Bekijk volle/desktop versie : Hoe ga jij om met...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

10-11-2009, 11:27
[problemen met je partner? hevige discussies? En wat is volgens jou de meest diplomatische aanpak om de zaakjes op te lossen?

Ik heb geleerd dat de IK boodschap veel meer effect kent dan verwijten en de feiten onder zijn neus te drukken...


bv: in plaats van,jij doet echt hatelijk en jij bent te jaloers (dat voor hevige discussies zorgt) zeg ik gewoon ik vind dat jij te jaloers bent en ik vind dat...

Blijkbaar voelen ze zich minder aangevallen dan

hoe los jij het op?]



10-11-2009, 11:29


gwn naar de wc gaan en je billen nog 1 x extra vegen

10-11-2009, 11:29
Ik zeg altijd, w8 ff ophangen. ( dan hang ik op en scheld ik 'm helemaal uit ) En dan bel ik weer

10-11-2009, 11:29

Citaat door pipi:
gwn naar de wc gaan en je billen nog 1 x extra vegen



Ranzig met de hoofdletter R

10-11-2009, 11:30



Citaat door Zo.:
Ik zeg altijd, w8 ff ophangen. ( dan hang ik op en scheld ik 'm helemaal uit ) En dan bel ik weer



dat ik daar niet aan heb gedacht

10-11-2009, 11:32

Citaat door insaf21:
dat ik daar niet aan heb gedacht



Zo gaat dat altijd bij mij, hij haat mij nu.

10-11-2009, 11:33

Citaat door Zo.:
Zo gaat dat altijd bij mij, hij haat mij nu.



De mijne word paranoia als ik begin te roepen tegen hem..vandaar de IK boodschap

ik vind dat je van de hoogste gebouw mag springen

10-11-2009, 11:34
Ik bedreig hem gewoon, ik zeg wacht maar ik bel de politie en laat ik ze weten wat jij hebt groeien in dat ene huis al mesgoet...klaar gelijk is hij weer poeslief...

10-11-2009, 11:34
hahahhahahahahaha ja k ben wel beneiuwd naar alle reactiess

10-11-2009, 11:35

Citaat door Zo.:
Ik zeg altijd, w8 ff ophangen. ( dan hang ik op en scheld ik 'm helemaal uit ) En dan bel ik weer


haha jij bent erg, maar gelukkig hoort hij het allemaal niet


Citaat door insaf21:
De mijne word paranoia als ik begin te roepen tegen hem..vandaar de IK boodschap

ik vind dat je van de hoogste gebouw mag springen


wayaauw wa is de met de meiden tegenwoordig, roep en tieren tegen hun partner als een gek

10-11-2009, 11:36

Citaat door insaf21:
[problemen met je partner? hevige discussies? En wat is volgens jou de meest diplomatische aanpak om de zaakjes op te lossen?

Ik heb geleerd dat de IK boodschap veel meer effect kent dan verwijten en de feiten onder zijn neus te drukken...


bv: in plaats van,jij doet echt hatelijk en jij bent te jaloers (dat voor hevige discussies zorgt) zeg ik gewoon ik vind dat jij te jaloers bent en ik vind dat...

Blijkbaar voelen ze zich minder aangevallen dan

hoe los jij het op?]




heel simpel

ik ga daar NIET mee om.

zulke wijfen kosten alleen maar geld, en brengen een hoop ellende mee.

10-11-2009, 11:36

Citaat door insaf21:
De mijne word paranoia als ik begin te roepen tegen hem..vandaar de IK boodschap

ik vind dat je van de hoogste gebouw mag springen





Ik weet precies wat je bedoelt. Soms dan belt hij, en dan hebben we wehied discussie & dan zegt hij iets wat ook waar is, maar ik kraak hem af omdat hij mij eznoen doet. En dan zeg ik weer, ff w8en, voordat hij zijn zin heeft uit kunnen spreken tutututut. Echt zielig eigenlijk

10-11-2009, 11:36



Citaat door BANDI3T:
heel simpel

ik ga daar NIET mee om.

zulke wijfen kosten alleen maar geld, en brengen een hoop ellende mee.



ondertussen ben je wel heel eenzaam he

10-11-2009, 11:37

Citaat door Smooth_criminal:
haha jij bent erg, maar gelukkig hoort hij het allemaal niet



wayaauw wa is de met de meiden tegenwoordig, roep en tieren tegen hun partner als een gek



Nee gelukkig niet, hij maakt mij af.
Ik zei een keer perongeluk fuck hun, wejoooooow ik heb ze te horen gekregen

10-11-2009, 11:37

Citaat door Smooth_criminal:
haha jij bent erg, maar gelukkig hoort hij het allemaal niet



wayaauw wa is de met de meiden tegenwoordig, roep en tieren tegen hun partner als een gek



ik heb nog nooit geroepen tegen hem,maar moet soms wel mijn stem verheffen omdat ie mij niet laat uitpraten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9