/desktop versie : Younes Jratlou (4) moge Allah (swt) hem een plek geven in de paradijs Insha'Allah



Pagina's : [1] 2 3

11-11-2009, 12:42




ik wens zijn ouders en familie veel sbar en sterkte toe !!!!!






Het lichaam van de kleine Younes Jratlou (4) is teruggevonden in de Leie nabij de sluis van Komen. Dat is op tien kilometer van Le Bizet (Komen-Waast), waar de kleuter tijdens de nacht van 25 op 26 oktober verdween. David Rimaux van de Cel Vermiste Personen heeft intussen bevestigd dat het gevonden lichaam wel degelijk dat van Younes is.

Het lichaam werd rond 17u30 opgemerkt door een Frans schipperskoppel dat met hun schip aan de sluis aangemeerd lag.

Franstalige media meldden dat het lichaam met ballast verzwaard was. Dat sprak de procureur des konings, Marie-Claude Maertens, later op de avond tegen.

Postuur, leeftijd en kledij
Maertens voegde er nog aan toe dat de ledematen van het teruggevonden kind niet aan elkaar gebonden waren. Het is volgens haar nog onmogelijk om te zeggen of het kind mishandeld is. Het postuur, de leeftijd en de kledij komen overeen met die van Younes op het moment van zijn verdwijning, aldus Maertens. Een woordvoerder van de politie bevestigde later op de avond dat het zeker om Younes gaat.

Nachtelijk onderzoek
De politie bracht de ouders van Younes snel op de hoogte van de vondst. De onderzoeksrechter van Doornik heeft nog verder onderzoek ter plaatse geëist.

Tegenstrijdige verklaringen
De vierjarige Younes Jratlou verdween in de nacht van 25 op 26 oktober in hoogst onduidelijke omstandigheden. Zijn ouders hadden hevige ruzie gemaakt en de kleuter zou, volgens zijn broer, 's nachts het huis zijn uitgelopen. De verklaringen van beide ouders spraken elkaar op verscheidene punten tegen.

Zoekacties
Onmiddellijk werden grootscheepse zoekacties gestart, zonder resultaat. Er werd ook een internationaal signalement verspreid door Interpol omdat Younes verdween in de buurt van de Franse grens. (jv/lb)

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...gevonden.dhtml

11-11-2009, 12:43


allah ie rahmoe en moge hij in de tuinen van de paradijs spelen . amin


weet je wat ik raar vind, het lichaam was verzwaard dus er het lichaam is bewust verzwaard met iets

ik denk dat die vader ermee t emaken heeft allah oe halem, maar zo een gevoel heb ik

11-11-2009, 12:45
Inna lillahie wa ina lilahie razie3oen. Moge allah zijn ouders en familie veel sbar geven.

11-11-2009, 12:46
Allah ie rahmoe. Ik kreeg tranen vanmorgen toen ik het hoorde op de radio.

11-11-2009, 12:47


Inna lilahi wa inna ilaihi raji3oen. Wat vreselijk. Hij is inshAllah op een betere plek.

11-11-2009, 12:50
Allah ire7mo

11-11-2009, 12:52
Allah ie rhmo meskien

11-11-2009, 12:56
la illaha illa Allah

11-11-2009, 13:00
layrahmo meskien

11-11-2009, 13:30
Ina Lilahi Wa Ina Illahi Raji3oen

11-11-2009, 13:34
Ik hoorde net het nieuws bij Terzake

Inna lilahi wa inna ilaihi raji3oen..... Allah Rahmou
Inch'Allah zit hij nu op een mooi plek.... In de djenaa inch'Allah.

Wens de ouders veel sterkte. Vooral de moeder ...

11-11-2009, 13:40
Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen.

11-11-2009, 13:42


Allah y rahmou meskine..

die ouders zullen er gebroken van zijn, dat die door hun geruzie weg is gegaan

11-11-2009, 13:45
ow lieverd ina lilahi wa ina ilayhi raji3oen

ik wens de familie heel veel sterkte toe...

11-11-2009, 14:48
Allahou akbar..

Inna lillahie wa ina lilahie rajie3oen, hoop dat zijn ouders alle steun en geduld kunnen vinden die ze nodig hebben.
En dat dit een wijze les voor ze is, om nooit meer ruzie te maken in het bijzijn van je kinderen.

Pagina's : [1] 2 3