Bekijk volle/desktop versie : Vlaams Blok!?



Pagina's : [1] 2

07-06-2004, 22:24
Vlaams Blok, is dat een bedreiging voor onze broeders en land genoten in Belgie?

08-06-2004, 07:16


Wel hamas...het vlaamsblok is in Belgie een groter bedreiging voor de broeders, dan Nieuw-rechts en LPF voor ons hier in NL. Ze bestaan al wat langer en hebben door de jaren heen veel aanhang gewonnen. Ik hoop dat de Belgische regering slim is, en zulke partijen niet de ruimte geeft om te domineren in de Politiek. Hun leider Philip de Winter is een Gevaarlijk racist, en dat schuift ie niet onder stoelen of banken...Ik weet verder niet in hoeverre deze partij nog dreigender kan worden voor ons broeders.

08-06-2004, 16:19
Ik heb op netwerk gezien dat ze de 3de partij van vlaanderen kunnen worden.

08-06-2004, 16:24
Nou ik denk dat de standpunten van de VVD partij ook wel aardig op die van het Vlaams Blok.

08-06-2004, 16:33



Citaat:
Origineel gepost door Palestine
Nou ik denk dat de standpunten van de VVD partij ook wel aardig op die van het Vlaams Blok.
Nee, geloof me, het Vlaams Blok is veel en veel erger!

Ze roepen Eigen volk eerst!
bv. Als een marokkaan ontslagen is, en hij werkt in een Supermarkt. Dan mag hij niet ergens anders soliciteren alleen maar bij Supermarkten, Dus in de zelfde sector.

Een Vlaam (Blanke belg) Niet. Die mag overal werken.

En dat is een van de voorbeelden dat bewijzen dat VVD wel meevalt vergeleken met het vlaams blok!

08-06-2004, 17:00
Het Vlaams Blok zal eindigen zoals vele politieke avonturen in België: als een belgenmop ...............

Sword

08-06-2004, 17:04
Dankzij Europa is Belgie straks toch geschiedenis!

08-06-2004, 17:15

Citaat:
Origineel gepost door mendoza
Die Belgenmop heeft de traditionele partijen al aardig wat scheten gekost.
Maar goed dat het ael onder de moppen valt.
die traditionele partijen hebben het Vlaams Blok(rijk) volledig geïsoleerd d.m.v jarenlange een cordon sanitaire, ook de recente veroordeling van het Vlaams Blok(rijk) heeft ervoor gezorgd dat bij vele kopstukken het paniekzweet duidelijk te ruiken valt en de angstaanvallen er niet minder op zijn geworden...............wie niet wil buigen voor de democratie ............zal barsten en dat geldt ook voor Abou Jahhah

Een voorbeeld waar onze noorderburen een puntje aan kunnen zuigen.......................

Sword

08-06-2004, 17:33

Citaat:
Origineel gepost door Hamas_C
Vlaams Blok, is dat een bedreiging voor onze broeders en land genoten in Belgie?
Het Vlaams Blok is een bedreiging voor elke burger. Mits ze aan de macht komen, en dat zie ik niet zo snel gebeuren.

08-06-2004, 17:45

Citaat:
Origineel gepost door mendoza
Nog niet opgehad dat juist door die isolatie en het adapteren van de democratie naar eigen behoefte van deze partijen het Vlaams Blok telkens en telkens weer stijgt?
Belgen houden niet van die spelletjes die de democratie een hak zetten, zeker niet als ze gespeeld worden door mensen die beweren de democratie hoog in het vaandel te voeren.
Want neen, de Belg is niet dom
En die recente veroordeling heeft men verkregen door 4 maal telkens weer op zoek te gaan naar een rechter die het Vlaams Blok wel wilde veroordelen, de andere 3 beslisten dit niet te doen, geen politieke processen beslisten zij.
Ook dat heeft de Belg aandachtig meegevolgd.
En de democratie werd gevolgd door het Vlaams Blok, anders waren ze nooit aan al die stemmen geraakt.
Think about that!
als het Blok ooit barst of zijn ideologie oppoetst ( wat het reeds gedaan heeft) om toch maar een veroordeling te ontglippen of aan de macht deel te nemen dan kan ik u nu al meedelen ..........that i will laugh about that and loud

Sword

08-06-2004, 17:55

Citaat:
Origineel gepost door Hamas_C
Vlaams Blok, is dat een bedreiging voor onze broeders en land genoten in Belgie?
Mor njet, da macheert ier ééjl goe.

Ze hebben 800.000 Vlamingen achter hen, dus kun je wel aangeven dat het een bedreiging vormt voor de andere landgenoten.

Ma3a salaama,

08-06-2004, 17:59
De belgen zullen zo ver ik weet een dikke fout maken, leer van de N ederlanders die die fout al een keer hadden gemaakt!

Kijk naar LPF! En het Vlaams Blok is een ander verhaal, ze hebben het over leefd doordat ze op een of andere manier aan heel veel geld komen! Ze zullen groeien! Maar hoe groter ze zullen zijn, hoe harder ze zullen vallen!!

En ik weet niet wat jij begrijpt met eigen volk eerst! Want derest is dan daar achter. En een dier staat ook al achter de mens, en als een bv turk achter de belg staat, dan ziet de belg hem n iet als waardig mens, of eet ik gras a koe!!

Ik maak me geen zorgen, na de verkezingen zal de recht bank een uitspraak doen, of het vlaams blok wel of niet mag blijven. En als ze niet m ogen blijven, dan zie je maar weer dat zij juist de gene zijn die niet van de democratie willen genieten, wat de wet staat hoger dan jou mening, als de rechter je beschuldigd van rasisme, dan hou je je niet aan de wet van het land, dan zijn zij illigaal bezig, en daar moet de belg tegen strijden.

Ze zullen door gaan met een andere naam, dat weet iedereen. Maar dan zal de belg zijn lesje als het goed is geleerd hebben, net als de Nederlanders.

Want je mag wel een grote bek hebben, maar kun je het ook bereiken? En dat is maar weer bewezen dat dat niet zo is!

Groetjes van de AEL fan!! Wij blijven, want wij hebben respect voor de wet van het land waar we gevestigd zijn! En wij houden van iedereen, allees die gene moet dan ook van ons houden! Eerlijk toch? Als iemand ons liever kwijt dan rijk is, moet hij niet verwachten dat wij hem met open armen zullen ontvangen! HAhahhohiihi!

08-06-2004, 18:14



Citaat:
Origineel gepost door Hamas_C
De belgen zullen zo ver ik weet een dikke fout maken, leer van de N ederlanders die die fout al een keer hadden gemaakt!

Kijk naar LPF! En het Vlaams Blok is een ander verhaal, ze hebben het over leefd doordat ze op een of andere manier aan heel veel geld komen! Ze zullen groeien! Maar hoe groter ze zullen zijn, hoe harder ze zullen vallen!!

En ik weet niet wat jij begrijpt met eigen volk eerst! Want derest is dan daar achter. En een dier staat ook al achter de mens, en als een bv turk achter de belg staat, dan ziet de belg hem n iet als waardig mens, of eet ik gras a koe!!

Ik maak me geen zorgen, na de verkezingen zal de recht bank een uitspraak doen, of het vlaams blok wel of niet mag blijven. En als ze niet m ogen blijven, dan zie je maar weer dat zij juist de gene zijn die niet van de democratie willen genieten, wat de wet staat hoger dan jou mening, als de rechter je beschuldigd van rasisme, dan hou je je niet aan de wet van het land, dan zijn zij illigaal bezig, en daar moet de belg tegen strijden.

Ze zullen door gaan met een andere naam, dat weet iedereen. Maar dan zal de belg zijn lesje als het goed is geleerd hebben, net als de Nederlanders.

Want je mag wel een grote bek hebben, maar kun je het ook bereiken? En dat is maar weer bewezen dat dat niet zo is!

Groetjes van de AEL fan!! Wij blijven, want wij hebben respect voor de wet van het land waar we gevestigd zijn! En wij houden van iedereen, allees die gene moet dan ook van ons houden! Eerlijk toch? Als iemand ons liever kwijt dan rijk is, moet hij niet verwachten dat wij hem met open armen zullen ontvangen! HAhahhohiihi!
Vlaams Blok zal na de verkiezingen niet meer bestaan, maar ze komen gewoon met een andere naam terug.

Als Ael fan, het volgende voor u "Broeder Dyab Abou Jahjah van AEL/MDP op Al Jazeera
Op maandag 07/06 om 19u30 en 3u30
Op woensdag 09/06 om 10u30
Geef dit zoveel mogelijk mondeling door aan familie, kennissen en vrienden.


Veel kijkplezier!


Salaam alaykoum wa rahmatoullah,


secretary general"

Niet te vergeten, België heeft de MDP

Ma3a salaama

09-06-2004, 01:16
het vlaamsblok is gewoon ook een zeer omredelijk partij.. . zulke partijen mogen geen politiek domineren, want dan krijg je een groot zooi

09-06-2004, 13:38
Het vlaams blok is helemaal niet racistisch....kijk maar naar de volgende speech

http://alog.be/video/anke.wmv

Pagina's : [1] 2