Bekijk volle/desktop versie : mensen die het moeilijk hebben.



Pagina's : [1] 2

11-11-2009, 09:00
goeiedag mensen wat ik kwijt wil is dat ik elke dag een topic lees dat een relatie over is na zoveel jaar enz.mijn relatie van 3 jaar is zelf heel erg droevig geeindigd.ik voel wat jullie meemaken wollah, we gaan door een moelijke tijd heen, maar ergens zit mekteb te w8ten op ons het kan iedereen zijn uit je omgeving die je dan heel gelukkig zal maken en alles zal doen vergeten.ik heb veel tot rabi gebeden en alles weggegooit wat ik ooit van me ex kreeg en was begonnen met een nieuwe frisse start en het gaat hamdoelah veel beter ik lach weer en leer andere mensen kennen.en nog iets me lieve broeders en zusters als je nog niet over je ex heen bent please begin dan geen relatie met iemand om je ex te vergeten want dat is niet eerlijk en niet oprecht, haal alle haat weg uit je lichaam en geest en begin dan opnieuw.dan kan je weer inchalah in contact komen met iemand die je heel blij zal maken.ik steun iedereen die nu door een moeilijk tijd gaat wollah en voel de pijn met jullie.veel groetjes en kusjes

11-11-2009, 09:06



Citaat door belboy:
goeiedag mensen wat ik kwijt wil is dat ik elke dag een topic lees dat een relatie over is na zoveel jaar enz.mijn relatie van 3 jaar is zelf heel erg droevig geeindigd.ik voel wat jullie meemaken wollah, we gaan door een moelijke tijd heen, maar ergens zit mekteb te w8ten op ons het kan iedereen zijn uit je omgeving die je dan heel gelukkig zal maken en alles zal doen vergeten.ik heb veel tot rabi gebeden en alles weggegooit wat ik ooit van me ex kreeg en was begonnen met een nieuwe frisse start en het gaat hamdoelah veel beter ik lach weer en leer andere mensen kennen.en nog iets me lieve broeders en zusters als je nog niet over je ex heen bent please begin dan geen relatie met iemand om je ex te vergeten want dat is niet eerlijk en niet oprecht, haal alle haat weg uit je lichaam en geest en begin dan opnieuw.dan kan je weer inchalah in contact komen met iemand die je heel blij zal maken.ik steun iedereen die nu door een moeilijk tijd gaat wollah en voel de pijn met jullie.veel groetjes en kusjes



Dat is heel aardig van je..

11-11-2009, 09:13

Citaat door belboy:
goeiedag mensen wat ik kwijt wil is dat ik elke dag een topic lees dat een relatie over is na zoveel jaar enz.mijn relatie van 3 jaar is zelf heel erg droevig geeindigd.ik voel wat jullie meemaken wollah, we gaan door een moelijke tijd heen, maar ergens zit mekteb te w8ten op ons het kan iedereen zijn uit je omgeving die je dan heel gelukkig zal maken en alles zal doen vergeten.ik heb veel tot rabi gebeden en alles weggegooit wat ik ooit van me ex kreeg en was begonnen met een nieuwe frisse start en het gaat hamdoelah veel beter ik lach weer en leer andere mensen kennen.en nog iets me lieve broeders en zusters als je nog niet over je ex heen bent please begin dan geen relatie met iemand om je ex te vergeten want dat is niet eerlijk en niet oprecht, haal alle haat weg uit je lichaam en geest en begin dan opnieuw.dan kan je weer inchalah in contact komen met iemand die je heel blij zal maken.ik steun iedereen die nu door een moeilijk tijd gaat wollah en voel de pijn met jullie.veel groetjes en kusjes



Hoi,
Ik begrijp wat je bedoeld na mijn huwelijk van 5 jaar heb ik ook alles weggegooid. Al me kleren alle foto's echt alles me ringen. Maar 1 ding is zeker ik laat me leven door niemand stil staan. Ik blijf doorgaan en genieten van het leven en de wereld. Me famillie me werk en me verloofde.

Ik ben niet op zoek gegaan naar nieuwe liefde maar ik had een goede vriend die subhanallah precies 2 weken nadat ik weg ben gegaan bij me ex en 100% zeker wist dat ik geen klaploper meer wilde hebben met wie ik helemaal geen connectie heb die alleen maar vrouwen kan slaan inc ze bloed eigen moeder die hem 9 maanden in zijn buik heeft gedragen. Toen wist ik klaar ik ga nooit meer terug naar zo een hond.

Mohim toen kwam hij in me leven. Hij liet me zien dat niemand het waardt is om te gaan huilen en stuk te gaan. Iedereen krijgt in het leven wat hij/zij verdiend. Ik begon meer vertrouwen te krijgen en begon me leven bij elkaar te rapen.

Ik weet nu dat het nooit waardt is om de liefde af te schrijven. Blijf doorgaan met geloven. En de echte ware kom je tegen. Laat niemand je daarin tegen houden. Maakt niet uit hoeveel leugen en verdriet je hebt trust me op een dag kom je iemand tegen waarvan je echt houdt.

En ga [COLOR="Red"]nooit[/COLOR] settelen met iemand omdat je je ex wilt vergeten maar ga voor iemand omdat die klick er echt is.

Groetjes,

11-11-2009, 09:17
Wat een wijze woorden Fessia & topicstarter!

11-11-2009, 09:20



Citaat door belboy:
goeiedag mensen wat ik kwijt wil is dat ik elke dag een topic lees dat een relatie over is na zoveel jaar enz.mijn relatie van 3 jaar is zelf heel erg droevig geeindigd.ik voel wat jullie meemaken wollah, we gaan door een moelijke tijd heen, maar ergens zit mekteb te w8ten op ons het kan iedereen zijn uit je omgeving die je dan heel gelukkig zal maken en alles zal doen vergeten.ik heb veel tot rabi gebeden en alles weggegooit wat ik ooit van me ex kreeg en was begonnen met een nieuwe frisse start en het gaat hamdoelah veel beter ik lach weer en leer andere mensen kennen.en nog iets me lieve broeders en zusters als je nog niet over je ex heen bent please begin dan geen relatie met iemand om je ex te vergeten want dat is niet eerlijk en niet oprecht, haal alle haat weg uit je lichaam en geest en begin dan opnieuw.dan kan je weer inchalah in contact komen met iemand die je heel blij zal maken.ik steun iedereen die nu door een moeilijk tijd gaat wollah en voel de pijn met jullie.veel groetjes en kusjes

ik leef met je mee wollah, heb ook zoiets meegemaakt. mag ik vragen waarom het bij jullie zo droevig is geeindigd?

11-11-2009, 09:25
je hebt helemaal gelijk wollah.laat niemand je toekomst verpesten en ga lekker door ook al gaat het moeilijk, maar na regen komt zonneschijn mensen en heb vertouwen.verleden moet je laten rusten en tijd heelt alle wonden wollah geloof me mensen.je denkt in het begin tfoeee ik kan niet zonder die gene dat is wat je hersenen je laten denken. als iemand je pijn doet in een relatie dan is dat niet goed, relatie is gebasseerd op liefde en vertrouwen en in elkaar geloven en niet in leugens enz.komt allemaal goed met de mensen die het moeilijk hebben inchalah.

11-11-2009, 09:26
je hebt helemaal gelijk wollah.laat niemand je toekomst verpesten en ga lekker door ook al gaat het moeilijk, maar na regen komt zonneschijn mensen en heb vertouwen.verleden moet je laten rusten en tijd heelt alle wonden wollah geloof me mensen.je denkt in het begin tfoeee ik kan niet zonder die gene dat is wat je hersenen je laten denken. als iemand je pijn doet in een relatie dan is dat niet goed, relatie is gebasseerd op liefde en vertrouwen en in elkaar geloven en niet in leugens enz.komt allemaal goed met de mensen die het moeilijk hebben inchalah.

11-11-2009, 09:32
broeder tuurlijk mag je dat weten.ik ging 3 jaar met een meisje die ik al lang kende,ik d8 dat ze me leven was en wou inchalah trouwen met haar.maar na de zomer vakantie deed ze altijd vaag ze kon nooit afspreken had nooit tijd voor me en kwam nooit opdagen op afspraakjes.ik zou om haar hand gaan. ik vroeg wat er wat met haar was waarop ze altijd zei niks laat me ben depri beetje meer niet.ik had echt de hoop wollah dat het goedkwam want 3 jaar is niet weinig ik had alles opgegeven alles.ik werkte hard en ging niet meer uit niks.en toen vorige maand kreeg ik een sms hey het is uit we zijn geen mekteb beslama.ik d8 dat ik een hartaanval kreeg wollah,week later wat blijkt dat ze een nieuwe vriend heeft met wie ze binnenkort gaat verloven, zie ze vaker lopen laatste tijd.wollah dat zulke mensen bestaan geen hart niks.maar hamdoelah gaat het weer goed met me.en wil dat niemand meemaakt wat ik heb meegemaakt wollah.

11-11-2009, 09:37

Citaat door belboy:
broeder tuurlijk mag je dat weten.ik ging 3 jaar met een meisje die ik al lang kende,ik d8 dat ze me leven was en wou inchalah trouwen met haar.maar na de zomer vakantie deed ze altijd vaag ze kon nooit afspreken had nooit tijd voor me en kwam nooit opdagen op afspraakjes.ik zou om haar hand gaan. ik vroeg wat er wat met haar was waarop ze altijd zei niks laat me ben depri beetje meer niet.ik had echt de hoop wollah dat het goedkwam want 3 jaar is niet weinig ik had alles opgegeven alles.ik werkte hard en ging niet meer uit niks.en toen vorige maand kreeg ik een sms hey het is uit we zijn geen mekteb beslama.ik d8 dat ik een hartaanval kreeg wollah,week later wat blijkt dat ze een nieuwe vriend heeft met wie ze binnenkort gaat verloven, zie ze vaker lopen laatste tijd.wollah dat zulke mensen bestaan geen hart niks.maar hamdoelah gaat het weer goed met me.en wil dat niemand meemaakt wat ik heb meegemaakt wollah.

Precies hetzelfde als bij mij!! hoe kunnen ze zo harteloos zijn, en dan nog wel via sms wollah echt zwak van ze, bij mij was het na 2 jaar en ook zo rond die periode na de zomervakantie stuurde ze me zon sms en is verder gegaan met een ander. we hadden ook serieuze plannen en al. maar wij zijn mannen en moeten sterk blijven en niet zitten treuren omzoiets ze zijn ons niet waard ah sahbi. gewoon doorgaan en vollop genieten van het leven en de ware komen we nog wel tegen inchallah.

11-11-2009, 09:40
ik leef met je mee broeder

11-11-2009, 09:45
echt spijtig om dergelijke gebeurtenissen te lezen en voor jullie om mee te maken..

Dat de mens zo harteloos kan zijn, zowel voor de man als de vrouw..

Lay hdina oe hdi el jami3..

11-11-2009, 09:47

Citaat door Shalalalala:
echt spijtig om dergelijke gebeurtenissen te lezen en voor jullie om mee te maken..

Dat de mens zo harteloos kan zijn, zowel voor de man als de vrouw..

Lay hdina oe hdi el jami3..

amine! meid, ik begrijp ook niet dat mensen zo harteloos kunnen zijn. misschien omdat het ze zelf nog nooit is aangedaan dus ze weten niet hoe het voelt als je wordt gedumpt. de meeste mannen kunnen hun gevoelens goed in bedwang houden maar bij vrouwen zal het erger zijn, ik lees verhalen dat ze gewoon piekeren en huilen en maar niet kunnen slapen echt erg

11-11-2009, 09:51


Aaawh, komt goed.
Jullie zullen jullie ware wel vinden Inshaallah.

11-11-2009, 09:51
Heren ik snap jullie precies, ik ik snap ook niet hoe hartloos die meise kunnen zijn.. mijn vriend ik weet dat hij zoveel van me houdt en alles voor me over heeft.. in het begin wilde ik er niet aan beginne omdat ik hem anders pijn zou doen.. als ik niks voor hem zou voelen.. hij begon steeds meer verliefd op me te worden en ik kon hem niet negeren enz.. dus ik d8 ik geef het een kans.. ik ben nu al een jaar bij hem.. en nog houd ik nie van hem, maar ik voel wel wat voor hem.. bij alle ruzies en die we hebben, ik deed mijn best om hem geen pijn te doen.. (ik heb nooit van iemand gehouden en hmdl ook geen gebroken hart) maar ik d8 altijd aan zijn gevoel hoe zal hij zich voelen als ik niks laat horen en al sik boos doe, ik probeer mezelf in zijn situatie te zetten.. aalles om hem geen pijn te doen en gelukkig te maken.. ik wilde met hem trouwen en ik hoopte elke dag dat mijn gevoel groter voor hem zal worden.. laats hadde we weer ruzie, hij is heel koppig en dat irriteert mij heel erg, vooral als je nie van die gene houdt dan kan je dat nie snel hebben, maar ik schreef altijd zijn voordelen op en nadelen.. voordelen waren altijd hoger.. mohiem het was uitgegaan.. ik wist dat hij kapot ging.. ik d8 nee meskien ik heb zijn hartje gebroken.. ik heb hem dus een sms gestuurd dat ik het graag wilde proberen, en onze dromen waar wil maken.. en alles meende ik.. hij bleef nee zeggen.. hij wilt wel contact behouden maar het is wel uit. ik zij nee doe ik nie aan mee.. dus nu staat me tel uit.. ik hoop dat hij gaat nadenken..

Ik houd nie eens van hem, en ik steek al mijn tijd en energie erin om hem gelukkig te maken.. heb geen enkel contact met andere jonge.. praat niet met andere, smse niet belle niet..
Aleen hij..

Het is erg zwaar, maar ik vertrouwde erin dat het allemaal goed zou komen, en dan nog is hij degene die wilt stoppen.. heel raar.

11-11-2009, 09:55

Citaat door lovemywomen:
amine! meid, ik begrijp ook niet dat mensen zo harteloos kunnen zijn. misschien omdat het ze zelf nog nooit is aangedaan dus ze weten niet hoe het voelt als je wordt gedumpt. de meeste mannen kunnen hun gevoelens goed in bedwang houden maar bij vrouwen zal het erger zijn, ik lees verhalen dat ze gewoon piekeren en huilen en maar niet kunnen slapen echt erg


Ik denk inderdaad dat dat het geval is.. desalniettemin zou je dat een ander niet moeten aandoen.. het verlies van een dierbare is pijnlijk, het is anders dan de pijn van het verliezen van een dierbare aan de dood, omdat je weet dat degene nog ergens rond loopt. Bij de dood kan je het nog accepteren en een plekje geven..

Pagina's : [1] 2