Bekijk volle/desktop versie : In the name of JARLOERSIE



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

09-11-2009, 14:20
Marokkaanse vrouwen = JARLOERSIE (lees je vaak hier op M.nl)


Er gaat geen huwelijk kapot of er is een Jarloerse dame bij betrokken.

Heb jij ooit wat meegemaakt dat iemand jou heeft aangedaan omdat diegene jaloers was?

Of heb jij ooit iets gedaan in the name of JARLOERSIE?















.

09-11-2009, 14:21



Citaat door Respectvol_25:
Marokkaanse vrouwen = JARLOERSIE (lees je vaak hier op M.nl)


Er gaat geen huwelijk kapot of er is een Jarloerse dame bij betrokken.

Heb jij ooit wat meegemaakt dat iemand jou heeft aangedaan omdat diegene jaloers was?

Of heb jij ooit iets gedaan in the name of JARLOERSIE?



.


Ik heb de man van mijn beste vriendin afgepakt. Niet omdat ik jaloers was, maar gewoon omdat ik hem leuk vind!

09-11-2009, 14:22
een gedeelte heb ik net geplaatst bij moneymonster's topic.. uit frustratie wahha...

09-11-2009, 14:22
ik weet niet....of ik zie het niet , maar jaloezie speelt in mijn leven geen hoofdrol.....ik gebruik dat woord echt nooit!

09-11-2009, 14:27



Citaat door Respectvol_25:
Marokkaanse vrouwen = JARLOERSIE (lees je vaak hier op M.nl)


Er gaat geen huwelijk kapot of er is een Jarloerse dame bij betrokken.

Heb jij ooit wat meegemaakt dat iemand jou heeft aangedaan omdat diegene jaloers was?

Of heb jij ooit iets gedaan in the name of JARLOERSIE?



.


wat mij werd aangedaan

moeder van mn toenmalige beste vriendin ging roddelen dat ik een xxxx was ik was 12j en had erg goede resultaten op school. haar dochter niet dus was ik een xxxx

09-11-2009, 14:45

Citaat door Volwassenmeid:
Ik heb de man van mijn beste vriendin afgepakt. Niet omdat ik jaloers was, maar gewoon omdat ik hem leuk vind!



Lef hoor dat je het hier vermeld. Werd er gezegd dat je hem afpakte omdat je jaloers was?

09-11-2009, 14:46

Citaat door 30april:
een gedeelte heb ik net geplaatst bij moneymonster's topic.. uit frustratie wahha...


Dat ga ik eens snel nalezen.

09-11-2009, 14:46

Citaat door Nysha:
ik weet niet....of ik zie het niet , maar jaloezie speelt in mijn leven geen hoofdrol.....ik gebruik dat woord echt nooit!



Als je toekomstige mannetje wordt versiert door een vrouw wordt je dan echt niet jaloers?

09-11-2009, 14:47

Citaat door Mysticalia:
wat mij werd aangedaan

moeder van mn toenmalige beste vriendin ging roddelen dat ik een xxxx was ik was 12j en had erg goede resultaten op school. haar dochter niet dus was ik een xxxx






Van wie kreeg je dat te horen dan?

09-11-2009, 14:50
Het is jaloezie (zonder r).

Ik zeg het omdat ik het echt vaak zo geschreven zie. Dit is fout. Mensen zijn jaloeRs (met r) ...er is sprake van jaloezie (zonder r).

09-11-2009, 14:51

Citaat door Respectvol_25:
Lef hoor dat je het hier vermeld. Werd er gezegd dat je hem afpakte omdat je jaloers was?


Ja, ik zou jaloers zijn volgens iedereen. Maar het was echte liefde in mijn ogen. Hij heeft alweer een andere. En ik ben mijn vriendin kwijt

09-11-2009, 14:52
Ik ben zelden jaloers. Maar laatst ging ik samen met manlief winkelen in Rdam.

We waren in VeroModa, en mijn man ging bij de kinderwagen staan (dochtertje sliep), en ik was aan het shoppen. Komt er zo'n hele mooie marokkaanse meid in een veel te sexy outfit Zij moest toevallig heel de tijd nét die kleding pakken die naast of achter mijn man hing. Ik was verderop en zag dat. Mijn man ging dan even uit de weg. En dan moest ze toch maar vóór hem langs en daarna weer achter hem. Mohim alle kleren die bij hem in de buurt hingen waren interessant

Ik zag dat van de verte maar negeerde het verder (ik vond t niet zo leuk).

Later zei ik tegen mijn man: zo zeg, dat meisje moest wel constant bij je in de buurt zijn. Zegt hij: ja man, was het jou ook opgevallen? (stiekem was hij vast wel beetje blij)

Ja, op dat moment voelde ik een steek van jaloezie, maar het was snel weer vergeten.

09-11-2009, 14:53



Citaat door Volwassenmeid:
Ja, ik zou jaloers zijn volgens iedereen. Maar het was echte liefde in mijn ogen. Hij heeft alweer een andere. En ik ben mijn vriendin kwijt



Pech gehad.

What goes around, comes around.

09-11-2009, 14:55

Citaat door Respectvol_25:
Marokkaanse vrouwen = JARLOERSIE (lees je vaak hier op M.nl)


Er gaat geen huwelijk kapot of er is een Jarloerse dame bij betrokken.

Heb jij ooit wat meegemaakt dat iemand jou heeft aangedaan omdat diegene jaloers was?

Of heb jij ooit iets gedaan in the name of JARLOERSIE?















.


Ik denk dat deze topic ergens op is gebaseerd.
Heeft het niet hééééél toevallig iets te maken met de topic sister-in-law?

09-11-2009, 14:55

Citaat door kaoutar_tanger:
Pech gehad.

What goes around, comes around.


dit is maar een grapje! sarcastisch bedoeld!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16