Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie Herman van Veen gezien gisteren??? P&W...



Pagina's : [1] 2 3

10-11-2009, 23:02
Meskien hij zat daar maar te shaken van angst...
Zo zie je maar dat die haathufters van de PVV vrijheid van meningsuiting helemaal niet zo hoog in het vaandel als ze zelf beweren..
Hij is door duizenden Geertverheerlijkers bedreigd voor t uiten van zijn gedachten...
En de in verval verkerende sensatiehoer Jeroen Pauw gaf Herman een sneer toen deze aangaf dat hij bedreigd werd voor zijn mening...Jeroen verwees daarna namelijk verontwaardigd naar de moord op oppervarken Theo van Gogh..
Zo van en 'hunnie dan?"....
Nu heb ik wel vaker gezien dat dat lijkenkop zijn islamhaat niet onder stoelen en banken steekt maar dat geval moet beseffen dat ik hem niet betaal om zijn verwerpelijke niet ter zake doende gal te spuien..hij moet zn werk doen en dat is mensen interviewen of anders lekker optieven....junk...

10-11-2009, 23:28


Aha..Freek vindt dus ook dat de media Wilders groot maakt...

10-11-2009, 23:30
O gosh die Turk wil Wilders liefdesbrieven sturen...
Ze wil m bedwelmen met liefde...domme turk..poederbrieven zeker...

10-11-2009, 23:31
Lijkenkop denkt dat t niks oplevert..

10-11-2009, 23:32


Ja, ik vond dat ook zo zielig.
Terwijl het zo'n lieve en aardige man lijkt.

Overigens DE man achter Alfred J. Kwak.

Altijd heb je wel idioten die het voor een ander moeten verpesten!

10-11-2009, 23:33
Die Turk zegt steeds moZzzzlimZZZZ...zooo irritant...

11-11-2009, 00:21
En het lijk deed weeeer spreken vandaag...dit keer tegen Freek de Jonge..
Waarom moet ie zo opzichtig laten zien dat ie anti-islaam is..???
Is ie van zichzelf niet hip genoeg?

11-11-2009, 01:13
Ze moeten jou echt 'n keer uitnodigen haha: )

Ps. Heb wel sympathie voor die turkse vrouw. 1 van de weinige (lees enige) turken waarbij ik niet uit schaamte wegzap als ze aan het woord is. Ze zei op zich best goede dingen

11-11-2009, 06:58

Citaat door oegt_salaam:
Laten we met zn allen hem een mailtje sturen(ieder voor zich)? Hij kan onze steun wel gebruiken, want hij was inderdaad bang.

Wie doet ermee?



geef me zijn mail adres maar................

11-11-2009, 10:18
Ik heb echt zo'n hekel aan die Jeroen van Pauw, alleen daarom kijk ik nooit naar P&W.

11-11-2009, 12:06
die Jeroen Pauw is moslimhater 1e classe en kan zijn verrotte kop niet uitstaan. ik kijk daarom ook nooit P&W

11-11-2009, 12:25
'k heb em een mailtje gestuurd...

arme man...

11-11-2009, 12:32



Citaat door niesj:
Meskien hij zat daar maar te shaken van angst...
Zo zie je maar dat die haathufters van de PVV vrijheid van meningsuiting helemaal niet zo hoog in het vaandel als ze zelf beweren..
Hij is door duizenden Geertverheerlijkers bedreigd voor t uiten van zijn gedachten...
En de in verval verkerende sensatiehoer Jeroen Pauw gaf Herman een sneer toen deze aangaf dat hij bedreigd werd voor zijn mening...Jeroen verwees daarna namelijk verontwaardigd naar de moord op oppervarken Theo van Gogh..
Zo van en 'hunnie dan?"....
Nu heb ik wel vaker gezien dat dat lijkenkop zijn islamhaat niet onder stoelen en banken steekt maar dat geval moet beseffen dat ik hem niet betaal om zijn verwerpelijke niet ter zake doende gal te spuien..hij moet zn werk doen en dat is mensen interviewen of anders lekker optieven....junk...
daarom kijk ik nooit, zit ik mezelf op tevreten, omdat ik mn gram niet kan halen, teveel negatieve energie dat programma, en dat verstoort mn nachtrust

11-11-2009, 12:33
igg... ik haat dat gezicht van hem. En wilders al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll

11-11-2009, 13:10

Citaat door oegt_salaam:
Laten we met zn allen hem een mailtje sturen(ieder voor zich)? Hij kan onze steun wel gebruiken, want hij was inderdaad bang.

Wie doet ermee?
Goed initiatief... Ik doe mee inchAllah!

Citaat door lina2003:
Ik heb echt zo'n hekel aan die Jeroen van Pauw, alleen daarom kijk ik nooit naar P&W.
Hij moet van de buis die engerd..

Citaat door friesmeisje:
die Jeroen Pauw is moslimhater 1e classe en kan zijn verrotte kop niet uitstaan. ik kijk daarom ook nooit P&W

Verlepte kop heeft ie he? Zo'n gefrustreerde uitgebluste homo die zijn lustgevoelens onderdrukt...

Citaat door Purple_:
'k heb em een mailtje gestuurd...

arme man...
Goedzo! Wie volgt?

Citaat door missmis:
daarom kijk ik nooit, zit ik mezelf op tevreten, omdat ik mn gram niet kan halen, teveel negatieve energie dat programma, en dat verstoort mn nachtrust
Het is een hufter eerste klas en die dooie naast hem laat m lekker ongestoord zijn gal spuien..maw die is het met m eens maar laat dat niet blijken omdat dat niet chique is in de grachtengordel...

Pagina's : [1] 2 3