Bekijk volle/desktop versie : maroc boy's

Pagina's : [1] 2 3 4

02-03-2002, 19:03
dames laten we eens eerlijk zijn vinden jullie onze marokkaanse jongens ook niet de mooiste gasten die in nederland rondlopen.
ze winnen het van elke volk,van de turken met hun grote neus, van de xxxxxes met hun knoflook parfum, van de somaliers die in jutte zakken rondlopen, van de nederlanders die net afval bakken zijn en alles naar binnen werken.
zeg nou eens zelf als je een maroc jongen ziet heb je dan ook niet zo iets van dat is er lekker een van ons

02-03-2002, 20:59

ROCK THE BOAT ...

Ja MArokkaanse JOngens ZIJN THE BEST HE ..... Maar ja de zomer komt eraan en dan zullen er toch wat hoogwater broeken komen maar scit .. Ze mogen er Inderdaad wezen..... MIJN COMPLIMENTEN.... CHIKIES ....

WHAT DO YOU SAY TO THE DJ ? ? ?

Bent Dagilia

02-03-2002, 21:09
ze zijn zeker mooi!!!!!!!!
(vooral mijn geliefde)

03-03-2002, 11:41
he leeuwenhart heb jij ook een mayoneus en een platte achterhoofd???

zo ja veel succes ermee(geintje)

laterZ:blauwkus:

04-03-2002, 10:01

marokkaanse jongens zijn zeker knap.Die andere volken zoals de afganen,iranezen ,irakezenenz zien er allemaal zo oud uit en veel van hun is ook zo bruin(vies bruin),maar de marokkaanse jongens zijn altijd knap <van mijn vriendinnen hoor ik ook als er een lelijke marokkaan langsloopt 'hij is echt een uitzondering' dus dat betekent dat hun ook de marokkaanse jongens knap vinden, maarde jongens moeten alleen iets aan dat negatieve publisiteit doen dan zijn ze 100% de wereld gozers

tbarkelah jongens
masalah jongens

:verliefd: :verliefd: :verliefd: :verliefd: :verliefd: :verliefd: :verliefd:

04-03-2002, 12:01
IK WIL NIET LULLIG DOEN MAAR EH.....ER LOPEN OOK BEHOORLIJK LELIJKE MAROKKAANSE JONGENS BIJ!!

07-03-2002, 13:57
Marokkaanse jongens de mooiste jongens in Nederland?
Als je nou eens je ogen opende en ook naar andere jongens keek dan zou je zien dat er ook andere mooie jongens rondlopen in Nederland. Niet van Marokkaanse komaf... Kijk eens verder en verbreed je horizon.

11-11-2002, 20:10
Marokkaanse jongens zijn zeker de knapste jongens die in Nederland rondlopen...

11-11-2002, 20:51

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Echt niet, IK BEN DE KNAPSTE DIE IN NEDERLAND RONDLOOPT PUNT
..

Hou op met moppen vertellen

11-11-2002, 21:01

Citaat:
Wat weet jij nou weer
Meer dan jij denkt

11-11-2002, 21:05

Citaat:
Ej, nu maak je me bang
Heb je dan wat te verbergen?

11-11-2002, 21:08

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
dames laten we eens eerlijk zijn vinden jullie onze marokkaanse jongens ook niet de mooiste gasten die in nederland rondlopen.
Niet enkel in nederland, denk overal

11-11-2002, 21:16

Citaat:
Origineel gepost door
de marokkaanse jongen zijn zeker mooi!
ze zijn de mooiste jongens die er in de wereld rondlopen,alleen jammer dat je ze altijd naast die lelijke blondies ziet lopen!
moet wel even veranderen boys!

en trouwens niet alleen marokkaanse jongen zijn knap
wij marokkaanse meisjes mogen er ook wezen hoor.

groeten
arifa
xSNIFxxSNIFx.....ruik ik jaloezie? Denk niet zo in hokjes AUB!
ik ben blond en marokkaans

wat ik ermee wil zeggen is dat niet elke marokkaan standaard zwart haar heeft en dat zelfs die blondjes beter als moslim leven dan sommige standaard uitziende marokkanen.
dus kijk niet alleen naar uiterlijk, wil je?

11-11-2002, 21:27

Citaat:
Ja MArokkaanse JOngens ZIJN THE BEST HE ..... Maar ja de zomer komt eraan en dan zullen er toch wat hoogwater broeken komen maar scit .. Ze mogen er Inderdaad wezen..... MIJN COMPLIMENTEN.... CHIKIES ....

WHahahahahahahahahaha hoogwater broeken wat heb ik daar een hekel aan, maar they sure got the looks onze mocros.

11-11-2002, 21:36
Marocboys.... :verliefd: geen woorden voor...

Pagina's : [1] 2 3 4