Bekijk volle/desktop versie : Mijn broer en zijn ex-vriendin.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-11-2009, 17:15
Het begon allemaal 2 jaar geleden,[ hij leerde een nederlands meisje kennen en hij trok al gauw bij haar in. Maaaaaaaaaaar hier komt het hoor, stel ze gingen wat doen ofzo en z'n pinpas lag nog thuis of wat dan ook. Dan pakte ze haar telefoon en sloeg ze op wat hij allemaal voor zichzelf en haar had uitgegeven. Nu het uit is wil ze alles terug. Ze heeft een heeel lijstje in haar telefoon staan..]


08-11-2009, 17:17



Citaat door Tangawia007:
Het begon allemaal 2 jaar geleden,[ hij leerde een nederlands meisje kennen en hij trok al gauw bij haar in. Maaaaaaaaaaar hier komt het hoor, stel ze gingen wat doen ofzo en z'n pinpas lag nog thuis of wat dan ook. Dan pakte ze haar telefoon en sloeg ze op wat hij allemaal voor zichzelf en haar had uitgegeven. Nu het uit is wil ze alles terug. Ze heeft een heeel lijstje in haar telefoon staan..]




Tjah echt Hollands he, ieder betaald voor zich!

08-11-2009, 17:18

Citaat door Almas:



Citaat door Mademoiselle_I:
Tjah echt Hollands he, ieder betaald voor zich!

Hahah ja wollah ik stond echt versteld toen me broer me dit vertelde

Citaat door HWDHWUDSJHKSDWH:


08-11-2009, 17:19
Nederlanders en hun gierigheid, baz

08-11-2009, 17:19


en ohhhhhhhhhh ja ze had 1 keer de huur betaald omdat hij het een beetje krap had en dat wilt ze oook terug!!!!

Ookal woonde zij ook met hem

08-11-2009, 17:20

Citaat door Mademoiselle_I:
Tjah echt Hollands he, ieder betaald voor zich!

Eh mena ieder betaald voor zich, als ik het goed lees staat er dat ze alles wat zij kocht ook bij hem op de rekening heeft gezet!

08-11-2009, 17:20

Citaat door Tangaouiaanse:
Nederlanders en hun gierigheid, baz


Hahah ja ik weet dat ze gierig zijn maar deze klaart de boel!

08-11-2009, 17:21

Citaat door soesoe:
Eh mena ieder betaald voor zich, als ik het goed lees staat er dat ze alles wat zij kocht ook bij hem op de rekening heeft gezet!


HAHAHAHAH JA!!!!!!
terwijl ze superrrrrrrrrrrrrrrrrrr rijk is

08-11-2009, 17:23

Citaat door Tangawia007:
Hahah ja ik weet dat ze gierig zijn maar deze klaart de boel!

Indd. Wollah ma ik zou wat teruggeven. Toen het nog aan was had ze niet aangegeven dat ze het terug wou, en nu het ze3ma uit is wilt ze het terug.. hahahahahaha, hilarischhhhh!


08-11-2009, 17:25
, zij heeft lef.

08-11-2009, 17:28

Citaat door Tangaouiaanse:
Indd. Wollah ma ik zou wat teruggeven. Toen het nog aan was had ze niet aangegeven dat ze het terug wou, en nu het ze3ma uit is wilt ze het terug.. hahahahahaha, hilarischhhhh!



Hahah echt he
Me broer zei; ikdacht echt dat ze gewoon een grapje maakte, als ze elke keer haar telefoon tevoorschijn haalde

08-11-2009, 17:33
Hollanders, Belgen, allemaal hetzelfde !

Ik ben zo iemand, als iik ergens binnenkom om iets te kopen voor mezelf; en er is iemand bij me vraag ik ALTIJD "moet je ook iets hebben"
mhm vaak betaal ik dan.

Nu was ik zo met meisje van men klas, belgische, ene ik kwam 10c tekort.. TIEN CENT
woellah ma ze gaf da. Sindsdien hebk nooit meer een vuile belg getrakteerd

08-11-2009, 17:34



Citaat door Tangawia007:
Hahah echt he
Me broer zei; ikdacht echt dat ze gewoon een grapje maakte, als ze elke keer haar telefoon tevoorschijn haalde

!!!

Hahahahaa, lawah grapje!! Echt lachwekkend dit. Qolo i qolha: mshie tqawed 3liya

08-11-2009, 17:35

Citaat door Maroccia.DeLuXx:
Hollanders, Belgen, allemaal hetzelfde !

Ik ben zo iemand, als iik ergens binnenkom om iets te kopen voor mezelf; en er is iemand bij me vraag ik ALTIJD "moet je ook iets hebben"
mhm vaak betaal ik dan.

Nu was ik zo met meisje van men klas, belgische, ene ik kwam 10c tekort.. TIEN CENT
woellah ma ze gaf da. Sindsdien hebk nooit meer een vuile belg getrakteerd

Hahahah erg he!
SCHANDALIG GEWOON!!!

Citaat door Tangaouiaanse:
!!!

Hahahahaa, lawah grapje!! Echt lachwekkend dit. Qolo i qolha: mshie tqawed 3liya


Hahhahaha hij zei tegen haar mchi t gra el 3eyla(hachek) naar je geld kanje fluiten en nu oprotte!

08-11-2009, 17:36

Citaat door 7biba:
En wat vonden jouw ouders hiervan?

Ik heb alleen een vader, dat was het hem nou juist hij had wat problemen met me vader vandaar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5