Bekijk volle/desktop versie : And then... I was gone with the wind.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

09-11-2009, 00:34
Heren & Dames, (De Heren eerst. Jah!)

Ik moet jullie (noodgedwongen) verlaten...

Ik zal jullie allemaal missen. ik weet niet of het andersom ook zo is/zal zijn. Dat betwijfel ik in ieder geval.

Ik hou van jullie allemaal omwille van Allah Aza Wajal. En ben eigenlijk stiekem trots op de meeste onder jullie. (wat ik nooit toegegeven heb)

Aan ze die beweren dat ik hun gekwetst heb, nou dat hoort er allemaal bij. Bied iig GEEN excuses aan niemand. maar jullie moeten zeker onthouden dat ik het beste met jullie voor had en heb.

Ik ben Guerilla niet en 'Sa7bi' zeker niet, aan zijn intellegentie, communicatievaardigheden, schrijf en andere talenten, kan ik niet tippen (zou ik eigenlijk nooit kunnen tippen)

Daag Sa7bi, Daag Aladine, Guerilla en dago...

Daag Saraah, Bashirah, 7meddie, Lieveling, Muhajira, Nadina, Florida, Rifigirl (welcome terug), Comet, woestijnroos...
Daag Mashmash en veertje (die inmiddels verdwenen zijn)

Citaat:
Daag Faris, Foreigner, GVO, AbouTnawie, GeenLeven...
Daag Flamenca, Rood79, Fleurette, Akhaaq, Jumainah (TabTabiTab), Sincerity, Halallove, en de nieuwe Raabi3a...
Daag iedereen waarvan ik de nick vergeten ben te noemen.

Daag Marokko punt nl!!

Namens mijn andere Nicks, AYZENNAY, Soufiane_A & Presentator_A.

I’m gone, don’t know where I’m going
I’m gone, wherever the wind is blowing
I’m gone with the wind...

Salaamo Llaahi Alaikoem WaRahmatoho Ta3ala.

09-11-2009, 00:35


Onze Heer, geef ons in de wereld het goede en in het Hiernamaals het goede en bescherm ons tegen de bestraffing van de Hel (Surah 2 : Ayah 201)

Onze Heer, schenk ons geduld en maak onze voeten standvastig en sta ons bij tegen het ongelovige volk (Surah 2 : Ayah 250)

Onze heer bestraf ons niet als wij vergeten of als wij fouten maken (Surah 2 : Ayah 286)

Onze heer, belast ons niet zoals degenen voor ons belast heeft (Surah 2 : Ayah 286)

Onze heer, belast ons niet met wat wij niet kunnen dragen en scheld ons kwijt en vergeef ons en wees ons genadig. U bent onze Meester en help ons tegen het ongelovige volk (Surah 2 : Ayah 286)

Onze heer, laat onze harten niet afwijken nadat U ons geleid heeft en schenk ons van uw kant Barmhartigheid. Voorwaar, U bent de Schenker. (Surah 3 : Ayah 8)

Onze Heer, vergeef ons onze zonden en onze overdrijvingen met betrekking tot onze zaak en maak ons standvastig en help ons tegen het ongelovige volk (Surah 3 : Ayah 147)

Onze heer, voorwaar, U bent degene die iemand de hel binnenleidt, U heeft hem dan waarlijk vernederd. En voor de onrechtvaardigen zullen er geen helpers zijn (Surah 3 : Ayah 192)

Onze Heer, voorwaar, wij hebben een oproeper gehoord die oproept tot geloof : 'Gelooft in jullie Heer' (Surah 3 : Ayah 193)

Onze heer, vergeef ons onze zonden en wis onze fouten uit en neem ons leven met (dat van)de vromen (Surah 3 : Ayah 193)

Onze Heer, schenk ons wat U aan Uw boodschappers belooft hebt en verneder ons niet de op de Dag der Opstanding. Voorwaar, U verbreekt de belofte niet (Surah 3 : Ayah 194)

Onze Heer, wij hebben onszelf onrecht aangedaan en wanneer U ons niet vergeeft en ons geen genade schenkt, dan zullen wij zeker tot de verliezers behoren (Surah 7 : Ayah 23)

Onze Heer, plaats ons niet bij het onrechtplegende volk (Surah 7 : Ayah 47)

Onze Heer, doe een uitspraak tussen ons en ons volk, naar de waarheid en U bent de Beste van de Oordelaars (Surah 7 : Ayah 89)

Onze Heer, schenk ons geduld en doe ons sterven als mensen die zich hebben overgegeven (Surah 7 : Ayah 126)

Onze Heer, maak ons geen voorwerp van vervolging door het onrechtlegende volk. En red ons door Uw Barmhartigheid van het ongelovige volk (Surah 10 : Ayah 85-86)

Onze Heer, Voorwaar, U weet wat wij verbergen en wat wij openlijk doen en er is voor Allah niets verborgen op de aarde en in de hemel (Surah 14 : Ayah 38)

Onze Heer, schenk ons van uw zijde barmhartigheid en bereid ons een rechte weg voor onze zaak (Surah 18 : Ayah 10)

Onze Heer, maak voor ons onze echtgenotes en onze nakomelingen een verxxxxxng voor de ogen en maak ons leiders voor de Moetaqqoen (Surah 25 : Ayah 74)

Onze Heer, Uw Barmhartigheid en Kennis omvatten alle zaken, vergeef daarom degenen die berouw tonen en die uw Weg volgen en bescherm hen tegen de bestraffing van de Hel (Surah 40 : Ayah 7)

Onze Heer, doe hen en wie rechtschapen waren van hun vaderen en hun echtgenotes en hun nakomelingen de Tuinen van 'Adn (het paradijs) binnentreden, die U hen beloofd hebt : voorwaar, U bent de Almachtige, de Alwijze (Surah 40 : Ayah 8)

Onze Heer, neem de bestraffing van ons weg : Ayah voorwaar wij zijn gelovigen (Surah 44 : Ayah 12)

Onze Heer, vergeef ons en onze broeders die ons zijn voorafgegaan in het geloof en maak in onze harten geen wrok jegens degenen die geloven. Onze Heer, voorwaar, U bent zachtmoedig, meest Barmhartig (Surah 59 : Ayah 10)

Onze Heer, op U vertrouwen wij en tot U wenden wij ons in berouw en tot U is de tergkeer (Surah 60 : Ayah 4)

Onze Heer, vervolmaak voor ons licht en vergeef ons : Ayah voorwaar, U bent Almachtig over alle zaken (Surah 66 : Ayah 8)

09-11-2009, 00:39
Even voor de duidelijkheid,
Alles wat ik over De Lieve Moro Vrouw schreef gedurende mijn lange M.nl-bestaan (Alhoewel niet langer dan die van 7meddie) Meende ik het niet helemaal. Het was meer provocerend eigenlijk...
Maar voor meiden die van hun leven een zooitje hebben gemaakt heb ik werkelijk een afkeer (gehad). ik zal het proberen te verwerken In Sha Allah...

09-11-2009, 00:42
EIN-DE-LIJK, the mistery is solved
Het ga je insha'allah goed!

09-11-2009, 02:03


Wa alaikoum salam

Waar je ook naar toe gaat, moge Allah je beschermen en je naar het goede leiden. En moge Allah je meer taqwa en wijsheid schenken.

wasalaam

09-11-2009, 10:45
Het ga je goed.

09-11-2009, 17:41
Salaam,

Dit is echt, afgesloten in stijl
Ik wens je het allerbeste in jou toekomstige plannen.
Ik zal in ieder geval jou typische topics missen.
Het ga je goed, inchaAllah
Beslama, mijn virtuele broeder.

09-11-2009, 17:51
Beslama Souf. ik zal jouw topics missen en veel succes met alles wat je in jouw leven gaat doen.

09-11-2009, 18:57
Salaamoe aleikoem,

het ligt toch niet aan mij he? Ik ben hier net 2 weken en nu ga je opeens na een lange carriere weg . ghair. Ik zal maar concluderen dat je gezonde verstand haar werk doet en jij daarom hebt besloten om de boel hier de boel te laten. Moge Allah over je waken en jou leiden, ameen.


wasalaam

ps. ik mag jou wel.

09-11-2009, 19:01
doe me dit niet aan

09-11-2009, 21:35
Ma3a Salaam Jaabir, I was gone with the wind too, but i am back Why are you leaving??

Het ga je goed en moge Allah swt jouw de Maro vrouw schenken die je gelukkig zal maken Incha'allah en die niet gevoed wordt door Satanisch bloed

09-11-2009, 23:03
Wens je een fijne tijd toe met wat je gaat doen. Het beste toegewenst InshaAllah

09-11-2009, 23:22



Citaat door foreigner:
boeiend...
Maar hij neemt wel de moeite jouw naam te noemen.

09-11-2009, 23:22
Moge Allah over je waken, Ameen.

10-11-2009, 11:06

Citaat door JAABIR:
Even voor de duidelijkheid,
Alles wat ik over De Lieve Moro Vrouw schreef gedurende mijn lange M.nl-bestaan (Alhoewel niet langer dan die van 7meddie) Meende ik het niet helemaal. Het was meer provocerend eigenlijk...
Maar voor meiden die van hun leven een zooitje hebben gemaakt heb ik werkelijk een afkeer (gehad). ik zal het proberen te verwerken In Sha Allah...




Het allerbeste Souf! I am gonna miss you!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10