Bekijk volle/desktop versie : alle gestoorde mensen kunnen de politiek in!!



22-11-2002, 20:35

Citaat door elmarocani:


Bestuur LN wil Ratelband als lijsttrekker
Emile Ratelband wordt door het bestuur van Leefbaar Nederland voorgedragen als lijsttrekker. De tsjakka-goeroe moet Fred Teeven vervangen die er niet in slaagt kiezers te trekken.

wie zullen we nog meer in de toekomst in de politiek zien!!!!
.

22-11-2002, 20:37


Mja, maar Emile is dan ook expert in het neurolinguïstisch programmeren.... whaaahaaahaaaa....

23-11-2002, 02:18
Ik zie dat net op het nieuws, wilde er zelf een topic over openen. Wat een lachertje. Die Jetten geeft gewoon openlijk toe dat ie verwacht met Ratelband meer stemmers te trekken. Inhoud doet er helemaal niks toe schijnbaar. Wie op Ratelband stemt is nog dommer dan Ratelband zelf. Nog nooit heb ik zo'n kwal van een kerel gezien, hij is zelfs nog erger dan Pim. Ik kreeg zowaar braakneigingen. Als dit een successtory wordt ala LPF ga ik emigreren, dan wil ik niks meer met dit land te maken hebben. Dan ga ik me echt diep schamen Nederlander te zijn.

23-11-2002, 12:36
Als hij vel stemmen ga winnen dan weet ik het zeker dan lijkt het leven er echt veel domme mensen in nederland. Want wie op hem stemt, stemt niet op inhoud. Het is jammer dat de laatste tijd gewoon mensen wat gaan zeggen, of ze dit kunnen waarmaken is weer wat anders, waarmee ze veel mensen aanspreken. Ik bedoel dit is toch geen politiek meer. Partijen als D66 en Groen Links hebben geen kans meer. Deze zeggen gewoon eerlijk dit en dit kan niet en hier wachten mensen niet meer op. Ik vind het niet goed zoals het gaat, maar we zien wel op 22 januarie hoe nederland ervoor staat.

23-11-2002, 12:59


TAZZ! WAT EEN STELLETJE LOSERS MAN SOMMIGE GASTEN IN DE POLITIEK, HOEVER ZE GAAN OM STEMMEN TE WINNEN.

23-11-2002, 23:00

Citaat:
Origineel gepost door NA3 NA3
TAZZ! WAT EEN STELLETJE LOSERS MAN SOMMIGE GASTEN IN DE POLITIEK, HOEVER ZE GAAN OM STEMMEN TE WINNEN.
Heel ver blijkbaar, want die lullo kent het partijprogramma niet eens. Dat is toch te gek voor woorden.

23-11-2002, 23:29

Citaat:
Origineel gepost door Junkie
Heel ver blijkbaar, want die lullo kent het partijprogramma niet eens. Dat is toch te gek voor woorden.
te gek voor worden maar realiteit, elke man/vrouw met een vlotte babbel en een beetje poen kan in dit land de dienst uitmaken!

1 derde van de yasmina leden is nodig om een politieke partij te mogen oprichten, statuen e.d. zijn binnen een dag getikt, de vraag is alleen zijn er kandidaten?

Ik denk dat ned. zeker toe is aan politieke vernieuwing, maar deze kermis-act die de politiek nu opvoert is geen vernieuwing, dit is leedvermaak, dus tijd voor een allochtone partij, door en alleen voor allochtonen?

of is dit te gek voor woorden?

24-11-2002, 01:42
Als hij veel stemmen ga winnen, dan weet ik het zeker. Dan leven er echt veel domme mensen in Nederland.
Want wie op hem stemt, stemt niet op inhoud. Het is jammer dat de laatste tijd gewoon mensen wat gaan zeggen, of ze dit kunnen waarmaken is weer wat anders, waarmee ze veel mensen aanspreken. Ik bedoel dit is toch geen politiek meer. Partijen als D66 en Groen Links hebben geen kans meer. Deze zeggen gewoon eerlijk dit en dit kan niet en hier wachten mensen niet meer op. Ik vind het niet goed zoals het gaat, maar we zien wel op 22 januarie hoe nederland ervoor staat.

Begin stuk verbetert

24-11-2002, 15:30

Citaat:
Origineel gepost door sahira
te gek voor worden maar realiteit, elke man/vrouw met een vlotte babbel en een beetje poen kan in dit land de dienst uitmaken!

1 derde van de yasmina leden is nodig om een politieke partij te mogen oprichten, statuen e.d. zijn binnen een dag getikt, de vraag is alleen zijn er kandidaten?

Ik denk dat ned. zeker toe is aan politieke vernieuwing, maar deze kermis-act die de politiek nu opvoert is geen vernieuwing, dit is leedvermaak, dus tijd voor een allochtone partij, door en alleen voor allochtonen?

of is dit te gek voor woorden?
IK GELOOF NIETS IN DIE VERNIEUWING!!!!
DAT IS GEWOON GROTE ONZIN DAT NEDERLAND TOE IS AAN VERNIEUWING, MENSEN PRATEN ELKAAR ALLEEN MAAR NA, IK VOND HET ONDER KOK PRIMA GAAN!! MAAR JA NIET ALLES KAN PERFECT GAAN!