Bekijk volle/desktop versie : Mirakel dat echt werkt tegen rimpels, haar, huid, kanker,...



09-11-2009, 12:30
Het ongekende product, dankzij mij zullen jullie meer weten over dit product, ik raad het jullie echt aan.

Arganlife olie kan helpen om je er jonger en mooier uit te zien, door de verschijning van rimpels, fijne lijntjes en andere effecten van veroudering te verminderen. Deze revolutionaire anti-verouderingscrème bevat de meest verbeterde ingrediënten, die verkrijgbaar zijn. De actieve bestanddelen helpen niet alleen de gezichtshuid te verstevigen, hydrateren en strakker te maken. Maar ze helpen ook het verschijnen van fijne lijntjes te voorkomen.

Zeldzame en kostbare Arganolie wordt al eeuwen gebruikt door Marokkaanse vrouwen als een natuurlijke behandeling van het verschijnen van rimpels, striae, acne, psoriasis en gescheurde nagels. Ook wordt het gebruikt om de haargroei te stimuleren en het versterken van droog en beschadigd haar. Arganlife olie bevat een hoge dosis essentiële Omega 6 vetten en 2 keer de hoeveelheid vitamine E, als olijfolie.

Deze ARGANLIFE olie is 100% natuurlijke bio product.

Arganlife handelt eerltijk omdat hierdoor vertrouwen krijgt van de mensen. En eerlijkheid duurt het langst.

Wat doet argan?

Revitaliseert je huid en helpt de tekenen van veroudering te verminderen
Zichtbare vermindering van rimpels en fijne lijntjes
Zorgt voor verzachting van de ruwe huid
Stimuleert de vernieuwing van huidcellen
Versterkt de elasticiteit van de huid
Hydrateert de droge huid
Zorgt voor gezonde en jonger lijkende huid

Voor degene die het nog niet weten, mijn raad: ONDEK HET NU.
Knowledge is power.

http://www.arganlife.eu

Aub vertel dit door aan iedereen die je kent. bedankt.

Als u een uitgebreide document wilt ontvangen hierover, aarzel niet om een mail te sturen naar
info@arganlife.eu of u kunt live met de medewerkers spreken via hun website.

09-11-2009, 12:37


Die vraag had ik eens gesteld aan mijn marokaanse vriendin, zij zegt namelijk dat het komt door de tajine :-)

09-11-2009, 12:55
Gebruik mijn klantennummer en krijg 5€ korting. 12091509, geeft da in bij promotie code.

groetjes

09-11-2009, 12:59

Citaat door Mocrocker:
Veel oude Marokkaanse vrouwen hebben veel rimpels, zijn dik, ...



niet alle oude vrouwen gebruiken dat ... arganolie is niet verkrijgbaar over heel marokko ... sommige verkopen louche arganolie ... en echte arganolie is duur ...

09-11-2009, 13:21


Het is waar wat je zegt.