Bekijk volle/desktop versie : Tijd voor wat filosofie



08-11-2009, 17:19
Tijd voor wat filosofie

· De vraag des levens is: "Gaan we door of slaan we af?" Maar voor de meesten is het: "Slaan we door of gaan we af?"


· Geld lijkt op vet. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen.


· In al onze ijver om sportief te blijven parkeren we onze auto toch zo dicht mogelijk bij de sporthal.


· Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar een keer kunt eten.


· Op een dag vind je de vrouw van je leven en dan ben je al getrouwd, natuurlijk.


· Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus.


· De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand dat de mensen een bril zouden dragen en toch staan onze oren op de goede plaats.


· Een atoomoorlog heeft ook zijn voordelen. Volgens deskundigen zou die maar acht uur duren. 's Avonds zijn we dus terug thuis.


· Elk huisje heeft z'n kruisje, elk meisje heeft haar muisje, elke jongen heeft iets hangen om dat meisje mee te vangen !


· Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes......ze vallen voor alle eikels


· "Shit" scheldt de koffie, "ik sta hier al 5 min. heet en niemand die mij pakt. "Had dat dan gezegd" zegt de thee, "ik sta hier al 5 min. te trekken"


· "Geef mij maar een joint," zei de goudvis. "Dan word ik haai."


· Als je neus 180 graden gedraaid zat, zou je bij regenval verdrinken.


· Drinken doe ik uitsluitend om mijn vrouw aantrekkelijker te maken.


· Elke getrouwde man weet waarom ze aan orkanen vrouwennamen geven.


· Vreemd gaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen.


· Vriend: iemand die tijdens je leven tegen je zegt wat anderen na je dood vertellen.


· Ik was een mooie baby. Maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.


· Het enige plezierige aan je eigen fouten is dat je er soms anderen gelukkig mee maakt.

08-11-2009, 17:25



Citaat door Horus:
Tijd voor wat filosofie

· De vraag des levens is: "Gaan we door of slaan we af?" Maar voor de meesten is het: "Slaan we door of gaan we af?"


· Geld lijkt op vet. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen.


· In al onze ijver om sportief te blijven parkeren we onze auto toch zo dicht mogelijk bij de sporthal.


· Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar een keer kunt eten.


· Op een dag vind je de vrouw van je leven en dan ben je al getrouwd, natuurlijk.


· Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus.


· De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand dat de mensen een bril zouden dragen en toch staan onze oren op de goede plaats.


· Een atoomoorlog heeft ook zijn voordelen. Volgens deskundigen zou die maar acht uur duren. 's Avonds zijn we dus terug thuis.


· Elk huisje heeft z'n kruisje, elk meisje heeft haar muisje, elke jongen heeft iets hangen om dat meisje mee te vangen !


· Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes......ze vallen voor alle eikels


· "Shit" scheldt de koffie, "ik sta hier al 5 min. heet en niemand die mij pakt. "Had dat dan gezegd" zegt de thee, "ik sta hier al 5 min. te trekken"


· "Geef mij maar een joint," zei de goudvis. "Dan word ik haai."


· Als je neus 180 graden gedraaid zat, zou je bij regenval verdrinken.


· Drinken doe ik uitsluitend om mijn vrouw aantrekkelijker te maken.


· Elke getrouwde man weet waarom ze aan orkanen vrouwennamen geven.


· Vreemd gaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen.


· Vriend: iemand die tijdens je leven tegen je zegt wat anderen na je dood vertellen.


· Ik was een mooie baby. Maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.


· Het enige plezierige aan je eigen fouten is dat je er soms anderen gelukkig mee maakt.



Citaat:
· Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich een keus.
Dat zeg ik nu altijd maar de meesten willen daar niet aan...vrij confronterende stelling

O, ja en het was een keus even mn andere account te activeren

Leuke topic btw


Horus, vraagje: waarom heb je die andere stellingen gehighlight?

08-11-2009, 17:58

Citaat door djeny_w:
Dat zeg ik nu altijd maar de meesten willen daar niet aan...vrij confronterende stelling

O, ja en het was een keus even mn andere account te activeren

Leuke topic btw


Horus, vraagje: waarom heb je die andere stellingen gehighlight?


Die spraken me wel heel erg aan

Ik ben ze nu voor de zoveelste keer aan het lezen want een aantal blijven leuk om op meer dan drie manieren te bekijken

08-11-2009, 18:01
Daarnaast springen paddo's en jointjes er voor mij altijd een beetje uit

ik zal je die preek besparen

08-11-2009, 18:05



Citaat door Horus:
Daarnaast springen paddo's en jointjes er voor mij altijd een beetje uit

ik zal je die preek besparen



Deze had ik wel verwacht Vandaar mijn vraag...was benieuwd hoe je zou reageren!

08-11-2009, 18:06

Citaat door Horus:
Die spraken me wel heel erg aan

Ik ben ze nu voor de zoveelste keer aan het lezen want een aantal blijven leuk om op meer dan drie manieren te bekijken



Vertel eens aan ons....die meer dan 3 manieren....

08-11-2009, 18:16

Citaat door djeny_w:
Deze had ik wel verwacht Vandaar mijn vraag...was benieuwd hoe je zou reageren!


Ik kreeg hem nota bene van een christelijk meisje jaja, hoewel, ze gaat trouwen dus eerder jongedame. Net als je denkt dat je voorspelbaar wordt, ben je het ook

En die meer dan drie manieren, dat bedoel ik, heb een aantal keren paddo's gegeten/gedronken/gerookt. Die dat ook gedaan hebben, kunnen je er 99 laten zien, maar niet in woorden uitleggen...

Als ik nu een marokkaans huis zie met al die mozaiek blokjes raak ik helemaal in trance, die kunstwerken komen het meest dichtbij wat ik bedoel met veel manieren om naar te kijken en nog meer om er opnieuw in te ontdekken...

Voorbeeld:

klikkerdeklik nr uno

klikkerdeklik nr de volgende

08-11-2009, 18:50

Citaat door Horus:
Ik kreeg hem nota bene van een christelijk meisje jaja, hoewel, ze gaat trouwen dus eerder jongedame. Net als je denkt dat je voorspelbaar wordt, ben je het ook

En die meer dan drie manieren, dat bedoel ik, heb een aantal keren paddo's gegeten/gedronken/gerookt. Die dat ook gedaan hebben, kunnen je er 99 laten zien, maar niet in woorden uitleggen...

Als ik nu een marokkaans huis zie met al die mozaiek blokjes raak ik helemaal in trance, die kunstwerken komen het meest dichtbij wat ik bedoel met veel manieren om naar te kijken en nog meer om er opnieuw in te ontdekken...

Voorbeeld:

klikkerdeklik nr uno

klikkerdeklik nr de volgende



Ja ik las je al eens daarover...

Chk j hkj

08-11-2009, 21:58

Citaat door djeny_w:
Ja ik las je al eens daarover...

Chk j hkj


I know, ik heb nog eens predikant willen worden maar omdat ik sex voor het huwelijk heb gehad, ging dat feestje toen niet door...

Die mannen waren allemaal in de veertig en nog niet getrouwd

Ze waren gewoon jaloers, zolang ik klaag leef ik Djeny, dus het gaat best prima, beetje op zoek naar iets op dat rare gevoel van binnen voelt als vuur, heel gehaast alsof je tijd te kort komt

09-11-2009, 10:30

Citaat door zzaratje:
Zo zitten der aardig wat tussen die met vrouwen te maken hebben!!


Vrouwen spelen dan ook een belangrijke rol in onze menselijke geschiedenis

09-11-2009, 10:53
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes......ze vallen voor alle eikels.

09-11-2009, 18:34

Citaat door zoulfa_marocchc:
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes......ze vallen voor alle eikels.





Ken je deze:


Het toppunt van herfst:

-Wakker worden naast een eikel-

09-11-2009, 18:37




WOOUUW,, HEB JE GOED OVER NAGEDACHT .. RESPECT


09-11-2009, 18:58

Citaat door Y.smina:


WOOUUW,, HEB JE GOED OVER NAGEDACHT .. RESPECT



Ben nog veel aan het verwerken hoor kwam het tegen tijdens het zoeken op internet, de beste films zijn ook die waar mensen zichzelf in herkennen...

In het leven is dat net zo, wat zijn bv jouw levens wijsheden?!?

Ik denk dat de grootste wijsheden die zijn, waar je soms ook vreselijk hard om moet lachen, wist je dat je meer spieren in je gezicht gebruikt als je boos kijkt dan wanneer je blij kijkt