Bekijk volle/desktop versie : Ahmadinejad bezoekt Erdogan



09-11-2009, 18:33


09/11/2009 Iranian President Mahmoud Ahmadinejad has held meetings with Turkish President Abdullah Gul and Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan in Istanbul. Ahmadinejad arrived in Istanbul on Sunday to attend the 25th Session of the Standing Committee for Economic and Commercial Cooperation (COMCEC) of the Organization of the Islamic Conference.

The Iranian president first met with Erdogan and then met with Gul. Ahmadinejad and the two Turkish leaders reportedly discussed important regional and bilateral issues. The three-day COMCEC meeting opened on Sunday.

COMCEC was established during the Third Islamic Summit Conference, which was held in Mecca, Saudi Arabia in 1981. COMCEC began its activities during the Fourth Islamic Summit in 1984.

bron:http://www.almanar.com.lb/NewsSite/NewsDetails.aspx?id=110470

09-11-2009, 18:45


Goed nieuws.
Ik ben blij dat turkije haar ware gezicht laat zien nu de onderhandelingen over de toetreding tot de EU nog in een prille fase zijn.

09-11-2009, 18:46

Citaat door HorseMen:
Goed nieuws.
Ik ben blij dat turkije haar ware gezicht laat zien nu de onderhandelingen over de toetreding tot de EU nog in een prille fase zijn.



laat ze binnen man .

09-11-2009, 19:05

Citaat door HorseMen:
Goed nieuws.
Ik ben blij dat turkije haar ware gezicht laat zien nu de onderhandelingen over de toetreding tot de EU nog in een prille fase zijn.

Er moet met iedereen gepraat en onderhandeld kunnen worden en als Turkije erin wilt dan gaat ze er ook in.

09-11-2009, 19:36



Citaat door Mourri:
Er moet met iedereen gepraat en onderhandeld kunnen worden en als Turkije erin wilt dan gaat ze er ook in.


Turkije kan veel willen, europa moet ook nog willen.
Daarom ben ik blij dat Erdogan aan de macht is.

09-11-2009, 22:37
Erdogan richt zich op t oosten
groot gelijk
eu de pot op

09-11-2009, 22:41

Citaat door dogan2009:
Erdogan richt zich op t oosten
groot gelijk
eu de pot op


het is maar goed ook dat Erdogan zijn ware gezicht laat zien.......weten we nu in iedergeval waar Turkije voor staat.....

....Erdoclub alle genocideflikkers bij elkaar.....