Bekijk volle/desktop versie : Gekwetste PVV'ers woedend om mening Van Veen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

09-11-2009, 15:42
Het gastenboek van Herman van Veen is intussen volledig onbereikbaar op de site.

De uitspraken van Herman van Veen dat de partij van Geert Wilders is te vergelijken met de NSB, is bij veel van de bezoekers van zijn website in het verkeerde keelgat geschoten.

In het gastenboek van de zanger regende het kwade reacties van bezoekers, meldt Elsevier.

'Hoe moet je reageren zonder te schelden, op iemand die twee miljoen mensen in dit land sympathie met de NSB toedicht. Mijn ouders hebben tegen de NSB gevochten en op de manier waarop nu politiek bedreven wordt zou een vergelijking van Pechtold, Van der Laan en ook Herman van Veen meer associaties oproepen met de nazi's,' reageerde een fan van Herman van Veen maandagochtend, aldus telegraaf.nl.

09-11-2009, 15:45


Toffe kerel met een lekkere dochter.

09-11-2009, 15:48

Citaat door Redactie:
Het gastenboek van Herman van Veen is intussen volledig onbereikbaar op de site.

De uitspraken van Herman van Veen dat de partij van Geert Wilders is te vergelijken met de NSB, is bij veel van de bezoekers van zijn website in het verkeerde keelgat geschoten.

In het gastenboek van de zanger regende het kwade reacties van bezoekers, meldt Elsevier.

'Hoe moet je reageren zonder te schelden, op iemand die twee miljoen mensen in dit land sympathie met de NSB toedicht. Mijn ouders hebben tegen de NSB gevochten en op de manier waarop nu politiek bedreven wordt zou een vergelijking van Pechtold, Van der Laan en ook Herman van Veen meer associaties oproepen met de nazi's,' reageerde een fan van Herman van Veen maandagochtend, aldus telegraaf.nl.


Wie nodigt in godsnaam Herman van Veen nog uit in wat voor programma dan ook?
Laat die man lekker vergeten zijn.

09-11-2009, 15:58
Ook Herman van Veen het recht op zijn mening. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar het is wel ZIJN mening.

09-11-2009, 15:59


herman is mijn held!!!! en hij heeft gelijk!

herman en zijn muziek en ook nog dus deze uitspraak? zegyt wat over hem! hij is mens en i love him! @ pvv sukkels! fuck you!!!

09-11-2009, 16:00

Citaat door lotfi1:
Ook Herman van Veen het recht op zijn mening. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar het is wel ZIJN mening.

nee je mag alles zegen maar niet over die peroxide indo hoofd. want dan ben je slecht.

09-11-2009, 16:03

Citaat door lotfi1:
Ook Herman van Veen het recht op zijn mening. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar het is wel ZIJN mening.


Tuurlijk heeft Herman recht op zijn mening. ij verliest zijn achterban met zijn politiek geneuzel.
Mijn vraag was waarom een programma Herman uitnodigd. Ik dacht eerlijk gezegd dat ie al lang dood was.

09-11-2009, 16:09

Citaat door Nostradamus:
Tuurlijk heeft Herman recht op zijn mening. ij verliest zijn achterban met zijn politiek geneuzel.
Mijn vraag was waarom een programma Herman uitnodigd. Ik dacht eerlijk gezegd dat ie al lang dood was.



Hoe kan hij een achterban verliezen die hij volgens jou toch niet heeft

Pvv'ers laten net als hun grote leider zien dat hun incaseringsvermogen wel enorm laag ligt

09-11-2009, 16:16

Citaat door Redactie:
'Hoe moet je reageren zonder te schelden, [B]op iemand die twee miljoen mensen in dit land sympathie met de NSB toedicht. Mijn ouders hebben tegen de NSB gevochten en op de manier waarop nu politiek bedreven wordt zou een vergelijking van Pechtold, Van der Laan en ook Herman van Veen meer associaties oproepen met de nazi's,' reageerde een fan van Herman van Veen maandagochtend, aldus telegraaf.nl.


Komt ongeveer wel overeen met het aantal symphatisanten van de NSB in WOII, misschien het nageslacht ??????? Na de oorlog had inderdaad HEEEEL Nederland tegen de NSB gevochten.

Brèf, Herman vooral doorgaan met het volgen en uiten van jouw mening, dat heb je immers altijd al gedaan.

En PVV niet zoveel huilen nu, Na Pechthold ook Van Veen, vervelend hè? Ach ja de waarheid is hard (soms)

09-11-2009, 16:19

Citaat door MocroStyling:
Hoe kan hij een achterban verliezen die hij volgens jou toch niet heeft

Pvv'ers laten net als hun grote leider zien dat hun incaseringsvermogen wel enorm laag ligt


Bovendien Herman is altijd al zo geweest, als je als PVV stemmer fan bent van Van Veen dan heb je een steekje los of heb je nooit naar zijn liederen/teksten geluisterd, en ik denk dat Herman zulke fans liever kwijt dan rijk is.

09-11-2009, 16:19

Citaat door MocroStyling:
Hoe kan hij een achterban verliezen die hij volgens jou toch niet heeft

Pvv'ers laten net als hun grote leider zien dat hun incaseringsvermogen wel enorm laag ligt


Hioj heeft wel een achterban, maar een heel kleine. En die zijn nu boos op hem
Zelfs skippy de kangoeroe heeft een achterban

09-11-2009, 16:26

Citaat door Nostradamus:
Tuurlijk heeft Herman recht op zijn mening. ij verliest zijn achterban met zijn politiek geneuzel.
Mijn vraag was waarom een programma Herman uitnodigd. Ik dacht eerlijk gezegd dat ie al lang dood was.



achterban? de man is een politiek geïnspireerd kunstenaar niet een politieke partij
hij heeft zelfs een hele jeugdserie opgezet vol van politieke verwijzingen en strijd tegen nsb achtige elementen en andere haters


09-11-2009, 16:27



Citaat door Tmarok:
Heeeeeeeeeeeeey mijn lieve Gitane
Ik las het net yoh, wat goed zeg van Herman.
Daarom, speciaal voor Herman van De Trotse Marokkaan aan jou Mattie H
P.s: Gitane, soms ben ik er soms niet.


Heee Lieverd !! 'k heb je daarnet stiekem wel gezien in de theelounche hoor

Ps voor mij geldt hetzelfde

09-11-2009, 16:30

Citaat door Anne33:
achterban? de man is een politiek geïnspireerd kunstenaar niet een politieke partij
hij heeft zelfs een hele jeugdserie opgezet vol van politieke verwijzingen en strijd tegen nsb achtige elementen en andere haters



Dus degene die zo tekeer zijn gegaan tegen Herman zijn of nooit fan geweest of hebben hem nooit begrepen, niets verloren dus.

09-11-2009, 16:31

Citaat door Anne33:
achterban? de man is een politiek geïnspireerd kunstenaar niet een politieke partij
hij heeft zelfs een hele jeugdserie opgezet vol van politieke verwijzingen en strijd tegen nsb achtige elementen en andere haters



En dat doe ie door haat uit te spreken???

Wat een raar voornemen. Ik ben tegen mensen slaan dus sla ik jou want je bent het niet met me eens.
Eens een sukkel, altijd een sukkel. Dat is wat geld voor Herman van Veen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13