Bekijk volle/desktop versie : mijn heer, wees mijn getuige



08-11-2009, 17:39

Citaat door mabroka:
Mijn Heer, wees mijn Getuige.

Illaahy, wees Getuige dat mijn geluk zit in mijn gehoorzaamheid jegens U.
En wees Getuige dat mijn verdriet zit, in mijn ongehoorzaamheid jegens U.

Ik wil zijn als de weerklank van de echo, Wat U beveelt, zou dan mijn antwoord zijn.
Wat U verbiedt, zou dan mijn opvolging zijn. Wat U Wenst is mijn nederig bevel, Wat U niet wenst, zal slechts mijn gehoorzaamheid zijn.

De ogen zijn net opgedroogde rivieren,en over de harten is reeds het djanazah gebed verricht.
De tranen die druppelen, maar niet omwille van U, en de harten huilen, maar omwille van dat wat zal vergaan.

De pijn neemt met de dag toe,en haar medicijn lijkt slechts van korte duur. Haar bittere smaak, maar voor de slaaf zo zoet. Het verstand verlangt naar dat wat U behaagt,maar het hart, zo halsstarrig als zij is, wenst zich niet te onderwerpen.

We vragen dat, wat ons van nut zal zijn. En we wenden ons af, van dat wat ons naar vernietig lijdt.

Ik vraag U, in mijn nederige positie, niet anders als zijnde een zwakke slavin,om datgene te verwijderen uit mijn hart, dat mij afhoudt van Uw aanbidding.Verankerde zwijgzame woorden en verloren kunst van geduld. Dat wat ik U smeek, mijn Heer.. is niet anders dan een oprecht verlangen. Verhoor mij, mijn Heer en verwijder datgene uit mijn hart dat mij weghoudt van U.
.